Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Noen som er litt i ekstase i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare litt...? :plystre:

Vi snakker tross alt om mannen som bare kommer med ny roman hvert 8. år, dette er en etterlengtet begivenhet :hoppe: *prøver å hysje på det lille usannsynlige håpet om at det er oppfølgeren til Beretninger om beskyttelse som endelig kommer...)

Skrevet

Jeg har te og sjokolade (den siste Ritter Sport-platen fra påsketuren. Heldigvis har jeg fortsatt en halvkilo After Eight og en kjempetoblerone igjen (samt en pose mandelegg og en sjokoladeappelsin fra butikkens halv-pris-på-påskegodt-salg) og Brian Cox er gjest både på Would I lie to you og QI. Det finnes verre mandager...

Skrevet

Jeg har te og sjokolade (den siste Ritter Sport-platen fra påsketuren. Heldigvis har jeg fortsatt en halvkilo After Eight og en kjempetoblerone igjen (samt en pose mandelegg og en sjokoladeappelsin fra butikkens halv-pris-på-påskegodt-salg) og Brian Cox er gjest både på Would I lie to you og QI. Det finnes verre mandager...

Jeg må få lånt dvd'ene dine med han.

Her er det også te og siste rittersport. Har igjen after eight, toblerone i kjøleskapet.

Skrevet

-Tossing ewoks into a methane lake!

:rulle:

Skrevet

Når Stephen sier Uranus og jeg tenker.... og han sier NO no no no... Da lurer jeg litt på hvor spionen er i min hjerne... :hoho:

Skrevet

På seg selv - eventuelt på Alan Davies - kjenner han andre :fnise:

Skrevet

Ikke nok med at det er surt og guffent ute, det var iskaldt på toget også :fryser: Godt man har varm te - og et kontor med badstue-ambisjoner...

Skrevet

Regn og gråvær ute her, og mer enn varmt nok inne synes jeg (at andre sitter med pledd og småklager er en helt annen sak :sjenert: ).

Skrevet

Kan noen snart fortelle alle som twitrer om at de er lei Northug-saken og/eller synes den får for mye oppmerksomhet, at de er en del av det og bidrar til begge deler...?

Skrevet

Kan noen snart fortelle alle som twitrer om at de er lei Northug-saken og/eller synes den får for mye oppmerksomhet, at de er en del av det og bidrar til begge deler...?

:fnise:

Skrevet

Klar for første semifinale..... :hoppe:

Llitt stress å komme hjem fra møte 15 minutter før start gitt.

Skrevet

Godt du rakk det :tommelopp:

Er benket i sofaen med forsyninger innen rekkevidde. I en relatert kommentar kan jeg opplyse om at mintkakao ikke bør lages for sterk... *urk*

Nu kör vi! På SVT - Edward af Silén trumfer nok Olav Viksmo Slettan...

Skrevet

Hun sliter vel en smule med stemmen i dag...?

Skrevet

Hun slet skikkelig i dag.

Her er det juice og dansk tv.

Skrevet

Flere som sliter, både med uttalen og med å treffe tonene...

Skrevet

Herregud..... noen burde ha brukt dekkrem på han. Så mørk under øynene.... Men det er mulig han har forsøkt sotet sminke....

Skrevet

Hårda bud når det gjelder festing i ESC, vet du :fnise: Men hvem innbilte ham at den v-genseren var et godt tilskudd til det antrekket?

Skrevet

Noen som ikke har sett presentasjonene fikk seg en overraskelse.

*skravler på chat også*

Skrevet

Hårda bud når det gjelder festing i ESC, vet du :fnise: Men hvem innbilte ham at den v-genseren var et godt tilskudd til det antrekket?

Noen burde kanskje bytte ut stylisten i forhold til den kjolen også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...