Daria Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #8143 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg sover ikke - jeg leser Med tente telys, tekopp og sjokolade ved min side. Jeg måtte bare en ha en google-pause - jeg holder på med biografien om Bokken Lasson og ble litt nysgjerrig på et par adresser og sangtekster...
Daria Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #8144 Skrevet 2. oktober 2013 U-landet USA slår til igjen. Fatter ikke at det er mulig...
Daria Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #8145 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg har begynt å snuse på en oppgradering av soverommet - bytte ut Ivar-hyllene og kommodene med noe som passer bedre både med hverandre og med mitt tross alt ganske elegante soveromsmøblement. Det må jo nødvendigvis fortsatt være noe med hyller og skuffer (det som er der nå er jo ikke akkurat tomt), men jeg fikk jo litt lyster da jeg fant dette... Endret 2. oktober 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 3. oktober 2013 #8146 Skrevet 3. oktober 2013 Men holder det med to bittesmå skuffer og kun ei bordplate som "hyller"??
Jerle Skrevet 3. oktober 2013 #8147 Skrevet 3. oktober 2013 Lekkert. Men stiller meg bak fuglen og undrer på om det er nok med to skuffer. Eller kanskje du bare skal ha denne i tillegg til annet?
Skravla Skrevet 3. oktober 2013 #8149 Skrevet 3. oktober 2013 Om du skal bytte ut Ivar med denne så lurer jeg på hvor alt Ivar inneholder skal befinne seg? Har du bygd ut? Du kan innglasse verandaen :ide:
vimse Skrevet 3. oktober 2013 #8150 Skrevet 3. oktober 2013 Du kan vel kanskje finne noe sånt på et loppemarked?? Hadde det vært for et par år siden kunne du fått et av meg, svigermor skulle kvitte seg med det. Det gikk til Lions loppemarked
Daria Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #8151 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg fant faktisk en lekkert 50-talls-utgave på loppemarked for et par år siden. Angrer fortsatt litt...
Daria Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #8152 Skrevet 3. oktober 2013 Har vært publikum på Debatten - tror det er første gang jeg faktisk har sett hele... Egentlig hadde det holdt med et kvarter, resten av tida gjentok de jo bare seg selv. Men det kunne vært verre - FrP glimret med sitt fravær, og Jens Brun-Pedersen var ikke blant hoved-debattantene. Jeg synes det er litt festlig - og ørlite historieløst - hvordan han stadig insisterer på at kristendommen ikke er i noen særstilling i Norge i forhold til andre religioner. 1000 år er jo bare en detalj som ikke har påvirket samfunnet på noen måte...
loffen Skrevet 3. oktober 2013 #8153 Skrevet 3. oktober 2013 Å du, den boken vi bestilte begge to, har ligget til pynt her hos meg siden jeg fikk den. Jeg syntes den var alt for pen utenpå til å stå i bokhylla til jeg får lest den. Den passet så innmari godt sammen med stettefatet med kiwier på, en keramikkrukke og div annet stæsj.
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2013 #8155 Skrevet 4. oktober 2013 Mårnings! F R E D A G ! ! ! (jada, vet du har ferie og sånn, men for oss ANDRE er det stas med fredag...).
Daria Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #8156 Skrevet 4. oktober 2013 Å du, den boken vi bestilte begge to, har ligget til pynt her hos meg siden jeg fikk den. Jeg syntes den var alt for pen utenpå til å stå i bokhylla til jeg får lest den. Den passet så innmari godt sammen med stettefatet med kiwier på, en keramikkrukke og div annet stæsj. Nok et område hvor papirboka slår e-boka Mårnings! F R E D A G ! ! ! (jada, vet du har ferie og sånn, men for oss ANDRE er det stas med fredag...). For meg er det mer et tegn på at ferien går mot slutten, så jeg synes det er ufint å gni det inn... Store og ville planer i dag - jeg har sikret meg den lange formiddagsøkta i vaskekjelleren...
Roadrunner Skrevet 4. oktober 2013 #8157 Skrevet 4. oktober 2013 Høres ut som en givende og morsom formiddag Eller, i alle fall effektiv og nødvendig
Rosalie Skrevet 4. oktober 2013 #8158 Skrevet 4. oktober 2013 Tips: Kjøp matchende kommode til sminkebordet. Masse plass. Jupp! Den dagen jeg bor i større kåk med større soverom, skal jeg ha sminkebord. Og walk in-closet, så klart.
Rosalie Skrevet 4. oktober 2013 #8159 Skrevet 4. oktober 2013 Denne, altså: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50067168/
Daria Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #8160 Skrevet 4. oktober 2013 Har snust litt på den, ja. Får se hva det blir til, uansett skjer det neppe på denne siden av nyttår (med mindre jeg gjør noen loppemarkedfunn...) Høres ut som en givende og morsom formiddag Eller, i alle fall effektiv og nødvendig Mest det siste, tenker jeg. Men det må jo gjøres det også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå