Roadrunner Skrevet 19. november 2013 #8341 Skrevet 19. november 2013 Gledesmisunnelig jeg også! *grønn* Kan informere om at bilen er på verksted og fuggel'n skal til tannlegen på fredag. Ikke den ultimate uka kanskje?
Daria Skrevet 19. november 2013 Forfatter #8342 Skrevet 19. november 2013 Da kan det jo bare bli bedre neste uke...
Sauen Shaun Skrevet 20. november 2013 #8343 Skrevet 20. november 2013 Når jeg leser om Helsinki-turen føles det som et uoverstigelig ork å komme seg gjennom julemessa, men når jeg leser om Fuggel'n sine dager gleder jeg meg over at det snart er julemesse... *greit å få hjelp til å få perspektiv på ting*
Daria Skrevet 20. november 2013 Forfatter #8345 Skrevet 20. november 2013 Jeg kan bidra til perspektivet med hverdager som begynner 05.00 - hver dag *hjelpsom* Det er offisielt - sesonger for vinterkåper og -skjerf har ankommet...
Skravla Skrevet 20. november 2013 #8346 Skrevet 20. november 2013 Og ikke minst vinterforede sko....... Og om det er behov for perspektiv så kan jeg bidra med et helvetesÅR, men hvem gidder å klage hele tiden da... det blir så kjipt.
Daria Skrevet 20. november 2013 Forfatter #8347 Skrevet 20. november 2013 Definitivt vinterforede sko. En på twitter tok sesongfarvel med converse-skoene sine i dag, tror nok jeg gjør det samme med DrM i nærmeste fremtid... Forøvrig trenger vil jeg ha nye vintersko - jeg er jo aldri fornøyd med de jeg ender opp med...
Daria Skrevet 20. november 2013 Forfatter #8348 Skrevet 20. november 2013 Og i en kommentar fullstendig urelatert til absolutt alt feirer dronning Elizabeth og prins Philip i dag sin 66. bryllupsdag - det er ganske imponerende...
Skravla Skrevet 20. november 2013 #8349 Skrevet 20. november 2013 Definitivt vinterforede sko. En på twitter tok sesongfarvel med converse-skoene sine i dag, tror nok jeg gjør det samme med DrM i nærmeste fremtid... Forøvrig trenger vil jeg ha nye vintersko - jeg er jo aldri fornøyd med de jeg ender opp med... De hadde en del fine skoletter på Skoringen. Jeg fant også et par forede sko der. De er velegnet nå frem mot masse snø. Ellers er jo Finland kjent for fine sko/støvletter og de bør jo ha sko som egner seg for norsk vinter.
Skravla Skrevet 20. november 2013 #8350 Skrevet 20. november 2013 Og i en kommentar fullstendig urelatert til absolutt alt feirer dronning Elizabeth og prins Philip i dag sin 66. bryllupsdag - det er ganske imponerende... 66 år er veldig imponerende. Men det er ganske imponerende å være i full jobb i hennes alder også.
Daria Skrevet 20. november 2013 Forfatter #8351 Skrevet 20. november 2013 De hadde en del fine skoletter på Skoringen. Jeg fant også et par forede sko der. De er velegnet nå frem mot masse snø. Ellers er jo Finland kjent for fine sko/støvletter og de bør jo ha sko som egner seg for norsk vinter. Den tanken har overhodet ikke streifet meg 66 år er veldig imponerende. Men det er ganske imponerende å være i full jobb i hennes alder også. I det hele hele tatt en imponerende dame. Jeg kjøpte jo en biografi om henne i sommer, det var spennende lesning.
Roadrunner Skrevet 20. november 2013 #8352 Skrevet 20. november 2013 Trenger skikkelige vintersko jeg også, de jeg har er gamle og slitne...
Daria Skrevet 20. november 2013 Forfatter #8353 Skrevet 20. november 2013 Jeg fant noen veldig fine i fjor - men de var selvfølgelig for smale i leggen. Jeg var ikke klar over at jeg hadde tykke legger før jeg fikk det for meg at jeg hadde lyst på høye støvler...
Daria Skrevet 21. november 2013 Forfatter #8354 Skrevet 21. november 2013 Etter å ha ta en nærmere titt på utvalget av vintersko i skapet er konklusjonen at jeg faktisk trenger støvletter. De jeg endte opp med i fjor er sorell-wannebes - fine når det er skikkelig kaldt, men nokså klumpete og ikke noe særlig til hverdagsbruk når det er 4-5 minus og jeg har et ønske om å se en anelse elegant ut...
Daria Skrevet 21. november 2013 Forfatter #8355 Skrevet 21. november 2013 Forøvrig er denne torsdagen utnevnt til æres-fredag Endelig har reisefeberen satt inn for alvor Fant pass og penger i går kveld, i ettermiddag skal kofferten hentes opp og fylles - men ikke mer enn at det er god plass til julegaver og minsjokoladekjeks og te...
Skravla Skrevet 21. november 2013 #8356 Skrevet 21. november 2013 Jeg var innom boden etter koffert i går kveld. Men øvrige ting er fremdeles ikke på plass. Men bestillingsreferansen er printet ut.
Sauen Shaun Skrevet 21. november 2013 #8357 Skrevet 21. november 2013 Jeg håper turen blir helt fantastisk for dere. Jeg unner dere den av hele mitt hjerte. Og selv om jeg tøyser med at jeg er litt misunnelig, så er jeg det ikke - det er bare tøys og tull. Jeg liker ikke å reise om vinteren. På denne tiden av året trives jeg best hjemme jeg.
Roadrunner Skrevet 21. november 2013 #8358 Skrevet 21. november 2013 God tur!!! Håper dere får en fantastisk helg på tur og koser dere masse! Elegant i vintersko?? Har jeg aldri vært, og har ikke en ambisjon i verden om å være
Daria Skrevet 21. november 2013 Forfatter #8359 Skrevet 21. november 2013 Er man jåle, så er man jåle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå