Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Paraply hører vel med ja. Så at det var et par dager under 30 grader og de inneholdt regn. Men man skal jo noen turer på museum og på shoppingsenter. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når? Hvor?

*teflonminne*

Ferie? Her er det jo nesten 4 uker til - og ferie = flytting for min del :bond:

Skrevet

Paris. Søndag morgen. :nigo:

Skrevet

NSB har fått en ikke så veldig vennligsinnet mail fra meg. Kom ikke så langt i går, så nå fikk de med litt dagsfersk irritasjon også...

• Liker 1
Skrevet

Har jeg forresten nevnt at det har kommet en ny type Nugatti? Med hasselnøttbiter, i lilla boks. De kunne jo like gjerne bare skrevet navnet mitt på den... :fnise:

Skrevet (endret)

:ler:

Daria med Nugattismak? :fnise:
Men er ikke Nugatti omtrent bare hasselnøtter i utgangspunktet? :klo:

Hmmm... Nugatti er lenge siden man har smakt... :sikle:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Den har jeg ikke sett, men det er ikke så ofte jeg snoker i de hyllene heller.

Skrevet

Føler meg kjempemotivert for å jobbe et par timer til gitt.... NOT!

Kurs i morgen og siste dag før ferien på fredag. Dette blir en lang uke.

Skrevet (endret)

Motivasjon driver jeg ikke med for tiden (bortsett fra at jeg er veldig motivert for ferie, selvfølgelig :fnise: ), her går det på de siste restene av arbeidsmoral og viljestyrke. Men det finnes jo lyspunkter :nigo:

Endret av Daria
Skrevet

Det er lyspunkter man lever for. :nigo:

Skrevet

:ler:

Daria med Nugattismak? :fnise:

Heller Daria med Nugatti-fyll de siste par dagene :fnise:

Skrevet

Det er lyspunkter man lever for. :nigo:

Og dagens er særdeles lysende på alle måter :danser:

Skrevet

Feriefredag! :bolledeig: Fire uker fri! :hoppe:

Skrevet

Ikke missunnelig på 4 uker fri altså...... (særlig!)

Men det er feriefredag og hektisk som h....

Men i kveld er det frisør og klesvask som står i fokus. Og en bitteliten tur på Storo med niese. Herlig!

Skrevet

Ikke feriefredag - og 3 uker til på jobb :sukk:

Men det er uansett fredag! :bolledeig:

Skrevet

Har forsynt med med lesestoff til ferien - 6 bøker fra biblioteket, pluss den jeg allerede har lånt, pluss de to nye jeg skal hente på posten i morgen, pluss alle de uleste jeg allerede har i hylla - det burde jo holde...

Skrevet

God ferie! :hoppe:

Jeg skal jobbe en uke til.

Skrevet

Regnværet i går ga oversvømmelse i kjelleren :sur: Klok av skade fra i fjor er jeg litt selektiv med hva jeg har stående på gulvet, så jeg reddet bare det viktigste opp i høyden og lar resten seile sin egen sjø (pun inteded). Men jeg fant igjen en savnet øredobb da jeg tømte sekken med vinterkåper ut på gulvet (den var heldigvis bare våt på utsiden) - bare så synd at jeg ikke finner igjen den første nå... :klaske: Jaja, den dukker nok opp.

Dessuten har jeg ferie - har jeg nevnt det? :nigo: Og jeg har fulgt Skravlas eksempel og kjøpt meg ny veske i anledning Paris - jeg trengte uansett en litt stor brun hverdagsveske. Ikke minst har jeg vaffelrøre på kjøkkenet - snart har jeg vafler :sikle:

Skrevet

Jeg trenger også en litt stor veske, men det har jeg ikke. Men jeg har en liten og sikkert en større til turen. :fnise:

Og nå har jeg nye sko og ny bh også.

Skrevet

Denne er litt samme fasong og størrelse som den lilla, med tre store rom. Et med glidelås og to med trykknapp - plass til paraply, vifte, vannflaske, guidebok og ordbok og det meste man måtte ha bruk for. Og på salg :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...