Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mistenker at lunsjen utgår her i dag :ler: Familiemiddag med rudolf i kveld, blir vel muligens litt kake og sjokolade jevnt fordelt utover dagen fram til da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen sjokolade eller kake her, men ble en liten vaffel i kjølvannet av lunsjen.

Og ingen store middagsplaner før nyttårsaften faktisk! :opplyser:

Skrevet

Forvillet meg inn på H&M på (salgsrelatert om)vei til bussen og kom ut med en strikkejakke jeg siklet på tidligere i høst. Nå var den til halv pris :nigo: En håndfull bling havnet også i posen, og ny paraply er endelig innkjøpt, det er jo kjekt å ha for tiden... Droppet de fargerike variantene jeg egentlig hadde tenkt på og gikk for eleganse - mørk koksgrå med sølvsommerfugler :regn:

Livlig familiekveld, men tre små tantebarn og en rappkjeftet gjeng voksne :ler:

Skrevet

Ble visst en lat morgen i dag også... Var våken og oppe et presserende ærend i 8-tiden, og skulle bare kose meg litt mer under dynen etterpå - og sov prompte halvannen time til :sove: Siden har jeg stort sett holdt meg på sofaen i nattskjorte, morgenkåpe og tøfler. Skal på teater om tre timer, innen den tid bør jeg vel finnen noen klær, i det minste...

Skrevet

Musikal-kavalkaden til Det Norske Teatret hadde ikke tapt seg siden sist :nigo:

Skrevet

Dette skulle være dagen jeg ikke gjorde stort, planen var en venninne på tebesøk og ellers mye tv-sport. Planen var på ingen måte å tilbringe timesvis på legevakta etter at ryggen klikket mens jeg laget frokost... Muskulært, helt ufarlig - men ganske vondt, som legen sa det *knasker paracet og voltaren*

Skrevet

:klem:

Æsj, så utrolig trasig!

Ryggvondt kan være så intenst vondt, og siden ryggen er passe sentral på skrotten går det gjerne utover det meste også. Sender noen muskelavslappende og lindrende tanker, og håper det går seg greit til. Bevegelse og muskelavslappende for å løse opp spenningene pleier å hjelpe, men det kan jo ta litt tid...

:kaffekopp:

Skrevet

Det mest frustrerende er jo hvor sakte alt (det jeg faktisk klarer å gjøre) går - jeg har jo ikke tålmodighet til sånt :fnise:

Skrevet

Hvordan går det med pasienten? :kose:

Skrevet

Auda! Ryggvondt er virkelig vondt det. :troest:

God bedring! :klem:

Skrevet

Piller er min venn :nigo: Det går seg til, frustrasjonen og utålmodigheten er egentlig mer plagsom enn selve smerten...

Skrevet

:ler:

Så du vil egentlig ha noen smertestillende/muskeavslappende som også roer ned utålmodigheta og frustrasjonen? :fnise:

Skrevet

Mulig en joint hadde gjort nytten? :smoke::fnise:

Skrevet

Jeg har kjøleskapet fullt av sjokolade fra Helsinki og hjemmelaget julekonfekt, bokser fulle av julekaker samt 4 pakker mintsjokoladekjeks og en stor pose salt lakris i kjøkkenskuffen. Så hva var vel mer naturlig enn å stå i kassa på Meny og bli overveldet av lyst og begjær ved synet av marsipanpølser...

Skrevet

Helt naturlig. Du manglet det jo i dietten. :nikke;

Skrevet

Jeg har tross alt ikke spist marsipan hele jula... (men det er i ferd med å endre seg :sikle: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...