Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Juletreet er pyntet. pepperkakehuset står bomullsnedsnødd på kaminen, levende lys, nøtter, kaker og sjokolade på bordet, julekort på pianoet og julemusikk i lufta.

God jul! :nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tradisjonen tro vært i kirken og på gravlunden. Vi trengte ikke grave fram gravsteinen i år, for å si det sånn... :regn:

Skrevet

Huff håper junior blir bra til i kveld. Kjedelig med sykdom. God jul til deg! ☆

Skrevet (endret)

Romjulsfreden råder. Jeg drikker julegave-te (en av fire), spiser (gjør man annet i jula?), ser på tv og vurderer om jeg kanskje burde gjøre noe. Rydde på plass gavene, for eksempel. Vaske opp. Klargjøre huset for brunsj-gjester i morgen. Snart. Kanskje.

Sjokolade :sikle:

Endret av Daria
Skrevet

Her har det blitt ryddet åpå plass. Var ikke mye gaver til meg.

Har smakt på 2 av 3 teutgaver også.

Skrevet

Nå skal jeg se julekonsert på nrk og drikke vin og strikke. Etterhvert skal jeg nok ha litt mat også. Viktig å ikke spise for lite.

Skrevet

Jeg har åpnet de siste to lukene i kalenderen *henger litt etter* :fnise:

Skrevet

Men altså, jeg gir da virkelig beng i hva som gir publikum julestemning! Syng mer, Audun!

Skrevet

Men altså, jeg gir da virkelig beng i hva som gir publikum julestemning! Syng mer, Audun!

Han kan få synge O helga natt når som helst.

Skrevet

Regnet med at du var fornøyd, ja :fnise: Ikke like lykkelig over et gjenhør med Griegs glitrende?

Skrevet

Det blir litt rart, men jeg synes ikke hun sang den så melankolsk. Men fungerer jo ikke rundt juletreet.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde planer om en tidlig kveld? :klo: Jaja...

Skrevet

Kos deg med lunsjgjester i dag. Vi har ingen planer for dagen, deilig. Gubben ligger på sofaen og spiser kaker og ser Olsenbanden og Dynamitt-Harry. Jeg moter meg opp til å sette rundstykkedeig uten kjøkkenmaskin. (Den tok sitt siste åndedrag rett før jul). Blir nok en Kenwood i romjulspresang til huset. ;)

Skrevet

Lunsjgjestene kom 10.30 og gikk i 16-30-tiden. Jeg har gjort unna litt oppvask og ellers befolket sofaen i flanellskjole og strikkejakke, med ny te i ny kopp, bok og skjermer. Ikke mye som fristet på tv, så nå får det i opptak av Tramteatret.

Skrevet (endret)

Flanellskjole i sofakroken høres skikkelig koselig ut!

Endret av Roadrunner
Skrevet

Første juleferiedag uten noe jeg må gjøre eller rekke før middagstid, så jeg feiret med å ikke stå opp før 10.30 :nigo: Nå - frokost :sikle:

Skrevet

Frokost?? Her er det lunsjtid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...