loffen Skrevet 5. november 2013 #8281 Skrevet 5. november 2013 Synd jeg kastet min nye, knuste øyenskygge her om dagen. Om sprit hadde fikset den. Men jeg har jo ikke noe sprit her heller så.
Daria Skrevet 6. november 2013 Forfatter #8282 Skrevet 6. november 2013 Jeg var på vei inn på Magasin-forumet i går for å skrive et irritert innlegg om spekulative overskrifter, men jeg gadd ikke... Tok et screenshot av det, da, jeg kunne ikke la være...
Roadrunner Skrevet 6. november 2013 #8283 Skrevet 6. november 2013 Nå har de endret den igjen, til noe hakket mer beskrivende og riktig. Kanskje noen har klaget?
Daria Skrevet 6. november 2013 Forfatter #8284 Skrevet 6. november 2013 Men klager man på overskriften får man bare beskjed om at det er det desken på klikk.no som styrer - det har ikke de noe med... Jeg har påpekt ansvarsfraskrivelsen i det, samt det faktum at alle som ser en overskrift på KGs sider vil, bevisst eller ubevisst, knytte den til KG uansett hvem som står bak, men det bekymret dem viss ikke
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2013 #8285 Skrevet 6. november 2013 Har i grunnen gitt opp hele forumet jeg. Tror jeg har bygd opp et slags filter. Jeg legger ikke merke til det som befinner seg øverst på siden lenger...
Daria Skrevet 6. november 2013 Forfatter #8286 Skrevet 6. november 2013 -FrP i regjering ville forhindret bussdrapene Kan noen snart stappe en sokk i kjeften på den mannen og gi ham en enveis-billett til Spania (men med min dypeste unnskyldning til spanjolene, jeg vet de har mye å slite med fra før)? Lurer på hva han skal skylde på når det viser seg at alt ikke blir perfekt med FrP i maktposisjon heller...
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2013 #8287 Skrevet 6. november 2013 Da kommer han til å skylde på at FRP ikke styrer slik han mener de skal... Regner med at Siv kommer til å bli beskyldt for å ha ødelagt partiet hans da...
Daria Skrevet 6. november 2013 Forfatter #8288 Skrevet 6. november 2013 Det er klart - om bare han hadde vært statsminister... *grøss* Gud forby! La oss snakke om noe hyggeligere... Vi hadde vikardirigent på korøvelsen i går - en av operasolistene. Stor stas, og mye nyttig å lære om vokalteknikk. Samt lett prestasjonsangst når hun får alt til å høres så lett ut...
loffen Skrevet 6. november 2013 #8289 Skrevet 6. november 2013 -FrP i regjering ville forhindret bussdrapene Kan noen snart stappe en sokk i kjeften på den mannen og gi ham en enveis-billett til Spania (men med min dypeste unnskyldning til spanjolene, jeg vet de har mye å slite med fra før)? Lurer på hva han skal skylde på når det viser seg at alt ikke blir perfekt med FrP i maktposisjon heller... Han er en &#%$&$%(.
Anglofil Skrevet 6. november 2013 #8290 Skrevet 6. november 2013 Ah, deilig å komme sted hvor man tenker det samme som meg selv. Mvh Yvonne
Jerle Skrevet 7. november 2013 #8292 Skrevet 7. november 2013 Fordelen med å sende Hagen til Spania(eller at han frivillig drar da...) er jo kanskje at de ikke skjønner hva han sier og mener. Han er så på kanten at man ikke kan ta han seriøst lenger. Selv om jeg ikke liker politikken til partiet, så er heldigvis Siv litt bedre.
Daria Skrevet 7. november 2013 Forfatter #8293 Skrevet 7. november 2013 I dag måtte jeg igjen minne meg selv på at det ikke er pent å skule stygt på folk bare fordi de synes det er greit å prate sammen om morgenen... Denne uka er laaang og seig, men nå ser jeg helgen lokke i det ikke-fullt-så-fjerne. Konsert med tegnefilm i kveld, og så er det fredag
Roadrunner Skrevet 7. november 2013 #8294 Skrevet 7. november 2013 Treg uke? Synes i grunn denne uka har gått ganske så fort jeg? Er da torsdag allerede?
Daria Skrevet 7. november 2013 Forfatter #8295 Skrevet 7. november 2013 Allerede torsdag vs endelig torsdag Nå skal vi jo også huske at det er 6 uker siden jeg faktisk var på jobb en hel uke i strekk...
Daria Skrevet 7. november 2013 Forfatter #8296 Skrevet 7. november 2013 Fikk sms om at det ligger en Ellos-pakke til meg på Ica. Fordi behovet var så påtrengende og skapet så tomt...
Daria Skrevet 7. november 2013 Forfatter #8297 Skrevet 7. november 2013 Poet lagt i jern på Gardemoen - Eg var tidleg ute på flyplassen, og i godt humør for at eg var invitert til å lesa frå den siste boka mi i Bergen. Eg hadde sett meg ned på golvet i avgangshallen, i området før tryggleikssjekken, og drakk av ein tatt med boksøl mens eg bladde i papira mine og førebudde opplesinga. Då kom det to politifolk, ein mann og ei kvinne, bort og sa at eg utgjorde ein tryggleiksrisiko. - Den feilen eg gjorde, var at eg blei litt vittig i kjeften. Då dei sa eg utgjorde ein risiko, fortalde eg at eg var ein forfattar som skulle til Bergen for å lesa opp, og lurte på kvifor dei var her. Burde dei ikkje heller vore i Årdal? - med referanse til at politiet ikkje kom fram i tide då bussen der blei kapra. Eg veit eg var frekk i kjeften, og dei tok hemn ved å leggja meg i handjern med armane på ryggen. Den eine politimannen var på min alder. Han hadde truleg ikkje fått så mykje sex i det siste og var kanskje litt gretten, seier Hånes. Med andre ord startet du med et lovbrudd - på et sted hvor vaktholdet er stort og ting blir fort slått ned på - og fulgte opp med å oppføre deg som en idiot. Jeg klarer ikke mønstre så mye sympati, gitt.... Forøvrig er ikke flåsete kommentarer om et to dager gammelt trippeldrap å være vittig, det er å være smakløs og nokså blottet for sosiale antenner og anstendighet.
Roadrunner Skrevet 7. november 2013 #8298 Skrevet 7. november 2013 Fraværende sympati fra meg også. Smakløse kommentarer rett og slett. *dytter inn en ekstra t i "tittelen" - PoTet...*
Daria Skrevet 8. november 2013 Forfatter #8300 Skrevet 8. november 2013 Fredag! Koste meg med filmkonsert i går, og lot oss overraske over hvor små barn som tas med på konsert som ikke er ferdig før 21.30 på en hverdag. Fikk hentet ellos-pakken på vei hjem også og er godt fornøyd med resultatet. Er iført denne (selvfølgelig i lilla), som har potensiale til å bli en helårsslager. Et par bomkjøp også, men til 40 kr/stk kan jeg leve med det. Dessuten traff jeg igjen min nye nabo, som er i ferd med å flytte inn. Italiensk dame med to tenåringsbarn, jeg har allerede snakke mer med dem enn med de som bodde der før
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå