Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunget i operaen igjen :filer:

Dessuten har jeg fått brukt gavekortet fra Bokklubben på en bok jeg har hatt lyst til å lese lenge og som kostet akkurat det gavekortet var på :nigo:

Skrevet

Godt å høre at også andre konserten gikk bra. Og skikkelig flaks med gavekort. Det er en sjeldenhet at det klaffer sånn.

Skrevet

Musikalkveld på Det norske teatret :strix: Snekkersve-kara (med latterkrampe både på scenen og i salen :fnise: ) :strix: Stars :strix::grine: Bør :strix::rulle:

osv osv :fnise:

Fin kveld :nigo:

Skrevet

En god ting kan ikke nytes for ofte :nigo:

Skrevet

Gavekort fra Bokklubben er bare best! :biggrin:

Skrevet

:fryser:

En time på et tog uten fungerende varmeapparat er ikke en optimal start på en kald morgen...

:kaffekopp:

Skrevet

Høres uggent ut.

Du får pakke sjalet rundt deg og drikke masse te.

Skrevet (endret)

Jammen ble det ikke en fin kveld i kveld også :nigo: Ingrid Bjørnov feiret 50-årsdagen sin med one night only-show i konserthuset, en sånn mulighet kan man jo ikke gå dra seg...

Litt drama ble det også tid til, det er heldigvis ikke hver dag man kommer hjem og treffer representanter for alle tre nødetater på trappa...

Endret av Daria
Skrevet

Uffda, høres skummelt ut. :overrasket:

Skrevet

Håper dramaet fikk en bra slutt...

Og i Konserthuset skulle jeg gjerne vært da gitt - dama er jo genial!!

Men skal ikke klage, hadde en fin kveld på julebord med gode kollegaer :nigo:

Skrevet

Vi hadde hatt en pipebrann. Ingen store skader, men vi får ikke fyre for pipeløpet er inspisert og friskmeldt.

I dag har jeg ingen planer. I morgen har jeg ingen planer, jeg har faktisk ingen planer utenfor huset før fredag :daane: Det har vel ikke skjedd siden... tja... sommerferien? :vetikke:

Skrevet (endret)

Så det vil si at den neste utenfor-huset-planen din involverer meg?? :lur::nigo:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Det er jo litt rørende med store sterke idrettsgutter som må tørke litt tårer etter seier...

Skrevet (endret)

Snø! :hoppe:

Snø på Lillehammer også *ser kombinert* Man skjønner at amerikanerne har mange nordmenn i trenerteam og støtteapparat når de kan gjøre intervjuer (hvertfall delvis) på norsk :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Situasjonsrapport: Nydusjet og duftene av årets juleserie fra Yves Rocher - kakao og bringebær. På plass i sofaen iført flanellskjole, med julete og pepperkaker. Snøvær ute og vintersport på tv.

Øvrige planer for dagen: Bake peppernøtter (deigen ble laget i går) og sandkaker. Ta en tur ned i kjellerboden med kofferten og komme opp igjen med adventspynten. Bære ut papirsøppel. Steke svinekam. Mer te, julekaker og vintersport.

Fin søndag!

Skrevet

Simon Ammann er jo herlig :fnise: Ler av seg selv når han går på trynet, jubler uhemmet når han holder seg på beina i neste hopp og peker på skrubbsåret på haka i tilfelle noen har glemt den uelegante landinga :ler:

Skrevet

Sometimes you have to do it twice to really learn - sa Ammann og lo... :fnise:

Vi snakker tross alt om mannen som lo før han traff bakken - og som gikk på trynet i prøveomgangen i Salt Lake City, lå på bakken med nakkekrage mens ambulansefolkene styrte rundt ham - og lo. Man kan jo lure på hva han går på... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...