loffen Skrevet 11. oktober 2013 #8201 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg blir stadig mer skeptisk til den nye Bridget Jones-boka (spoiler-advarsel...). Hele settingen føles så feil, det er ikke alle karakterer som burde videreutvikles og forandres. Men jeg kommer vel til å lese den uansett... Jeg leste to setninger etter 'hit men ikke lenger', og angret. -Jeg er ikke hun du skulle ha tak i - men hva vil du snakke med henne om? Næh...
Daria Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #8202 Skrevet 13. oktober 2013 Da var jammen helgen over igjen... Har rukket både musikalstas med latterbrøl, ståpels og en og annen tåre fredag, ukontrollerte latterbrøl med Michael McIntyre i spektrum lørdag og en tur på loppemarked, hvor jeg overraskende nok pådro meg noen bøker. I dag har jeg gått tur i knallværet, det er ikke så ofte man kan gå tur uten yttertøy midt i oktober Været til tross gikk sandaler, småsko og sommerjakker i kjelleren i dag og vinterkolleksjonen kom opp. Yr påstår at det snart er slutt på varmen... 1
Skravla Skrevet 13. oktober 2013 #8203 Skrevet 13. oktober 2013 Høres veldig ut som min helg. I tillegg har jeg vært på strikketreff i går og solt meg og vært på sykebesøk i dag. I tillegg til hønse-frikasse til middag og riskrem til dessert. Kjekt med sykehuskokker som innvilger ønsker fra pasienter. Søs hadde ønsket seg risgrøt til lunsj i dag. Og med rester så ønsket hun seg riskrem til dessert.
Daria Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #8204 Skrevet 13. oktober 2013 Pussig hvor ofte helgene våre høres like ut... Kan forresten fortelle at jeg endelig har fått testet melkeskummeren, og at kardemommeteen egner seg godt til chai latte Nå ser jeg Ungen. Lurer på hvor jeg fikk det innfallet fra... Britt Langlie synger Julius...
Skravla Skrevet 13. oktober 2013 #8205 Skrevet 13. oktober 2013 Umulius..... Godt at kardemommeteen funket. Den er god ja.
Daria Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #8206 Skrevet 14. oktober 2013 Annen mandag på rad at toget ble forsinket. Jeg aner en trend jeg ikke liker... I det minste ble det forsinket etter at jeg var kommet om bord, det hjelper...
Daria Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #8207 Skrevet 15. oktober 2013 Du leser villkårene, du kjenner risikoen, du velger likevel å reise uspesifisert. Da kan du faktisk ikke klage i ettertid. Og ærlig talt: at Star Tour i tillegg plasserer to voksne menn på et isolert all inclusive-hotell hvor det kun bor barnefamilier, og nærmeste by ligger syv kilometer unna, synes Rørstad er veldig merkelig. - Ikke noe var inkludert for oss som reiste uspesifisert, og at det er nettopp det som gjør det problematisk å bo et slikt sted, som ligger så langt borte fra andre muligheter, sier Rørstad. - Star Tour burde forstå at man har forventninger når man skal ut å reise, og at to voksne menn ikke blir fornøyd med å dele samme dobbeltseng på et all inclusive-hotell, sier Rørstad. Hele greia med å reise uspesifisert jo at du dyttes inn der det er noe ledig og kan risikere å havne hvor som helst. Vil du at reiseselskapet skal ta hensyn til dine preferanser må du faktisk betale for det...
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2013 #8208 Skrevet 15. oktober 2013 Dagens! Herlige, godtroende, naive nordmenn som skal på tur og regner med at andre skal ta alle hensynene de ikke er villige til å betale for selv. Jeg har reist "uspesifisert" en gang, med ei venninne riktignok, men vi sørget også for å betale litt ekstra for å være sikret eget bad. Fikk meg en god latter nå gitt...
Daria Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #8209 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg synes kanskje det morsomste er at han faktisk sier at han har lest vilkårene og er klar over risikoene, men likevel blir så overrasket og tror han har grunn til å klage - for han har jo hatt flaks før...
Daria Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #8210 Skrevet 15. oktober 2013 Apropos reising har jeg mailet Helsinki-tips til en kollega i dag. En måned og en uke igjen (til jeg drar. Hun drar uka før )
Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2013 #8212 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har begynt å drømme om storbyferie neste sommer. Men vakler mellom Stockholm og Helsinki. Har ønsket meg feriepenger til jul og bursdag. Og har vel bestemt meg for å kjøre en egotrip neste sommer. Alene i en storby, og bare gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil...
Skravla Skrevet 15. oktober 2013 #8214 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har begynt å drømme om storbyferie neste sommer. Men vakler mellom Stockholm og Helsinki. Har ønsket meg feriepenger til jul og bursdag. Og har vel bestemt meg for å kjøre en egotrip neste sommer. Alene i en storby, og bare gjøre akkurat det jeg vil når jeg vil... Det går båt fra Stockholm til Helsinki - ala Oslo-København - med noen timer i land.
Daria Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #8215 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Det går an Hvertfall hvis man liker å kjøre båt... Forøvrig synes jeg det er litt ufint å omtale feriene mine som egotripper Det kalles de single og barnløses privilegium Endret 15. oktober 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 15. oktober 2013 #8216 Skrevet 15. oktober 2013 Også kalt "å nyte livet" Dessuten har jeg hørt at det er viktig at flest mulig får glede av mest mulig penger på kortest mulig tid. Ergo må de i omløp
Daria Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #8217 Skrevet 15. oktober 2013 Selvfølgelig Tenk hvor mye glede jeg spredte i London og omegn i sommer
Skravla Skrevet 15. oktober 2013 #8218 Skrevet 15. oktober 2013 Og Norge (som verdens rikeste land) må bidra til bedring utenfor landets grenser.... og jeg gjør mitt beste.
Daria Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #8219 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg bidrar alt jeg kan, til både hotellindustri, handel og kulturliv *edel*
Sauen Shaun Skrevet 15. oktober 2013 #8220 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg kalte ikke DINE ferier for egotrip. Jeg snakket om at jeg har lyst til å være fullstendig egoist neste sommer. Men at det er et privilegium å kunne gjøre det, er det ingen tvil om... Og båt mellom de to byene høres ikke dumt ut. Takk for tips, Skravla.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå