Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vask 1 og 2 er ferdig vasket og tromlet (dog ikke ryddet på plass), vask 3 er dels i tørketrommelen og dels på tørkestativet, vask 4 er i maskina (ja, det er en stund siden jeg vasket sist...). Dessuten er oppvasken tatt, marsvinburet skiftet på, glasscontaineren besøkt og jeg har fått sydd den siste håndsømmen i tehetten jeg holder på med. Og klokka er bare såvidt passert 12 på en feriedag - da synes jeg faktisk litt selvskryt er på sin plass :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra jobbet! :klappe:

Jeg har bare sovet i dag. :fnise:

Nok et område hvor papirboka slår e-boka :ler:

:jepp:

Skrevet

Jammen har du lov til å skryte litt etter en sånn innsats tidlig på dagen. :klappe:

Skrevet

Nå har helgefreden senket seg, med tente lys på bordet, sammen med en tekanne full av blåbærte (som holdes varm av min nettopp ferdigsydde tehette :nigo: ) og et fat nybakte kanelboller (ja, jeg vet, jeg er virkelig ekkelt husmor i dag.) i anledning kanelbullans dag. Legg til blomstervasen, den selvbroderte duken og glasskålen kjøpt på loppemarked, og jeg kvalifiserer snart til interiørblogg :fnise:

Skrevet

Ellet bestemoremne? :fnise:

Skrevet

Ordet du leter etter er retro, og det er svært trendy for tiden :filer:

Skrevet

Ordet du leter etter er retro, og det er svært trendy for tiden :filer:

Selvfølgelig :murvegg:

Sorry!

Skal aldri antyde noe sånt igjen (i kveld...)

Skrevet

Å du, den boken vi bestilte begge to, har ligget til pynt her hos meg siden jeg fikk den. :ler:

Jeg syntes den var alt for pen utenpå til å stå i bokhylla til jeg får lest den. Den passet så innmari godt sammen med stettefatet med kiwier på, en keramikkrukke og div annet stæsj. :fnise:

Jeg fikk ei fantastisk fin bok i fjor til bursdagen(Kristin Lavransdatter), den tar eg fram titt og ofte bare for å klappe på... Den er nesten for stor til å sitte å lese i, men fin - det er den! Faktisk så fin at jeg sendte snapchat av den til Bacstage bare fordi flere skal få se den. :ler:
Skrevet

I dag var jeg så klar for en være-inne-i-regnet-dag, og så ble det brått strålende kom-deg-ut-sol - det var jeg ikke så klar for... Men jeg slepte meg ut, tok trikken til Majorstua og vandret nedover Bogstadveien. Klarte å styre unna fristelser på Fretex (som jeg synes begynner å bli litt overpriset, hvertfall på klær), men fant kakeformene jeg lette etter på Traktøren. Og smågodt :sikle: Nå zapper jeg mellom QI på BBC og Körslaget på TV4, sistnevnte en bivirkning av å følge en av deltakerne på twitter...

Skrevet

Serbpå Stjernekamp, jeg. Rap er kanskje ikke den beste sjangeren for de fleste... Men artig, da!

Skrevet

Var litt innom der også - nå som Hank von Helvete er ute er det jo litt tryggere...

Skrevet (endret)

Neste lørdag blir det hverken Körslaget eller Stjernekamp - da blir det denne herren :hoppe:

Endret av Daria
Skrevet

Mandag etter ferie er alltid litt ekstra tungt :Gjesp: Sikkert derfor NSB la inn litt forsinkelser - for å gi meg 20 min ekstra sovetid :fnise:

Full fart i går - Det Norske Teatret feiret 100 år, så mesteparten av dagen ble tilbragt der, med forestillinger og gøy - og køståing... Paul Åge Johannessen returnerte som Javert så jeg fikk heldekkende ståpels - og bergenseren Jon Bleiklie Devik slo til på trøndersk for anledningen. Lurer på om han måtte vaske munnen med såpe etterpå...? :ler: Full familiemiddag etterpå, med stort og smått. Minste i Lille My-kjole :hjerte:

Skrevet

Høres ut som en hektisk, men finfin søndag!

Så på nyhetene at det var masse folk tilstede på feiringen i går i alle fall, er moro med oppslutning når noe først skjer.

Skrevet

Det var vanvittig mye folk - vi sto i kø i over en time...

Skrevet

Jeg så denne og noe demret langt inne i underbevisstheten - jeg tror jeg drømte om minimais i natt? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...