Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir en fin uke med julekonserter. 4 flotte konserten med en haug tenorer... :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:strix:

ikke mange damer på konsertprogrammet i år... :fnise:

Skrevet

Er det derfor dere hanker inn flere damer til setene i salen? :fnise:

Skrevet

Man skal jo dele godene... :fnise:

Skrevet (endret)

Så søt... Men hvorfor har ikke Daniel også på seg forkle...? :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Den er bare for sær..... Men det er vel noe med at enkelte antar at de er verdens navle.

Vi har hatt et "fagott" luciatog i dag. De aller fleste var menn, homofile og stilte i luciakrone. Det var et par som stilte i glitter og stas. Meget fornøyelig...... Hovedlucia hadde kort mørkt hår... så her var alt etter oppskriften.

Skrevet

Nå har jeg brukt kvelden på den barnehagetråden! :daane:

Skrevet

:fnise: Så den hadde lagt på seg ti sider siden jeg var i den sist, så jeg orket ikke lese alt, Imponerende gjennomført trolling, det sal sies...

Skrevet (endret)

Tusen takk for en finfin kveld på konsert i går! Knall!! :hoppe:

Endret av Roadrunner
Skrevet

De er jo skjønne - med en viss hang til absurd humor :fnise: Mor var også fornøyd?

Håper dere koser dere i byen, selv om været ikke akkurat er det beste...

Skrevet

Har laget deig til smultringer og fått unna litt på kjøkkenet. Nå er det te og skiskyting, som snart skal komplementeres med bretting av klesvask - multitasking på høyt nivå! :ler: Har også en plan om å lage pepperkakedeig i løpet av dagen, så den kan stå til i morgen, og pakke inn gaver. Smultringene bør også fullføres i kveld.

Så får vi se hvor mye jeg faktisk rekker, da... :plystre:

Skrevet

Skiskyting, baking og bretting av tøy her også! :5:

Skrevet

Mor var så absolutt fornøyd! Koste oss begge to, hjertelig gjeng korister :fnise: En viss kjole og en viss Segway fremkaller fremdeles latter :ler:

Skrevet

:fnise:

Jeg har bakt med hornsalt i dag, det ga jo overhodet ikke assosiasjoner... :ler:

Skrevet (endret)

Smultringer er stekt :sikle: Eller, egentlig er de vel kokt? :klo: Ferdige er de hvertfall, og kvalitetstestet...

Pepperkakedeig står i kjøleskapet, en del av gavene er pakket inn, og jeg har fått bekreftet min teori om at uansett hva man holder på med mens man høer på jule-cden til Fagottene får det en bråstopp når Julen är här kommer - hendene var plutselig opptatt med andre ting...

Nå: :dusje: *lukter smult*

Endret av Daria
Skrevet

Åh, smultringer. :sikle:

Og fagottene skjønner jeg at jeg bør få med meg en gang. Kanskje førjulstur til hovedstaden neste år. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...