Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen :kaffekopp: og velkommen hjem til gamlelandet igjen. Du er ikke den eneste som snufset litt for Jacobsen... Det er lang tid mellom hver gang en medalje er så fortjent og så vel undt...

Også er det ganske greit med en hviledag fra sporten i dag. *sau med firkanta øyne*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært litt snufsing foran skjermen også. Både for den ene og den andre.

Og jentene som så så utrolig sjokkert og lykkelige ut etter mix-laghopping i går. Så utrolig bra og spennende.

Skrevet

Vi oppdaterte oss på resultatene pr mobil på toget i går, og var så glade og overrasket over hopp-sølvet - så herlig at jentene fikk det skikkelig til.

Skrevet

Jeg vil tilbake til Falun! :grine:

Skrevet

Det skjønner jeg godt. :troest:

Skrevet

Så gøy med gull til Charlotte Kalla! :hoppe: Har ingen problemer med å unne henne og Sverige det - selv om jeg også hadde unnet de norske løperne (og smørerne, det blir vel fort de som får skylda) en litt bedre dag på jobben...

Skrevet

Jeg er av erfaring litt skeptisk når jeg deler teatersal med skoleklasser. I går toget det to - en vgs-klasse og en fra ungdomsskolen, så vodty jeg kunne se - inn på bittelitte scene 3 for å se Det merkelege med hunden den natta sammen med meg, og jeg fryktet det verste. Ikke minst fordi jeg satt bakerst. De fant etter litt om og menn plassene sine og tok de obligatoriske selfiene, mørket senket seg - og det ble tyst. Fullstendig. Jeg hørte ikke et knyst gjennom to akter. Dypt imponert.

Forøvrig merkelig å se Frank Kjosås spille en rolle som så åpenbart tilhører Emil Johnsen. Faktene, måten å snakke på (bortsett fra dialekten...) - det var så tydelig at han bare har overtatt Johnsens måte å gjøre rollen på. Men det er mulig du skal være relativt hyppig teatergåer for å se det... :fnise:

Skrevet

Imponerende med to skoleklasser som sitter helt tyst gjennom to akter. :tommel:

Forøvrig merkelig å se Frank Kjosås spille en rolle som så åpenbart tilhører Emil Johnsen. Faktene, måten å snakke på (bortsett fra dialekten...) - det var så tydelig at han bare har overtatt Johnsens måte å gjøre rollen på. Men det er mulig du skal være relativt hyppig teatergåer for å se det... :fnise:

Jeg hadde ihvertfall garantert ikke sett det :ler:

Skrevet

Og verden er som vanlig full av idioter.

Man drikker seg så dritings at man ikke husker hva man gjør og fyrer opp en sigarett ombord på flyet, men nekter å betale boten fordi "det å betale 15 000 for en sigarett er for dumt i min verden". Jeg kan på stående fot tenke på mange tng som er enda dummere i min verden - flere av dem forekommer i forrige setning...

• Liker 1
Skrevet

Så flott at hun bor i sin egen verden der hun kan bestemme reglene, da.

Kanskje hun burde vurdere å flytte dit på permanent basis? :fnise:

Skrevet

Fristaten Idiotland, hvor du kan velge å ignorere alle lover og konsekvenser - bortsett fra de som passer deg, da...

• Liker 1
Skrevet

Den fristaten ville fort blitt overbefolket! :hoho:

Skrevet

Men tenk så mye bedre livet hadde blitt for oss som ble igjen på utsiden... :ler:

Skrevet

Nytt gull til Sverige! Og medalje til Anders Glørsen - det skal de ha, de norske langrennsløperne, de er flinke til å dele på medaljene. I det minste med hverandre.

Forøvrig tror jeg det er på tide å klore hjernen igjen når det ikke skal mer til før jeg snubler i en vm-koffert...

Lederen Johan Olsson skryter av utstyret.

Skrevet

Nytt gull til Sverige! Og medalje til Anders Glørsen - det skal de ha, de norske langrennsløperne, de er flinke til å dele på medaljene. I det minste med hverandre.

Forøvrig tror jeg det er på tide å klore hjernen igjen når det ikke skal mer til før jeg snubler i en vm-koffert...

Også er det jo veldig fint at du setter kofferten slik at andre også ramler oppi med hele seg... :fnise:

- Jeg var ikke klar over at noen små kommentarer på Facebook kunne få så enorme konsekvenser.

Hvilken stein har han bodd under de siste ti årene? Den innerst til venstre i Fristaten Idiotland? Det skal da ikke være mulig å være så fullstendig blåst?

Linken din virker ikke. Kommer bare tilbake til denne dagboksiden din når jeg trykker på den... *nysjerrig*

Skrevet

Har oppdatert linken.

Forøvrig er det jo så kjedelig å sitte i kofferten alene... :fnise:

Skrevet

Jeg har fått sett altfor lite VM etter at jeg kom hjem :jolie: Fikk ikke engang sett hopprennet i går (Ja, jeg var på teater. nei, det er ikke synd på meg. Men likevel...) - faktisk fikk jeg ikke engang med meg resultatene før på toget i dag. Vel fortjent at Severin Freund som har vært i storslag i det siste tok gullet, og hurra for ny medalje til Rune Velta (hvem hadde tippet ham som dobbel medaljevinner og den beste norske hopperen før VM? Ikke jeg...), men min aller første reaksjon var å bli glad på Schlierenzauers vegne - han har hatt en tung sesong, og sikkert kjent en del på presset fra alle kanter. Han gliste særdeles lykkelig og lettet på bildet jeg så... :fnise:

Skrevet

- Jeg var ikke klar over at noen små kommentarer på Facebook kunne få så enorme konsekvenser.

Hvilken stein har han bodd under de siste ti årene? Den innerst til venstre i Fristaten Idiotland? Det skal da ikke være mulig å være så fullstendig blåst?

For en dust. Skikkelig god reklame for butikken hans med sånn kundeoppfølging. Det er jo bare noen få som er medlem på Facebook, så hvordan kunne dette eskalere... :vetikke::skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...