Daria Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #8161 Skrevet 4. oktober 2013 Vask 1 og 2 er ferdig vasket og tromlet (dog ikke ryddet på plass), vask 3 er dels i tørketrommelen og dels på tørkestativet, vask 4 er i maskina (ja, det er en stund siden jeg vasket sist...). Dessuten er oppvasken tatt, marsvinburet skiftet på, glasscontaineren besøkt og jeg har fått sydd den siste håndsømmen i tehetten jeg holder på med. Og klokka er bare såvidt passert 12 på en feriedag - da synes jeg faktisk litt selvskryt er på sin plass
loffen Skrevet 4. oktober 2013 #8162 Skrevet 4. oktober 2013 Bra jobbet! Jeg har bare sovet i dag. Nok et område hvor papirboka slår e-boka
Sauen Shaun Skrevet 4. oktober 2013 #8163 Skrevet 4. oktober 2013 Jammen har du lov til å skryte litt etter en sånn innsats tidlig på dagen.
Daria Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #8164 Skrevet 4. oktober 2013 Nå har helgefreden senket seg, med tente lys på bordet, sammen med en tekanne full av blåbærte (som holdes varm av min nettopp ferdigsydde tehette ) og et fat nybakte kanelboller (ja, jeg vet, jeg er virkelig ekkelt husmor i dag.) i anledning kanelbullans dag. Legg til blomstervasen, den selvbroderte duken og glasskålen kjøpt på loppemarked, og jeg kvalifiserer snart til interiørblogg
Daria Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #8166 Skrevet 4. oktober 2013 Ordet du leter etter er retro, og det er svært trendy for tiden
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2013 #8167 Skrevet 4. oktober 2013 Ordet du leter etter er retro, og det er svært trendy for tiden Selvfølgelig Sorry! Skal aldri antyde noe sånt igjen (i kveld...)
Jerle Skrevet 4. oktober 2013 #8169 Skrevet 4. oktober 2013 Å du, den boken vi bestilte begge to, har ligget til pynt her hos meg siden jeg fikk den. Jeg syntes den var alt for pen utenpå til å stå i bokhylla til jeg får lest den. Den passet så innmari godt sammen med stettefatet med kiwier på, en keramikkrukke og div annet stæsj. Jeg fikk ei fantastisk fin bok i fjor til bursdagen(Kristin Lavransdatter), den tar eg fram titt og ofte bare for å klappe på... Den er nesten for stor til å sitte å lese i, men fin - det er den! Faktisk så fin at jeg sendte snapchat av den til Bacstage bare fordi flere skal få se den.
Daria Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #8170 Skrevet 5. oktober 2013 I dag var jeg så klar for en være-inne-i-regnet-dag, og så ble det brått strålende kom-deg-ut-sol - det var jeg ikke så klar for... Men jeg slepte meg ut, tok trikken til Majorstua og vandret nedover Bogstadveien. Klarte å styre unna fristelser på Fretex (som jeg synes begynner å bli litt overpriset, hvertfall på klær), men fant kakeformene jeg lette etter på Traktøren. Og smågodt Nå zapper jeg mellom QI på BBC og Körslaget på TV4, sistnevnte en bivirkning av å følge en av deltakerne på twitter...
Rosalie Skrevet 5. oktober 2013 #8171 Skrevet 5. oktober 2013 Serbpå Stjernekamp, jeg. Rap er kanskje ikke den beste sjangeren for de fleste... Men artig, da!
Daria Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #8172 Skrevet 5. oktober 2013 Var litt innom der også - nå som Hank von Helvete er ute er det jo litt tryggere...
Daria Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #8173 Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Neste lørdag blir det hverken Körslaget eller Stjernekamp - da blir det denne herren Endret 18. mai 2016 av Daria
Daria Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #8175 Skrevet 7. oktober 2013 Mandag etter ferie er alltid litt ekstra tungt Sikkert derfor NSB la inn litt forsinkelser - for å gi meg 20 min ekstra sovetid Full fart i går - Det Norske Teatret feiret 100 år, så mesteparten av dagen ble tilbragt der, med forestillinger og gøy - og køståing... Paul Åge Johannessen returnerte som Javert så jeg fikk heldekkende ståpels - og bergenseren Jon Bleiklie Devik slo til på trøndersk for anledningen. Lurer på om han måtte vaske munnen med såpe etterpå...? Full familiemiddag etterpå, med stort og smått. Minste i Lille My-kjole
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2013 #8176 Skrevet 7. oktober 2013 Høres ut som en hektisk, men finfin søndag! Så på nyhetene at det var masse folk tilstede på feiringen i går i alle fall, er moro med oppslutning når noe først skjer.
Daria Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #8177 Skrevet 7. oktober 2013 Det var vanvittig mye folk - vi sto i kø i over en time...
Daria Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #8178 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg så denne og noe demret langt inne i underbevisstheten - jeg tror jeg drømte om minimais i natt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå