Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så koselig arrangement!

Her blir det bedriftsidretten i dag, skal bli godt med litt frisk luft kjenner jeg.

Blitt skikkelig sofapotet..

Ellers fin torsdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ikke klage (bortsett fra at det satt noen som insisterte på å prate sammen rett ved med på toget i dag tidlig. Hallo, hva med å ta hensyn til mitt behov for å sove, liksom? :snurt: ) - det er sol ute og te inne, og under en time til lunsj...

Skrevet

Blir ikke enige om navn

Ungen er fire måneder og forelderene holder på hvert sitt navn -"Vi er like sta begge to". Hva skjer den dagen de MÅ bli enige om noe virkelig viktig? :rolleyes:

Skrevet

Trodde det var noen regler om at man må gi barnet navn innen 6 mnd? Da har de jo litt tid fortsatt ;)

Skrevet

Åh, det så skikkelig koselig ut, blir sikkert en utrolig fin stemning!

*litt misunnelig*

Skrevet

Det var veldig stemningsfullt og fint - og veldig mye folk... Overrasket over hvor mange småbarn og barnevogner det var på et arrangement som begynte 20 på en hverdag.

Dagens koffertadvarsel: Jeg gikk forbi en anleggsmaskin som het Vibramax...

Skrevet

:fnise:

Føler jeg har sirkulert i nærheten av koffert de siste dagene, ramler altfor fort oppi.

Bransjen min er full av feller!

Liten og kjapp eller stor og treg (vi snakker om harddisker, SSD kontra vanlig :opplyser: )

"Jeg sliter med musa mi..."

Og dagens:

"Min er så slapp - jeg får den ikke til å stå!" (det var snakk om en potteplante som var litt "utover" etter en periode med ørken...)

:plystre:

Skrevet

Og dagens:

"Min er så slapp - jeg får den ikke til å stå!" (det var snakk om en potteplante som var litt "utover" etter en periode med ørken...)

:plystre:

:hoho:

Da tror jeg ikke jeg hadde klart å holde meg...

Skrevet

Holde meg? Har jeg gitt opp for lengst :skratte:

Og de gangene jeg faktisk ikke SER kofferten, har jeg en kollega som sitter i umiddelbar nærhet, og som plutselig kommer med et fnis/fnys/hikst. Og da stuper jeg oppi... :sukk:

Skrevet

:ler:

Har ei snuppe på snart 8 ved siden av meg her som lurer på hva mamma ler av. (Bra jeg er flink på avledning for syke snupper)

Skrevet

Så omteksomt at noen sørger for at du ikke overser noe :fnise:

Skrevet

:ler:

Har ei snuppe på snart 8 ved siden av meg her som lurer på hva mamma ler av. (Bra jeg er flink på avledning for syke snupper)

-Dette er bare morsomt for voksne, skjønner du... :fnise:

Skrevet

Haha ja den kommentaren hadde sikkert falt i god jord. For man er ganske så stor når man nesten er åtte skjønner du.(gjerne sagt i nedlatende tone, oh joy... jeg gleder meg til hun er skikkelig fjortis)

Men man er ikke for stor til Bamse - verdens sterkeste bjørn allikevel.

Skrevet

Mye moro i vente med andre ord, Jerle

Skrevet

Jo takk, jeg husker hvordan det var å være veslevoksen og misforstått - en uslagbar kombinasjon :ler:

Skrevet

Ja det er ikke bare bare å vokse opp med teite foreldre slik som hun vår gjør.

Ikke at jeg klager, så lenge hun oppfører seg som folk hos andre skal hun få lov å prøve seg litt på meg.

Nå har mannen skaffet oss rundstykker og grovkake, så vi har det i grunn helt fortreffelig på tross av hjemmedag med feber som innebærer å gå glipp av svømming.

Skrevet (endret)

Neste år vil jeg også være med på lysvandringen. Husk det!

På toget til Hamar. Der venter privatsjåføren min bror. Det blir kjekt å kjøre oppover med han, selv om det nok blir hardrock mesteparten av veien. Metallica, Dream Theatre og dess like. Heh.

Endret av Rosalie
Skrevet

Veldig fin lørdag :jepp:

Planen var en tur i høyblokka, den er åpen for publikum i helga, men køen var lengre enn lysten... Det ble en tur på loppemarked på Ekeberg i stedet, og på mystisk vis kom jeg derfra med et kjede i veska (jada, jeg hadde betalt for det :ler: ). Så ble det Elsa Lysta på Oslo Nye og et særdeles godt måltid på Brasserie France :sikle: Nå har jeg veltet overende på sofaen med fjernkontrollen innen rekkevidde og uten planer om å røre meg mer enn nødvendig resten av kvelden :fnise:

Har sendt et par bordreservasjoner da, for å sikre flere fine lørdager framover :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...