Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble veeeldig stille her :fnise:

Skrevet

:tunge1:

Jeg sover ikke - jeg leser :opplyser: Med tente telys, tekopp og sjokolade ved min side. Jeg måtte bare en ha en google-pause - jeg holder på med biografien om Bokken Lasson og ble litt nysgjerrig på et par adresser og sangtekster...

Skrevet (endret)

Jeg har begynt å snuse på en oppgradering av soverommet - bytte ut Ivar-hyllene og kommodene med noe som passer bedre både med hverandre og med mitt tross alt ganske elegante soveromsmøblement. Det må jo nødvendigvis fortsatt være noe med hyller og skuffer (det som er der nå er jo ikke akkurat tomt), men jeg fikk jo litt lyster da jeg fant dette... :plystre:

Endret av Daria
Skrevet

Men holder det med to bittesmå skuffer og kun ei bordplate som "hyller"??

:fnise:

Skrevet

Lekkert. Men stiller meg bak fuglen og undrer på om det er nok med to skuffer. Eller kanskje du bare skal ha denne i tillegg til annet?

Skrevet

Om du skal bytte ut Ivar med denne så lurer jeg på hvor alt Ivar inneholder skal befinne seg? Har du bygd ut? Du kan innglasse verandaen :ide:

Skrevet

Du kan vel kanskje finne noe sånt på et loppemarked??

Hadde det vært for et par år siden kunne du fått et av meg, svigermor skulle kvitte seg med det. Det gikk til Lions loppemarked ;)

Skrevet

Jeg fant faktisk en lekkert 50-talls-utgave på loppemarked for et par år siden. Angrer fortsatt litt...

Skrevet

Har vært publikum på Debatten - tror det er første gang jeg faktisk har sett hele... Egentlig hadde det holdt med et kvarter, resten av tida gjentok de jo bare seg selv. Men det kunne vært verre - FrP glimret med sitt fravær, og Jens Brun-Pedersen var ikke blant hoved-debattantene. Jeg synes det er litt festlig - og ørlite historieløst - hvordan han stadig insisterer på at kristendommen ikke er i noen særstilling i Norge i forhold til andre religioner. 1000 år er jo bare en detalj som ikke har påvirket samfunnet på noen måte...

Skrevet

Å du, den boken vi bestilte begge to, har ligget til pynt her hos meg siden jeg fikk den. :ler:

Jeg syntes den var alt for pen utenpå til å stå i bokhylla til jeg får lest den. Den passet så innmari godt sammen med stettefatet med kiwier på, en keramikkrukke og div annet stæsj. :fnise:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

F R E D A G ! ! !

(jada, vet du har ferie og sånn, men for oss ANDRE er det stas med fredag...).

Skrevet

Å du, den boken vi bestilte begge to, har ligget til pynt her hos meg siden jeg fikk den. :ler:

Jeg syntes den var alt for pen utenpå til å stå i bokhylla til jeg får lest den. Den passet så innmari godt sammen med stettefatet med kiwier på, en keramikkrukke og div annet stæsj. :fnise:

Nok et område hvor papirboka slår e-boka :ler:

Mårnings! :kaffekopp:

F R E D A G ! ! !

(jada, vet du har ferie og sånn, men for oss ANDRE er det stas med fredag...).

For meg er det mer et tegn på at ferien går mot slutten, så jeg synes det er ufint å gni det inn... :tunge1:

Store og ville planer i dag - jeg har sikret meg den lange formiddagsøkta i vaskekjelleren... :ler:

Skrevet

Høres ut som en givende og morsom formiddag :ler:

Eller, i alle fall effektiv og nødvendig :opplyser:

Skrevet

Tips: Kjøp matchende kommode til sminkebordet. Masse plass. Jupp!

Den dagen jeg bor i større kåk med større soverom, skal jeg ha sminkebord. Og walk in-closet, så klart. ;)

Skrevet

Har snust litt på den, ja. Får se hva det blir til, uansett skjer det neppe på denne siden av nyttår (med mindre jeg gjør noen loppemarkedfunn...)

Høres ut som en givende og morsom formiddag :ler:

Eller, i alle fall effektiv og nødvendig :opplyser:

Mest det siste, tenker jeg. Men det må jo gjøres det også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...