Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi snakker tross alt om ei som i en alder av 5-6 ble overlykkelig da hun i tannlegens gaveeske fant plastarmbånd som matchet fargen på dagens antrekk :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må ha en aldeles deilig tur! :strix:

Jåleberte! Sier hun med jålevintersko. ;)

Skrevet

Fine byen! :hjerte: Fine operaen! :grine: Fine restauranten! :sikle: Fine helgen, helt enkelt! :strix:

Har kjøpt masse julegaver, vinterstøvler, almanakk, belte, bok, skjørt og litt andre småting, samt te og sjokolade i lange baner...

Skrevet

Samme som over.... bare med noe andre innkjøp. :nigo:

Skrevet

Høres ut som om dere har hatt en knall helg! :hoppe:

Skrevet

Fire twitter-frie dager har gitt meg fire nye følgere. Litt usikker på hvordan jeg skal tolke det... :fnise:

Skrevet

Nokia-telefonen min insisterer fortsatt på finsk tid :fnise:

Skrevet

Den vil tilbake til Helsinki altså. :fnise:

Skrevet

Du vet at sånt kan stilles manuelt? :opplyser:

Jeg må stort sett tvinge min manuelt, den er ikke så glad i å komme hjem igjen fra tur... Ikke alltid den finner et brukanes nettverk på ankomststedet heller... :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg vet jo det (så teknisk imbesil er jeg tross alt ikke), men det er mye morsommere å vente og se hvor lang tid det tar før den innser realitetene. :fnise: Da vi kom til Helsinki, skiftet den på eget initiativ allerede på flyplassen...

Endret av Daria
Skrevet (endret)

OBS! Heftig Family guy-spolier - leses på eget ansvar!

Men altså - disse menneskene vet at det er en oppdiktet serie med fiktive personer (at det er animert burde jo være et hint...), ja? At det finnes bedre ting å bruke engasjementet sitt på? At det går an å få seg et liv i stedet...?

Endret av Daria
Skrevet (endret)

(Leif var innom og skrev lif i stedet for liv. Hallo, islandsk MGP-flashback...

:hjerte: )

Endret av Daria
Skrevet

Skjønner ikke hva du snakker om... :plystre:

Skrevet

Når jeg sitter alene i en tom t-banevogn og det neste mennesket som kommer på går gjennom halve vogna for så å sette seg rett bak meg - det er ikke unormalt å bli en anelse paranoid da?

Skrevet

Æh, nei... Det er ikke unormalt... Jeg hadde kanskje flyttet meg over i en annen vogn, om mulig...

Skrevet

Tror jeg hadde blitt smått paranoid da jeg også, i alle fall tenkt noen smått interessante tanker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...