Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å, Dixie Chicks! Håper det ikke krasjer med vinterferie...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harald Eia - nei takk

Knausgård - nei takk

Eia og Knausgård i samme konsept - Eh... NEI TAKK!!!

:5:

Skrevet (endret)

Tid for National costumes i Miss World - mange interessante varianter, må man vel kunne si... Takk til Miss Norge som faktisk stilte i bunad, ikke vikinghjelm og bikini. Og alle lurer på hva som feiler Belgia og USA...

Endret av Daria
Skrevet

Her var mye *kremt* kreativitet *kremt* samlet på ett sted gitt!

:daane:

Skrevet

For noen kostymer! :hoho:

Norge var jo fin. Sverige derimot.. :fnise:

USA var verst. Fantastisk.

Skrevet

Noen så jo direkte skumle ut! :sjokkert:

Og USA.... *no words*

Skrevet

Barnedåp i dag. Enkelte av oss lurte veldig på hvem som kom på at å la babysanggruppa "opptre" i gudstjenesten var en god idé. Det må også være lov å si at 6 sanger er et i overkant stort bidrag fra barnekoret...

Hovedpersonen var som vanlig strålende blid, hennes eldre bror løp lykkelig etter sin elskede eldre kusine, selskapet var hyggelig, maten var god og kakebordet velfylt (etter østnorsk standard. Vestlendinger ville sikker synes det var stusslige saker siden det ikke var en kake til hver :fnise:). Tante skiftet sin første babybleie og oppdaget at selvlysende grønn avføring ikke bare er en myte...

Skrevet

Så var det på'an igjen...

Mandag i dag. Kor i morgen. Konsert onsdag. Pakke torsdag. Helsinki fredag :strix:

Skrevet

Ser på twitter at Tone Damli er gravid. Den pripne delen av meg innvender at det er da ikke lenge siden hun sto fram med ny type, resten av meg gjør motstand mot å i det hele tatt vite dette...

Skrevet

Ser på twitter at Tone Damli er gravid. Den pripne delen av meg innvender at det er da ikke lenge siden hun sto fram med ny type, resten av meg gjør motstand mot å i det hele tatt vite dette...

Akkurat samme tenkte jeg...

Måtte til og med lese en artikkel for å finne ut hvor lenge de hadde hengt i hop, og de var visst på ferie sammen i juni eller juli. Uansett kjapp på avtrekkeren? Eller? :klo:

Skrevet

Jeg klarte å la være å gå inn på noe for å lese mer, godt du tar ansvar og undersøker :ler: Det er klart, det er ikke alt sånt som er planlagt, uten at man nødvendigvis føler for å si det høyt... *blir snart moddet for spekulasjoner og ryktespredning* :fnise:

Og Dagbladet har nå en artikkel på forsiden hvor kjendisene kan gratulere og fortelle hvilken god mor hun vil bli :rolleyes:

Skrevet

Lurer litt på hvor det blir av reisefeberen :lete: Det kommer stadig overraskende på meg at det bare er noen dager til avreise - jeg er ikke engang ferdig med å planlegge hva jeg skal ha på meg :daane: Da vi skulle til Stockholm i fjor hadde jeg jo det klart flere måneder i forkant :fnise:

Skrive ut operabillettene bør jeg jo også huske, og lokalisere pass og euro, og google bruktbutikker :nigo:

Skrevet

Samme følelse her. Like overrasket hver gang over å oppdage at det er nå til helgen.

Skrevet

Om tre døgn sitter vi på flyet :nigo: Skjønt, du foretrekker kanskje å fokusere på at om tre døgn og 9 timer er vi på Savoy... :sikle:

Skrevet

Foretrekker å ha fokus på det siste ja. :nigo:

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg for det :fnise:

Billetter er skrevet ut, butikker lokalisert og værmelding studert...

Skrevet

Det er jo litt vanskelig å holde seg alvorlig når man hører på samtalen ved sjakkbordet...

-Sjakk! Sjakkmatt!!

-Øh... Fuck meg?

:ler:

Skrevet

Skikkelig gledesmisunnelig på den Helsinkituren, altså. Dere må virkelig storkose dere i fine, fine byen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...