Rosalie Skrevet 19. april 2014 #9461 Skrevet 19. april 2014 Bergenseren har jo det perfekte utseendet til Bør. Mangler bare en pute på magen. Litt liten og litt tykk.
Daria Skrevet 19. april 2014 Forfatter #9462 Skrevet 19. april 2014 Ser Harry Potter og fangen fra Azkaban, eller, for det meste sitter jeg og irriterer meg over alt de har endret. Det er altfor kort tid siden jeg gjenleste boka...
Daria Skrevet 19. april 2014 Forfatter #9464 Skrevet 19. april 2014 -Look, that's me! Jeg ser Sense & sensebility (jeg trenger å like Alan Rickman igjen etter å ha sett ham som Snape) med kommentarspor med Emma Thompson - hun så sitt eget navn i åpningen
Jerle Skrevet 20. april 2014 #9465 Skrevet 20. april 2014 Jeg hadde alltid på følelsen at Snape var bedre enn han utga seg for, så jeg mislikte han ikke helt. Ungene som bare har fått se tre filmer og kun har lest bok nr 1 er ikke helt enig med meg. Vel, vel time will show.
Daria Skrevet 21. april 2014 Forfatter #9466 Skrevet 21. april 2014 Jeg hadde mange og lange Snape-diskusjoner med en venninne helt fram til den siste boka. Selv nå når jeg vet liker jeg ikke Snape. Men det er vel litt av poenget også - det trenger ikke være sånn at alle som er på rett side trenger å være sympatiske.
Daria Skrevet 21. april 2014 Forfatter #9467 Skrevet 21. april 2014 Mine unnskyldninger til Sverige, men jeg kan fortsatt ikke se prins Daniel uten å tenke "Nåså!"... *ser dokumentar om Haga slott*
Daria Skrevet 22. april 2014 Forfatter #9468 Skrevet 22. april 2014 Trøtt føles ikke som et helt dekkende ord i dag... Har slitt med å få sove de siste kveldene (kombinasjonen naboer som roper til hverandre inne og høyrøstede partysvensker på vei hjem fra byen utenfor har gjort sitt for å bidra til den statistikken) - når jeg kan sove til 10 og 11 dagen etter er det til å leve med (selv om det da gjør det enda verre å sovne i noenlunde anstendig tid følgende kveld), i dag når klokka sto på 5 var det noen hakk verre... Ingen planløse kvelder denne uka og ganske tett program neste - godt det bare er en drøy uke til neste fridag... Forøvrig går ukas første morgen-kaktus til han som skulle ta seg en røyk utenfor togstasjonen og stilte seg midt i nedgangen, for å være sikker på at han sto mest mulig i veien...
Sauen Shaun Skrevet 22. april 2014 #9469 Skrevet 22. april 2014 Jeg er jammen glad jeg bor på landet. Her er det stille både inne og ute. Forøvrig har jeg litt kulturabstinenser for tiden. Så jeg må nok snart finne meg en konsert eller to å gå på. Men jeg har ingen planer om å fylle kalenderen på samme nivå som du og Skravla.
Daria Skrevet 22. april 2014 Forfatter #9470 Skrevet 22. april 2014 Har gått kveldstur på en drøy time i dag - det er vår i Oslo! Vandret gjennom Slottparken og over Uranienborg og Briskeby, det satt folk på alle plener, benker og uteserveringer og magnolia, kirsebærtrær og påskeliljer blomstrer. La turen innom Ica for et par nødvendigheter og var litt for uforberedt da jeg plutselig sto ansikt til an -eh, hyllestativ med store mengder påskegodt til halv pris. jeg har jo ikke spist hverken mandelegg eller sjokoladeappelsin i påsken...
Skravla Skrevet 22. april 2014 #9471 Skrevet 22. april 2014 Godt du fikk fylt på med slike vesentlige mangler da..... Jeg dro med meg sjokolade fra taxfree på jobben i dag.... og ble populær med en gang.
Skravla Skrevet 22. april 2014 #9472 Skrevet 22. april 2014 Jeg har hverken gått tur eller nytt vårværet i Oslo. Helt skutt i dag og holdt på å svime av ved lunsjtider. Så veldig smart ut å legge seg foran kjøkkenbenken på jobb. Skremte vannet av kollegaer også. Så jeg sov når jeg kom hjem.....
Daria Skrevet 22. april 2014 Forfatter #9473 Skrevet 22. april 2014 Det var så slitsomt å komme i gang igjen etter ferien?
Skravla Skrevet 22. april 2014 #9474 Skrevet 22. april 2014 Kanskje det var grunnen.... Men jeg aner ikke hva det var, men utrolig ekkelt Men det er likar no!
Roadrunner Skrevet 23. april 2014 #9475 Skrevet 23. april 2014 Godt at formen er bedre Skravla, liker ikke sånne plutselige "kollapser". En ting er å være trøtt, men når det nesten går i svart er det ikke bra. Er vår på sørlandet også, og meldt finvær til helga!
MarianneE Skrevet 23. april 2014 #9476 Skrevet 23. april 2014 Mine unnskyldninger til Sverige, men jeg kan fortsatt ikke se prins Daniel uten å tenke "Nåså!"... *ser dokumentar om Haga slott* Å nei, og nå har du smittet meg! Snape er ukjent for meg, men det virker som om jeg har gått glipp av noe.
Daria Skrevet 23. april 2014 Forfatter #9477 Skrevet 23. april 2014 Har du hverken lest eller sett Harry Potter?!
Daria Skrevet 23. april 2014 Forfatter #9478 Skrevet 23. april 2014 Går inn nye sko i dag (nei, ikke noen av de tre parene jeg kjøpte i Køben ). Så langt er ikke tærne mine overbevist om at det var et knallkjøp, men det kan jo gå seg til (pun not intended)...
MarianneE Skrevet 23. april 2014 #9479 Skrevet 23. april 2014 Har du hverken lest eller sett Harry Potter?! Herregud, jo. Har lest alle bøkene. Men klarte tydeligvis ikke koble 2+2 for å få 4. Går i en krok og skammer meg litt jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå