Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elevkveld tidlig 90-tall på en skole på et ikke navngitt sted:

Snekkerbukse (i bomullsdenim)

USA-sokker

Seilersko (brune, med "snurra" lisser)

Rutete flanellsskjorte (oppi/innafor snekkerbuksa selvfølgelig)

Pologenser under skjorta...

Og man hadde dermed pynta seg? Følte seg fin?

Interessant...

Skrevet

Ingen tvil om at vi var unge samtidig, nei :rulle:

Skrevet (endret)

Jeg er enig i at arbeidsgiver har gått over streken her. Men igjen en påminnelse om å tenke over hva man publiserer på nett.

- Det er ekkelt å tenke på at de gikk inn i min private profil

I det øyeblikket du legger ut noe åpent i sosiale medier er det ikke privat. På tide å lære seg det snart, for alle og enhver?

Endret av Daria
Skrevet

Jeg digger fortsatt 90-tallet! Kanskje ikke snekker buksene og seilerskoene, men korte skjørt med volum, skinnjakker, hatt og doc martens... Come to mama! Hadde jeg hatt flat mage, skulle jeg gjerne hatt body, også. Men den tid er forbi...

Skrevet

90-tallet tror jeg gikk meg forbi. Kan ikke huske at jeg hadde verken snekkershorts, seilersko eller doc martens... Det gikk nok i Levi's, Aurlandsko og store gensere og skjorter for min del.

Skrevet

Jobbfest fredag, teater og middag ute lørdag, loppemarked og kino søndag. Sånn går en helg...

Skrevet

Høres ut som en fin Daria-helg :jepp:

Sosial og kulturell :nigo:

Skrevet

Samt et par ny-gamle bøker innkjøpt :nigo:

Skrevet

I dag fikk jeg endelig somlet meg til å henge opp speilet over toalettbordet mitt etter soveromsoppussingen tidligere i vinter. I dag fikk jeg også denne i posten. Finn sammenhengen... :fnise:

Skrevet

Det første jeg så da jeg logget meg på var denne tweeten - og dermed husket jeg hvilken dag det er i dag... :fnise:

Skrevet

Takk for påminnelsen. :ler:

Skrevet

Fikk påminnelse fra Twitter jeg også - når ting høres ut til å være for gode til å være sant (osv).
Jada, det var konsertrelaterte "nyheter" :fnise:

Skrevet

Jeg våknet til at broren min hadde lagt ut en link til noe han hadde skrevet på sin jobb-hjemmeside(jeg har linket til det på FB) da slo det meg at det kanskje kunne være 1. april. :ler: Håper han får mange reaksjoner på den.

Skrevet

Dagens trådtittel:

Venner med fordeler - GRAVID 19 år!

Så fort kan fordeler bli til ulemper...

(og jada, det er stygt å le av det, men det kan se ut som om HI har gått på en aprilsmell)

Skrevet (endret)

Kroneis med pistasje er tilbake! :strix: Riktignok bare i 6-pack, men det er strengt tatt ikke et problem... :sikle:

Endret av Daria
Skrevet

Jeg ryddet i et par kjøkkenskuffer i helgen og fant intet mindre enn 13 pakker med røkelse. Jeg kan ikke huske sist jeg faktisk brant røkelse hjemme, men jeg tror ikke det har skjedd i denne leiligheten - før nå. Stearinlys er heller ikke noe jeg egentlig trenger å kjøpe med det første...

Skrevet

Her hjemme igjen gikk NTB på limpinnen etter at både Oslo Unge Høyre og Unge Høyres landsforbund (UHL) i en felles pressemelding tidlig natt til 1. april opplyste at de etter en lengre prosess hadde blitt enige om å skille lag og at delingen formelt vil tre i kraft etter Unge Høyres landsmøte i juni.

Forslaget om kutt i støtten til folkehøyskolene var så upopulært at Oslo Unge Høyre varslet brudd med Unge Høyres landsforbund. Men bruddet var en velregissert aprilspøk.

- Ja, beklager. Det var nok en spøk. Vi trodde ikke noen skulle gå på den, men det var synd det skjedde, sier fylkesleder Jenny Clemet von Tetzschner i Oslo Unge Høyre til NTB. Hun hadde ikke noe godt svar på hvorfor ungdomspartiet la ut en spøk de ikke ønsket at noen skulle bli lurt av.

Og poenget med å lage en aprilspøk hvis de ikke trodde noen skulle la seg lure av den, og beklage at det likevel skjedde? :klaske:

Skrevet

Røkelse?

Sånt finner man ikke i mine skuffer gitt (ei heller duftlys forøvrig), men vanlige lys derimot... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...