Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fagottkoret annonserer samarbeid med Yngve Søberg. Et øyeblikk var jeg lett ekstatisk, men det er visst som sanglærer, ikke som konsert-partner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker også litt på alle de unge jentene som vil rote seg inn i forhold med sånne menn fordi de tror det er romantisk og riktig - han er jo en ekte Christian Grey... De burde lese denne kronikken - den setter greit fingeren på alt som er problematisk i dette forholdet...

Ja, det er ille både med de som sliter med å komme seg ut av sånne forhold, og de som kommer til å havne i et. Og spesielt ungdom som ikke har erfaring nok til å forstå hva som er sunt og ikke...

Skrevet

Jeg tenker også litt på alle de unge jentene som vil rote seg inn i forhold med sånne menn fordi de tror det er romantisk og riktig - han er jo en ekte Christian Grey... De burde lese denne kronikken - den setter greit fingeren på alt som er problematisk i dette forholdet...

Nettopp. En forherligelse av voldtekt og misbruk. I et samfunn hvor fryktelig stor andel av jenter ig en mindre andel gutter på 17 år forteller at de har blitt krenket og/eller misbrukt seksuelt.
Skrevet

Fagottkoret annonserer samarbeid med Yngve Søberg. Et øyeblikk var jeg lett ekstatisk, men det er visst som sanglærer, ikke som konsert-partner...

Du fikk økt puls du også ja......

Jeg hylte nesten av begeistring inntil jeg fikk lest alt.

Skrevet

Du fikk økt puls du også ja......

Jeg hylte nesten av begeistring inntil jeg fikk lest alt.

Det hadde jo vært noe... *drømme*

Skrevet

En par unge, kule typer i svensk MGP sang at Vi skal ta en groupie og jeg satte juicen i halsen - alvorlig talt?! Men det er visst jeg som er utdatert - den nye betydningen av groupie er tydeligvis gruppebilde, som i motsatsen til en selfie...

Forøvrig holder jeg en knapp på Magnus Carlsson og Möt mej i Gamla Stan. Ikke fordi den er en fantastisk musikalsk opplevelse, men den har den gamle MGP-slager-følelsen. Modulasjon en selvfølge.

Skrevet

Så du vil ha gavekort på tatovering? Skal ta en prat med lillebror, han har jo sine kontakter... :lur:

Den nederste var jo litt kul :fnise:

Skrevet

Så du vil ha gavekort på tatovering? Skal ta en prat med lillebror, han har jo sine kontakter... :lur:

Den nederste var jo litt kul :fnise:

Den nederste er litt kul ja.

Gavekort.... ikke på tatovering. Jeg liker det ikke når maskene blir laaaaaaaaaaaange. Og det vil de jo bli etter litt tid.

Skrevet (endret)

-Titan has a thicker atmosphere than the earth. So you'd need to be... furry...

:rulle:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Ewok episoden er kul.

Endret av Skravla
Skrevet

Skulle gjerne vært publikum i studio der en gang...

Skrevet

Er det et program jeg gjerne skulle vært gjest i studio på, så er det QI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...