Daria Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #8481 Skrevet 15. desember 2013 Alle bør unne seg en fagott-dose i ny og ne
Daria Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #8482 Skrevet 15. desember 2013 Det slår aldri feil - jeg våkner tidlig en helgemorgen, føler meg egentlig ganske opplagt og utrøtt og tenker at jeg kan ji egentlig bare stå opp, jeg skal bare kose meg litt mer under dyna - og vips har jeg sovet et par timer til Pepperkaker er dagens plan, da er jeg ferdig med småkakebaksten og har bare delfiakake og og det jeg føler for å lage av konfekt igjen...
Daria Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #8483 Skrevet 15. desember 2013 Ambulansehelikopter. Skikkelig høyt på lista over ting jeg ikke vil se under et hopprenn.
Daria Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #8484 Skrevet 15. desember 2013 Dette er en artikkel jeg uten kildehenvisning ville trodd var hentet fra ety parodi/satire-nettsted - så naiv er jeg... - Ja, det er underholdning, men det er også et godt pedagogisk middel. Det er kjempebra at de får trening i dette så tidlig som mulig. Jo før barna får gode erfaringer med nettbrett, desto bedre, sier Hardersen. Gi babyen et nettbrett før klossene tar dem...?
Roadrunner Skrevet 15. desember 2013 #8485 Skrevet 15. desember 2013 Takk for sist! Kjempekoselig og knall konsert! Har fremdeles interessante bilder på netthinna, spesielt ved tanken på hornsalt , segway og stein-saks-papir!
Daria Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #8486 Skrevet 15. desember 2013 Jeg var på korkonsert i kveld, og de hadde også innmarsj til gregoriansk sang. Assosiasjonen og latterkrampen var umiddelbar
loffen Skrevet 15. desember 2013 #8487 Skrevet 15. desember 2013 Hva er greia med hornsalt egentlig? *nysgjerrigper*
Daria Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #8488 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Av julens større og indre gleder hører nok denne til de sistnevnte: Å måtte ringe fastlegen og forklare at du har fått hornsalt under forhuden... Mulig du måtte være der... Endret 16. desember 2013 av Daria
Daria Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #8489 Skrevet 16. desember 2013 Førjulsgave utkvittert hos IT - Surface Pro 2 nettbrett Nå gjelder det bare å lære seg å bruke det...
Skravla Skrevet 16. desember 2013 #8490 Skrevet 16. desember 2013 Gratulerer. Du lærer fort å bruke det og nettbrett er jo fint.
Daria Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #8491 Skrevet 16. desember 2013 -Tapas er en verdiradikal endring. Hårda bud og store ord på Stortingets julelunsj.
Roadrunner Skrevet 16. desember 2013 #8492 Skrevet 16. desember 2013 Ingen dårlig julegave fra IT det der gitt! Håper dere blir gode venner
Daria Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #8493 Skrevet 16. desember 2013 Det skal nok gå Jeg er jo så vennlig innstilt for tiden at jeg holder på å bli venn med lydbøker - hvertfall én så langt... -Tapas er en verdiradikal endring. Hårda bud og store ord på Stortingets julelunsj. Dagens underholdning er Oslo Fagottkor i sine rosa matrosdresser - det er kanskje hakker mer verdiradikalt?
Daria Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #8494 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Tenkte å ta en julegaverunde (den siste?) etter jobb, og det store spørsmålet er hvor... (Jepp, spørsmålene er jevnt over nokså små i dag ) I sentrum, hvor det er mørkt og vått og surt, eller på senteret hvor det er tørt og varmt? Det høres jo opplagt ut, men nettopp fordi det er så opplagt tenker jeg at det sikkert er færre folk i sentrum i sånt vær. Dessuten blir jeg antagelig mer effektiv av at det mest av alt frister å skylde seg hjem - og varme seg med en kopp av den fancy kakaoen jeg kjøpte i førjulsgave til meg selv Akk, valgets kval... Endret 16. desember 2013 av Daria
Skravla Skrevet 16. desember 2013 #8495 Skrevet 16. desember 2013 To spørsmål dukker straks opp.... Hvilken lydbok og hvilken fancy kakao?
Daria Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #8496 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Mintsjokoladekakao Og Salme ved reisens slutt av Erik Fosnes Hansen Har tenkt at jeg skulle gjenlese den snart, og så hadde vi den på jobben, lest av forfatteren, og så skal jeg jo stå så mye på kjøkkenet denne måneden og så tenkte jeg at det var verdt et forsøk. Alt skjer litt saktere når jeg hører på den mens jeg holder på da, i forhold til når jeg hører på musikk... Endret 16. desember 2013 av Daria
loffen Skrevet 16. desember 2013 #8497 Skrevet 16. desember 2013 Av julens større og indre gleder hører nok denne til de sistnevnte: Å måtte ringe fastlegen og forklare at du har fått hornsalt under forhuden... Mulig du måtte være der... Å... Gratulerer med nettbrett, det er veldig kjekt! Mitt får jeg nesten ikke brukt, fordi Nadalito har lagt sin elsk på det. Jeg har også kjøpt fancy kakao til meg selv, fra Chelsea, i en rosa fin boks. Kjøpt på Glassmagasinet til halv pris.
loffen Skrevet 16. desember 2013 #8498 Skrevet 16. desember 2013 Har ikke hatt hjerte til å åpne den ennå.
Daria Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #8499 Skrevet 16. desember 2013 De siste julegavene er innkjøpt, det som gjenstår nå skal lages i helgen. Dessuten fikk jeg kjøpt Rudolf-øredobber og hentet en ellos-pakke (den lilla tunikaen jeg kjøpte forrige måned og ble så begeistret for (og har på meg as we speak)? Jeg måtte jo ha den i svart også...), Forøvrig var det noe i teorien min - det var ikke så mye folk i sentrum.
Daria Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #8500 Skrevet 16. desember 2013 Thomas Morgenstern har twitret post-tryning-i-hoppbakken-og-helikopter-til-sykehuset-selfie. I en ordbok ville det illustrert ordet kjøttkaketryne...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå