Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

-Folk er så hårsåre

Ja huff, bare fordi de under fullt navn blir merket i en status hvor detaljer fra livet deres og mindre smigrende omtale legges ut for alle (fyren har helt åpen profil!) er det vel ingen grunn til å ta det ille opp :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt han kisen som venn, så hadde jeg sannelig slettet ham først. :glare:

Skrevet

Den treningskjeden som akkurat begynte å følge meg på twitter er vel litt på villspor...? :fnise:

De har nok tenkt å verve deg. :lur:

Skrevet

Du vet du har ledd høyt, entusiastisk og hjertelig når en av artistene tar deg i hånda og takker på vei ut... :flau::fnise:

Skrevet

De har nok tenkt å verve deg. :lur:

Som sagt - skikkelig på villspor... :ler:

Skrevet

Du vet du har ledd høyt, entusiastisk og hjertelig når en av artistene tar deg i hånda og takker på vei ut... :flau::fnise:

LER du på sånne høykulturelle konserter? :daane:

Jeg er en seriøs og ansvarlig publikummer på sånne konserter jeg altså :opplyser:

:fnise:

Snakker vi forresten om stikkord som Hawaii, Pinocchio og The Fox? :hoho:

Skrevet

Jeg ER ansvarlig - jeg gir mitt bidrag til en god stemming :jepp: Bevis A: På scenekanten-treff med to av skuespillerne etter forestilling på Det Norske Teatret. Midt på rad 5 sitter det et par damer og er fortsatt ikke ferdige med å le. Skuespillerne kommenterer at det var "det var ekstra god stemning i kveld - og det skyldes nok dem" og peker på oss...

Og ja, det er akkurat det vi snakker om... :fnise:

Skrevet

Og når artistene takker pent når vi er på vei ut så har vi gjort jobben vår. :nigo:

Men det betyr ikke nødvendigvis latter.... noen ganger betyr det å sette seg på første rad i en nesten tom sal. Når lyset i salen kom på så kommenterte en av musikerne at "jøss det var flere der jo" Og vi både ler høyt og sitter på første rad. Noen ganger skjer det samtidig også.

Skrevet

Ganske ofte skjer det samtidig, vil jeg påstå... :fnise: Skjønt, i dag satt vi jo faktisk på rad 2.

Skrevet

Vel altså... jeg ler jo meget dannet da.

Og rad to i dag var strengt tatt nært nok. :fnise:

Skrevet

Du ler dannet, jeg ler diskret og yndig. Jadda...

Hadde ikke så stort behov for å komme nærmere, nei. Det måtte i så fall være for å få rettet på ham som hadde sløyfa på skeive hele kvelden... :fnise:

Skrevet

Morgendagens billetter er på plass i vesken. :nigo:

Skrevet

Hva? *fullstendig uforstående* :engel:

Skrevet

:ler: Godt å stikke innom her for en god latter på morgenen. Ha en super dag, Daria. :)

Skrevet

Kan skrive under på at D og S er svært dannet på alle forestilling, og viser aldri sterke emosjoner av noe slag. *iler for å vaske munnen med såpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...