Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Påmelding

Høyblokken og R4 er åpne fra 12.00 til 15.00 både lørdag og søndag.Oppmøtested er Einar Gerhardsens plass. Det vil være mulig å gå fritt i store deler av R4 og 1. etasje på Høyblokken med kantine og resepsjonsområdet. I Høyblokkens 2.-17. etasje vil det være en guidet tur med påmelding på stedet.

- Av praktiske og sikkerhetsmessige årsaker er det begrenset hvor mange som kan komme inn i Høyblokken, men med grupper à 25 personer hvert 10 minutt skulle det likevel bli ganske mange som kan komme inn, sier kommunikasjonsrådgiver Pål Weiby i Statsbygg

Så på et annet forum at noen hadde stått i 45 minutter og de hadde vært der før 12. Men det hadde vært merkelig å gå der visst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi gjorde en grei prioritering - 45 min i kø høres ikke så fristende ut.

Skrevet

:veslejenta:

Holder deg med selskap jeg... *kaputt*

Skrevet

Du har i det minste gjort noe nyttig - jeg er først og fremst mett :fnise: De hadde dessertvogn - det fristet litt å ta den med hjem... :plystre:

Skrevet

Det var dessert som var det store skjønner jeg :fnise:

Skrevet

Er det ikke alltid det? :ler: Det virkelig fantastiske høydepunktet var forretten - andebryst med nøttevinaigrette og kantareller :sikle: Men dessertvognen så jo så kjekk ut som take-away - full av bakverk, is og nedlagt frukt i ymse varianter. Doggy-bag på hjul! :fnise:

Skrevet

:ler:

Ser for meg Daria som tilfeldig forlater restauranten med dessertvognen diskre foran seg :plystre:

Skrevet

Stikkord for mandagen så langt: Våkne av mine egne lyder... Hadde mareritt i natt (heldigvis sjelden det skjer) og våknet av at jeg prøvde å rope, og fulgte opp på toget med å våkne av mitt eget snork. Sjarmerende er bare fornavnet, og at jeg fortsatt er trøtt burde heller ikke komme som noen overraskelse :fnise:

Ettermiddagens planlagte utskeielser inneholder perler som handling og støvsuging, samt rydding i sokkeskuffen. Glamourmandag!

Skrevet

:fnise:

Skikkelig glamourmandag skjønner jeg....

Skrevet

Javisst - her er hver dag en glitrende fest! :danser:

Skrevet

Du får stikke innom papirhandelen og skaffe deg blyantspisser i dag da.

Skrevet

:fnise:

Neste år vil jeg også være med på lysvandringen. Husk det!

Du får vandre langs Alna denne torsdagen i stedet.

Skrevet

For en gangs skyld klarte jeg å finne en fristende bok som kostet akkurat de 50 kronene jeg fikk gavekort på fra bokklubben. Vanligvis går jeg i minus på sånne "gaver"...

Skrevet

For en gangs skyld klarte jeg å finne en fristende bok som kostet akkurat de 50 kronene jeg fikk gavekort på fra bokklubben. Vanligvis går jeg i minus på sånne "gaver"...

Har samme problemet! :ler:

Hvilken bok valgte du da? *nysgjerrig*

Jeg hadde også mareritt i natt og våknet av at jeg ropte og skrek. Uff, det er fælt!

Skrevet

Glass og aske. Høres ut som grei høstkveld-i-sofaen-med-tekopp-underholdning.

Åja! Den så fin ut, fikk lyst til å lese den jeg også. Takk! :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...