Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her har husmoren hatt en effektiv formiddag. Nå pendles det mellom vaskekjeller, generell husmoraktivitet og sofa og tv-sport. Bill.mrk. multitasking.

Likte forøvrig sølvmedaljevinneren, som ikke var blant favorittene og ikke hadde regnet med pallplass - but I'll take it... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koser meg på jobb i dag, jeg, for jeg får lov til å følge med på sporten :nigo:

Og rørende å se brødrene, og ikke minst morsomt med en kanadier på sølvplass. Det er ikke akkurat vanlig under VM i skiskyting :P

Skrevet

Det er gøy med sånne overraskelser - og bra for sporten at flere nasjoner hevder seg. :jepp:

Skrevet

Veldig moro med tårevåte brødre og en kanadier på pallen ja. *snufs*

Nå er det sprintlangrenn med masse knall og fall. Jeg tror hjertet mitt hoppet over to slag da Martin landet uti grøfta... :sjokkert: Heldigvis så det ut til at han slapp skader...

Skrevet

Ofret dameskislkytingen til fordel for en times tur i knallværet - i vårjakke :sol: Årets første snøklokker så jeg også, og krokus :strix: Ble en tur innom butikken også, brød og påskeliljer - og Sarah Bernard :sikle: Hadde planer om vafler, men det får bli en annen dag...

Nå blir det kvalitetstid med sofaen resten av kvelden, foreløbig zapper jeg mellom QI og svensk MGP. Og drikker te, selvfølgelig.

Skrevet

Ting jeg oppdager når jeg blir sittende og surfe i sene kvelder: Den italienske versjonen av Next to normal har premiere i kveld. Den tyske har sesongpremiere i slutten av april - og har kommet på ut cd... Jeg synes det er på tide at West End kjenner sin besøkelsestid - gjerne allerede i sommer.

Skrevet

-Der er jo snuppa mi!

Kollega var glad for å se meg - og ja, selvfølgelig var det en baktanke der :ler:

Skrevet

Forøvrig synes jeg dette er direkte ufint å legge ut 10.30 på en mandag. Jeg vil også... :sur:

Skrevet

:kaffekopp:

Innom og hilser på - trygt tilbake i hverdagen.

Skrevet

Hardt og brutalt tilbake fra paradiset?

Skrevet

Jepp... Til og med vært på spinning...

Skrevet

Tja, jo... jeg kunne nok være villig til å prøve...

Skrevet

QI-episoden som ødela badesvampen for evig.....

Skrevet (endret)

:hoho:

Jeg er litt fascinert av at man kan dyrke dem... kanskje noe for verandakassen i år?

Endret av Daria
Skrevet

Det burde man sikkert testet..... Fungerer visst som mat, men ikke etter at bestemor har skrubbet ryggen..... :hoho:

Skrevet

But if you where a nun...... Do not go there!

Skrevet

Kan hende verandakassen må flytte til syden-land.

Luffa are not frost-hardy, and require 150 to 200 warm days to mature.

Skrevet

Jeg vil tro at den er aktuell å spise på et helt annet sted i vekstprossessen enn når den er velegenet for dusjbruk...

Den ser jo litt ut som en agurk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...