Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmf. Man skal være snill når det snart er jul.

Skrevet

:engel:

Jeg er alltid snill og alltid uskyldig :opplyser:

Skrevet

:rulle::hoho:

Skrevet

LER du på sånne høykulturelle konserter? :daane:

Jeg er en seriøs og ansvarlig publikummer på sånne konserter jeg altså :opplyser:

Og hvordan står det til med selvinnsikten for tiden, sa du? ikke helt bra?

Skrevet

Har gått nøye gjennom dagens post - både Cosmopolitan UK og Det Nye. Er oppdatert på alle trender :riste:

Det Nye hadde en "dette bør du ha i basisgarderoben"-liste. Som vanlig har jeg lite av det og har aldri hatt behov for det heller...

Skrevet

:rulle::hoho:

:jolie:

Hmpf... Synes det er en viss ironisk snert over den latteren der...

Og hvordan står det til med selvinnsikten for tiden, sa du? ikke helt bra?

Selvinnsikten har det utmerket :opplyser:

:sexy:

Skrevet

Javisst. Selvinnsikten har det fint, ukontrollerte latterutbrudd vet du ingenting om og du uttrykker overraskelse over at Skravla ler ironisk. Godt du skal ha litt fri snart, tror jeg...

Skrevet

Ny dose jule-tenor i dag - det er travelt i desember... :fnise: Da er det jo kjekt å komme hjem og finne juletreet på dørterskelen - skikkelig skogsgran som aldri har sett en juletreplantasje :tre:

Skrevet (endret)

Feriefredag! :hoppendeglad:

Julegudstjeneste, julelunsj, restaurantmiddag og julekonsert - og så er det juleferie :nisse:

Endret av Daria
Skrevet

Uff! Det høres ut som du har en trasig dag foran deg... :ler:

Kos deg. :klem:

Skrevet

Kos deg massemasse!
Høres ut som en kjempefin fredag :hoppe:

Skrevet

Julepost fra deg og Skravla har kommet vel fram. Tusen takk! :klem:

Skrevet

Ny dose jule-tenor i dag - det er travelt i desember... :fnise: Da er det jo kjekt å komme hjem og finne juletreet på dørterskelen - skikkelig skogsgran som aldri har sett en juletreplantasje :tre:

Noe annet enn "stebarntreet" fra i fjor, altså..?

Skrevet

Julepost fra deg og Skravla har kommet vel fram. Tusen takk! :klem:

Godt den kom fram i tide :)

Noe annet enn "stebarntreet" fra i fjor, altså..?

I fjor hadde jeg ikke tre... Det med den litt alternative formen hadde jeg for to år siden, det var faktisk et av de fineste jeg har hatt - har aldri sett noe tettere tre.

En slitsom dag... Først gløgg og kaker på kontoret, så julegudstjeneste hvor jeg som vanlig ble en anelse fuktig i øynene av skolekoret :sjenert: Det var noe med gutterekka som trakk i skjorte og slips og sang O Helga natt... Tilbake fra kirken var det tid for julelunsj i kantina, overraskende effektiv i år - jeg rakk 14-toget til byen. Noen butikkærend (fra meg og til meg...) og så tid for middag i operaen. Tre retter senere (røkt hval, ovnsbakt kveite og et imponerende utvalg petit fours) triller vi over gulvet til årets siste julekonsert, med operasolistene. Vi fikk reprise av Carsten Stabell som mus :rulle: Det hele ble avsluttet med allsang av Deilig er jorden - da de dro til med orgel og overstemme på sisteverset tok klumpen i halsen litt overhånd.... :grine: Og det er noe med å se en relativt velvoksen tenor i kortbukser, cap og kjærlighet på pinne synge Jeg så mamma kysse nissen.... :ler:

Som sagt - det er et hard liv. Godt jeg har ferie nå... :fnise:

Skrevet

Tre typer konfekt, brente mandler og delfiakake. To turer til matbutikken (to forskjellige butikken, for variasjonens skyld) og noen ladninger oppvask. Dessuten fikk jeg med meg hopprennet (mens jeg rullet punsjeboller). Tro om jeg klarer å være like effektiv med rydding og vasking i morgen...?

Skrevet

Flink du er da.

Å nei.... nå er Busken på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...