Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

David i det norske panelet elsker sangen og mener den er utrolig fin. Og det gjør visste flere ja.

Flere av de svenske også. Dem om det :filer: Altså, det er ingen dårlig sang i den store sammenheng, men det er ingen MGP-låt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lov å bli litt furt når jeg får følgende melding: "Du får pengene i løpet av et par dager. Er i London og har sett La Traviata" *mørkegrønn*

Sånt er jo direkte ufint...

Skrevet

Godt det ikke bare er meg... :(

Skrevet

Ooh, Montenegro, nå snakker vi! Balkanballade med svepende strykere, svulstig refreng og et språk jeg ikke skjønner bæret av. Me like!

Skrevet

Hvis Potugal hadde sendt en sangerinne som faktisk kunne synge, ville det hvertfall hjulpet litt. De beholder nok vært-med-flest-ganger-uten-å-vinne-kronen. Flaggdans og kroppsmalt trommeslager hjelper ikke...

Skrevet

Maybe you and I are different from the sky, funderer San Marino. Kanskje hun skulle fundert litt på uttalen sin også...

Skrevet

Maybe you and I are different from the sky, funderer San Marino. Kanskje hun skulle fundert litt på uttalen sin også...

Den fikk elendig på Norge.

Og nydelig niese.....

Skrevet

Israel er sinna på to språk, med samuraisverd og gymdrakt. Ja, ja...

Skrevet

Og nydelig niese.....

Lille hårfagre - det står respekt av å debutere hos frisøren i en alder av 9 måneder... :fnise:

Skrevet

Israel er sinna på to språk, med samuraisverd og gymdrakt. Ja, ja...

Jepp... noe spesiell den ja.

Skrevet

Lille hårfagre - det står respekt av å debutere hos frisøren i en alder av 9 måneder... :fnise:

Ikke mange av det slaget. Og skikkelig langt hår også.

Skrevet

Hun hadde masse hår alt da hun ble født - Grorud-palme ble innført i svært ung alder :fnise:

Skrevet

Enga taper 0-3 mot Sarpsborg! :rulle: *ler rått og umedlidende*

Skrevet

Enga taper 0-3 mot Sarpsborg! :rulle: *ler rått og umedlidende*

Aha... så det var derfor det var mye fans og turbusser utenfor Bohemen i dag. Det har vært kamp. Så trist at de tapte da. :ironi:

Skrevet

Jeg føler egentlig at folk som er politisk engasjert på venstresiden og som klager på twitter over redusert offentlig transport i morgen møter seg selv litt i døra...

• Liker 1
Skrevet

Takk for påminnelsen. *iler inn på atb for å sjekke bussrutene for i morgen*

Skrevet

Jeg føler egentlig at folk som er politisk engasjert på venstresiden og som klager på twitter over redusert offentlig transport i morgen møter seg selv litt i døra...

Hehe, enig i den, altså.

Ellers må jeg bare få si at det er sinnsykt deilig å ha permisjon fra korpset nå i maidagene. Jeg liker ikke å marsjere. Har aldri likt det, kommer sannsynligvis aldri til å like det. Gå i takt og spille samtidig er et konsept jeg aldri kommer til å forstå. Selv om jeg digger det når gardemusikken er ute i gatene.

Skrevet

Hun har kanskje noen å slekte på? :lur:

Nydelig ja!

Skrevet

Hvordan var denne castingen?

Skrevet

Har en sjokkerende nyhet å komme med - her er det bare å stålsette seg :opplyser:

*trommevirvel*

Jeg har strikket ferdig skjerfet jeg begynte på i 2005! :daane: Det gjenstår fortsatt å feste tråder, men det er av pinnene. Ganske jevnt og pent er det også - i lengderetningen, vel å merke. Hvordan den ene enden ble 4 cm bredere enn den andre har jeg ingen formening om...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...