Roadrunner Skrevet 25. september 2013 #8121 Skrevet 25. september 2013 Som enslig og barnløs uten helseplager, med ikke veldig fysisk krevende 8-15.30-jobb og 55 kvadrats leilighet er tanken på å skulle betale for vaskehjelp veldig mye mer uoverkommelig enn å bare ta seg i nakken og vaske selv Kunne ikke sagt det bedre selv...
Daria Skrevet 26. september 2013 Forfatter #8122 Skrevet 26. september 2013 (endret) Høsten første minusgrader er observert - samt høstens første "Se, det har snødd!"-bilde på twitter... Endret 26. september 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 26. september 2013 #8123 Skrevet 26. september 2013 Høsten første minusgrader er observert - samt høstens første "Se, det har snødd!"-bilde på twitter... What? *vil ikke - vil ikke - vil ikke - vil ikke - vil ikke*
Daria Skrevet 26. september 2013 Forfatter #8124 Skrevet 26. september 2013 Tror snøen var ganske mye lenger nord og høyere opp enn der du holder til
Daria Skrevet 26. september 2013 Forfatter #8125 Skrevet 26. september 2013 Bagasjen savnet i 8 uker. Surt. Men jeg kjenner at det jeg henger meg opp i er at han hadde vært på tur i 4 dager, har primært klær og toalettsaker i kofferten - og oppgir verdien til 16 000kr! Dessuten tenker jeg at det er sånt man har reiseforsikring for... 1
Daria Skrevet 27. september 2013 Forfatter #8126 Skrevet 27. september 2013 Ferie! Hvertfall om 5 timer - da låser jeg dørene og holder stengt en uke. Venninnebesøk i helgen, med konsert i dag, teater og restaurant i morgen, og så fylles ferien med mer teater på mandag, kor på tirsdag, boklansering på torsdag og den store jubileumsfesten på Det Norske Teatret neste søndag. Kanskje en tur på høstutstillingen, og en kollega tipset om spennende utstilling på Teknisk Museum. Mener å huske at historisk museum også hadde en utstilling som fristet... Dessuten blir det selvfølgelig ferietilbehør som bøker, søm, te og sjokolade og kanskje et par gamle musikalfilmer. Kort sagt - en skikkelig trist uke Nå må jeg bare stå imot bolleduften fra kantina. Led meg ikke inn i fristelse - jeg er allerede lokalkjent...
Roadrunner Skrevet 27. september 2013 #8127 Skrevet 27. september 2013 Høres ut som en aktiv og veldig fin ferie! Hadde gjort seg med litt ferie her også, men noen av oss tåler å jobbe mer enn 6 uker sammenhengende...
Daria Skrevet 27. september 2013 Forfatter #8128 Skrevet 27. september 2013 Jeg kan ikke ta ansvar for at elevene er pingler - selv har jeg jobbet 9 uker...
Daria Skrevet 28. september 2013 Forfatter #8129 Skrevet 28. september 2013 Tettpakket helg - nå er jeg full av skalldyr og sjokoladefondant og skal velte meg overende i senga
Daria Skrevet 29. september 2013 Forfatter #8130 Skrevet 29. september 2013 (endret) Da var besøket på vei til flyplassen. Fant ut at vi måtte jo finne på noe i dag også, så det ble Monica Z på kino og mat på Friday's. I går var vi på omvisning i nrk - typisk ting man aldri tenker på å gjøre annet enn når man har utenbys besøk På kvelden var vi hele venninnegjengen fra studietida på Ronja Røverdatter og ute og spiste middag. Innholdsrik helg både sosialt, kulturelt og gastronomisk... Nå har jeg inntatt sofaen med tekoppen lett tilgjengelig og nyter tanken på at jeg ikke skal på jobb i morgen Dessuten bestilte jeg visst en trippel-cd med Monica Zetterlund... Endret 29. september 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 29. september 2013 #8131 Skrevet 29. september 2013 Høres ut som en travel og veldig fin helg!!
Daria Skrevet 29. september 2013 Forfatter #8132 Skrevet 29. september 2013 Kan ikke klage - selv om vi nesten ble snytt på Fridays... En serviceinnstilt kelner fant fran kalkulatoren og regnet ut for oss hvem som skulle betale hva, men både jeg og en annen stusset litt på at vi skulle betale så mye. Mens vi satt og kontrollregnet kom kelneren tilbake - hun hadde også oppdaget at hun hadde gjort feil. Fort gjort...
Daria Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #8133 Skrevet 1. oktober 2013 Har vært på korøvelse for første gang på 6 år - i operaen, intet mindre. Stor stas
Daria Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #8136 Skrevet 1. oktober 2013 Klokka er over 01 og jeg sitter oppe og ser på youtube (Ed Byrne, om noen skulle lure). Ferien er herved komplett
Sauen Shaun Skrevet 2. oktober 2013 #8137 Skrevet 2. oktober 2013 Ha en finfin dag, Daria. Med eller uten korsang.
Roadrunner Skrevet 2. oktober 2013 #8138 Skrevet 2. oktober 2013 Mårnings! Korsang i Operaen - intet mindre faktisk! Blir det satt opp stor forestilling med brask og bram?
Daria Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #8139 Skrevet 2. oktober 2013 En liten konsert på hovedscenen burde jo høre med Mulig vi får synge litt i foajeen en premierekveld hvis vi skikker oss vel...
Daria Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #8140 Skrevet 2. oktober 2013 Høstutstillingen, historisk museum, et par bruktbutikker og nesten fem timers vandring. Men for første gang på en uke har jeg ingen kveldsplaner - de siste seks dagene har vært teater, konsert, teater, kino, teater og korøvelse, alt med varierende selskap. I kveld er det bare meg og sofaen, med innslag av tv/bok/tekopp/symaskin/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå