Daria Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #8562 Skrevet 19. desember 2013 Hmf. Man skal være snill når det snart er jul.
Roadrunner Skrevet 19. desember 2013 #8563 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er alltid snill og alltid uskyldig
Skravla Skrevet 19. desember 2013 #8564 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er alltid snill og alltid uskyldig
Daria Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #8565 Skrevet 19. desember 2013 LER du på sånne høykulturelle konserter? Jeg er en seriøs og ansvarlig publikummer på sånne konserter jeg altså Jeg er alltid snill og alltid uskyldig Og hvordan står det til med selvinnsikten for tiden, sa du? ikke helt bra?
Daria Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #8566 Skrevet 19. desember 2013 Har gått nøye gjennom dagens post - både Cosmopolitan UK og Det Nye. Er oppdatert på alle trender Det Nye hadde en "dette bør du ha i basisgarderoben"-liste. Som vanlig har jeg lite av det og har aldri hatt behov for det heller...
Roadrunner Skrevet 19. desember 2013 #8567 Skrevet 19. desember 2013 Hmpf... Synes det er en viss ironisk snert over den latteren der... Og hvordan står det til med selvinnsikten for tiden, sa du? ikke helt bra? Selvinnsikten har det utmerket
Daria Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #8568 Skrevet 19. desember 2013 Javisst. Selvinnsikten har det fint, ukontrollerte latterutbrudd vet du ingenting om og du uttrykker overraskelse over at Skravla ler ironisk. Godt du skal ha litt fri snart, tror jeg...
Daria Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #8570 Skrevet 19. desember 2013 Ny dose jule-tenor i dag - det er travelt i desember... Da er det jo kjekt å komme hjem og finne juletreet på dørterskelen - skikkelig skogsgran som aldri har sett en juletreplantasje
Daria Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #8571 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Feriefredag! Julegudstjeneste, julelunsj, restaurantmiddag og julekonsert - og så er det juleferie Endret 20. desember 2013 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2013 #8572 Skrevet 20. desember 2013 Uff! Det høres ut som du har en trasig dag foran deg... Kos deg.
Roadrunner Skrevet 20. desember 2013 #8573 Skrevet 20. desember 2013 Kos deg massemasse! Høres ut som en kjempefin fredag
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2013 #8575 Skrevet 20. desember 2013 Julepost fra deg og Skravla har kommet vel fram. Tusen takk!
Rosalie Skrevet 20. desember 2013 #8576 Skrevet 20. desember 2013 Ny dose jule-tenor i dag - det er travelt i desember... Da er det jo kjekt å komme hjem og finne juletreet på dørterskelen - skikkelig skogsgran som aldri har sett en juletreplantasje Noe annet enn "stebarntreet" fra i fjor, altså..?
Daria Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #8577 Skrevet 20. desember 2013 Julepost fra deg og Skravla har kommet vel fram. Tusen takk! Godt den kom fram i tide Noe annet enn "stebarntreet" fra i fjor, altså..? I fjor hadde jeg ikke tre... Det med den litt alternative formen hadde jeg for to år siden, det var faktisk et av de fineste jeg har hatt - har aldri sett noe tettere tre. En slitsom dag... Først gløgg og kaker på kontoret, så julegudstjeneste hvor jeg som vanlig ble en anelse fuktig i øynene av skolekoret Det var noe med gutterekka som trakk i skjorte og slips og sang O Helga natt... Tilbake fra kirken var det tid for julelunsj i kantina, overraskende effektiv i år - jeg rakk 14-toget til byen. Noen butikkærend (fra meg og til meg...) og så tid for middag i operaen. Tre retter senere (røkt hval, ovnsbakt kveite og et imponerende utvalg petit fours) triller vi over gulvet til årets siste julekonsert, med operasolistene. Vi fikk reprise av Carsten Stabell som mus Det hele ble avsluttet med allsang av Deilig er jorden - da de dro til med orgel og overstemme på sisteverset tok klumpen i halsen litt overhånd.... Og det er noe med å se en relativt velvoksen tenor i kortbukser, cap og kjærlighet på pinne synge Jeg så mamma kysse nissen.... Som sagt - det er et hard liv. Godt jeg har ferie nå...
Daria Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #8579 Skrevet 21. desember 2013 Tre typer konfekt, brente mandler og delfiakake. To turer til matbutikken (to forskjellige butikken, for variasjonens skyld) og noen ladninger oppvask. Dessuten fikk jeg med meg hopprennet (mens jeg rullet punsjeboller). Tro om jeg klarer å være like effektiv med rydding og vasking i morgen...?
Skravla Skrevet 21. desember 2013 #8580 Skrevet 21. desember 2013 Flink du er da. Å nei.... nå er Busken på gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå