Daria Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #11141 Skrevet 20. mars 2015 (endret) Du får spare dem til jeg kommer på sommerbesøk - jeg gjorde kål på noen sånne esker i fjor... Endret 20. mars 2015 av Daria
Daria Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #11142 Skrevet 20. mars 2015 Det er forresten fredag Ingen planer for helger - ihverfall ingen som inkluderer andre enn meg, tven og postfunksjonæren som skal levere ut pakken jeg skal hente i morgen. Nå har nemlig resten av cdene jeg bestilte for et par uker siden kommet - men bøkene som var det jeg egentlig skulle ha har ingen sett... Mulig jeg må involvere et par butikkansatte også - mat må man jo ha... Og blomster, påskeliljene har nok gjort sitt. Tror det er tid for noen tulipaner - en ekstra stor bunt, med takk til den som mistet 300 kr borti veien i går...
Sauen Shaun Skrevet 20. mars 2015 #11143 Skrevet 20. mars 2015 Du får spare dem til jeg kommer på sommerbesøk - jeg gjorde kål på noen sånne esker i fjor... Hvis ingen tanteunger har stukket av med dem før du kommer, så skal du med glede få alle fem. Det er forresten fredag Ingen planer for helger - ihverfall ingen som inkluderer andre enn meg, tven og postfunksjonæren som skal levere ut pakken jeg skal hente i morgen. Nå har nemlig resten av cdene jeg bestilte for et par uker siden kommet - men bøkene som var det jeg egentlig skulle ha har ingen sett... Mulig jeg må involvere et par butikkansatte også - mat må man jo ha... Og blomster, påskeliljene har nok gjort sitt. Tror det er tid for noen tulipaner - en ekstra stor bunt, med takk til den som mistet 300 kr borti veien i går... Så kjekt at helt ukjente helt ubevisst spanderer blomter på deg til helga.
Daria Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #11144 Skrevet 20. mars 2015 Så kjekt at helt ukjente helt ubevisst spanderer blomter på deg til helga. Jeg er ganske sikker på at gleden er på min side...
Sauen Shaun Skrevet 20. mars 2015 #11145 Skrevet 20. mars 2015 Jeg er ganske sikker på at gleden er på min side... Det er jeg sikker på jeg også...
Daria Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #11146 Skrevet 20. mars 2015 Det er faktisk påfallende mørkt ute nå, men hadde jeg ikke visst at det var solformørkelse på gang hadde jeg ikke trodd det var annet enn et litt tykt skydekke,
Serafina. Skrevet 20. mars 2015 #11147 Skrevet 20. mars 2015 Det samme tenker jeg, men solen skinner inn på stuegulvet her samtidig som det blir mørkere.
Jerle Skrevet 20. mars 2015 #11148 Skrevet 20. mars 2015 Ja det har faktisk blitt litt mørkere her også, noe jeg ikke trodde kom til å skje for det har vært så mørkt hele dagen.
Daria Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #11149 Skrevet 20. mars 2015 Noen hadde helt klart et bedre utkikkspunkt enn andre...
Roadrunner Skrevet 20. mars 2015 #11150 Skrevet 20. mars 2015 Noen hadde helt klart et bedre utkikkspunkt enn andre... Plutselig ikke så gøy med "vanlige" bilder...
Skravla Skrevet 20. mars 2015 #11151 Skrevet 20. mars 2015 Den utsikten hadde det vært digg å ha. Så det så vidt. Vi hadde 1 brille fordelt på 20 personer så det var ikke rare glimtet man så. Men jeg fulgte med direkte fra Svalbard via mobilen.
Daria Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #11152 Skrevet 20. mars 2015 Jeg er litt imponert over hælhøyden til hertuginne Catherine her, ikke så mange gravide som vandrer rundt på sånt i 7. måned...
Daria Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #11153 Skrevet 20. mars 2015 Den utsikten hadde det vært digg å ha. Så det så vidt. Vi hadde 1 brille fordelt på 20 personer så det var ikke rare glimtet man så. Men jeg fulgte med direkte fra Svalbard via mobilen. Det hadde visst gått an å se litt her også, flere hadde latt elevene gå ut og kikke. Jeg er med skam å melde ikke så voldsomt interessert, egentlig... Man skulle hatt tilgang på BBC og Stargazing live - alt blir jo mer spennende med Brian og Dara
Skravla Skrevet 20. mars 2015 #11154 Skrevet 20. mars 2015 Jeg er bittelitt astronerd selv uten Brian og Dara (de gjør jo nedingen så mye bedre altså, men....) så jeg måtte få det med meg. Var skuffet når jeg så værmeldingen. Men det kom seg nok til å få se et glimt.
Daria Skrevet 20. mars 2015 Forfatter #11155 Skrevet 20. mars 2015 Utrolig nok har jeg funnet eieren av pengene, så da får jeg betale tulipanene mine selv. Til gjengjeld kan jeg glede meg over å langt på vei ha reddet kvelden for en 15-åring som kommer og henter barnevaktlønnen sin i morgen - det er nok en adskillig større sum for henne enn for meg...
Daria Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #11156 Skrevet 21. mars 2015 Ny sesong med Big Bang i kveld - men hvor mye er igjen når de har byttet ut både Anne-Kath Herland og Dagfinn Lyngbø - og fysiker-Andreas?
Daria Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #11157 Skrevet 22. mars 2015 Salto ut av startboksen i salåm - den var ny Tror den kom brått på de fleste - inkludert han som sto for den...
Daria Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #11158 Skrevet 22. mars 2015 -At least I gave the audience som fun - they were all smiling... Sånn kan man jo også se det
Daria Skrevet 22. mars 2015 Forfatter #11159 Skrevet 22. mars 2015 Det skal jo ikke være mulig etter en så lang sesong med så mange renn at to hoppere ender med helt lik poengsum i verdenscupen sammlagt Og snakk om å gå fra dyp fortvilelse til vill glede for Severin Freund - tror han egentlig hadde resignert.. Bra for hoppinteressen i Tyskland at de får en skikkelig opptur.
Rosalie Skrevet 22. mars 2015 #11160 Skrevet 22. mars 2015 Hola! Hjemme fra en uke i Sydenland. Lite nett, mye soling, bading, god mat, trening og flørting med treneren på resorten. Han påsto at mamma var hans lady og jeg hans darling. Gikk faktisk ned i vekt denne uka, en kombinasjon av mye bevegelse og virkning av nye medisiner, bikinitrusa var rett og slett for stor på slutten av uka. Bra jeg hadde med en som var mindre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå