Roadrunner Skrevet 12. september 2013 #8041 Skrevet 12. september 2013 Har du handlet noe til deg selv du da? Og hvorfor skulle du ikke inkludere sko? Hadde svarene da blitt helt bak mål?
vimse Skrevet 12. september 2013 #8042 Skrevet 12. september 2013 Du har ikke vurdert å flytte den søppelkassa??
Daria Skrevet 13. september 2013 Forfatter #8043 Skrevet 13. september 2013 Næh, hvorfor det... Egentlig står den fint under pulten, men den er på hjul, så når jeg har sparklet såvidt borti den en par ganger og renholderne har gjort det samme, står den plutselig et helt annet sted... Fredag Teater i dag, opera i morgen, helt planløs søndag.
Daria Skrevet 14. september 2013 Forfatter #8045 Skrevet 14. september 2013 Full lørdag - historisk lørdag på Det Norske Teatret på formiddagen og Le Grand Macabre - overraskende morsom . i operaen på kvelden, og Skravla på middag mellom slagene. Var sekunder unna å være sur kjerring på Kiwi på vei hjem - hun i kassa syntes åpenbart samtalen hun hadde med kunden foran meg var mye mer spennende enn å skanne varene mine...
Skravla Skrevet 14. september 2013 #8046 Skrevet 14. september 2013 Jeg kom på at jeg skulle innom rimi på stasjonen etter brød. Men fant ut at jeg har jo knekkebrød. Gadd ikke gå av en stopp før.
Daria Skrevet 16. september 2013 Forfatter #8048 Skrevet 16. september 2013 Tja, bortsett fra at det er mandag morgen kan man vel ikke klage... Skal på jubileumsfest i kveld med matservering og god underholdning, det finnes verre måter å starte uka på. Dessuten har høststemningen kommet snikende, og det er egentlig helt greit. I går fant jeg fram regnkåpe og støvler, jeg kan ikke huske når jeg bruke noen av delene sist. De jeg kjøpte i London har ennå ikke vært brukt, det sier egentlig det meste om årets sommer.
Daria Skrevet 16. september 2013 Forfatter #8049 Skrevet 16. september 2013 (endret) Stopp pressen! TV3s hovedfokus er å lage TV! Øvrebø mener også at fokuset på å lage god underholdning kommer foran det å faktisk finne en modell som kan gjøre suksess. - Jeg har inntrykk av at det er reality hele greia, og at veldig mye er redigert og styrt av TV3. TV3 er heller ikke redd for å innrømme at de er opptatt av å lage god TV.- Det er slett ingen hemmelighet at vi ønsker å lage et knakende godt og underholdende realityprogram[...] No shit, Sherlock Endret 16. september 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 16. september 2013 #8050 Skrevet 16. september 2013 et knakende godt og underholdende realityprogram... TopModel? Jau..
Daria Skrevet 16. september 2013 Forfatter #8051 Skrevet 16. september 2013 Til deres forsvar sier de ikke at det er det, men at det er det de ønsker å lage...
Daria Skrevet 17. september 2013 Forfatter #8052 Skrevet 17. september 2013 I dag sov jeg litt for godt... Radioen slår seg på 05.00, innen den er kvart over har jeg som regel fått dratt meg ut av dyna. 05.39 blinket mot meg da jeg kom til bevissthet i dag... Men jeg rakk toget - påkledt og nyvasket, men uten matpakke. Godt man har kantine... Tror jeg får skylde på gårsdagens utskeielser - jeg danset til og med leikarring!
Roadrunner Skrevet 17. september 2013 #8053 Skrevet 17. september 2013 Ingen stor overraskelse at tirsdagen starter på sånt vis - var fullstendig vrak i morges jeg også. Men leikarring? Ska sei!
Daria Skrevet 17. september 2013 Forfatter #8054 Skrevet 17. september 2013 Leikarring ja - både Per Spellmann, Å kjøre vatten og kjøre ved, Eg veit ei lita jente og Å bukken var brokut, samt en Ivar Aasen-sak jeg aldri hadde hørt, så her fikk man svingt seg. Dessuten fikk vi kake og underholdning i form av historieleksjon og skjønnsang - en fin kveld (og noen pussige mennesker...).
Daria Skrevet 17. september 2013 Forfatter #8056 Skrevet 17. september 2013 Antyder du at det er unormalt å ta seg en svingom på en helt vanlig mandag? Jubileumsfest for Det Norske Teatret
Daria Skrevet 18. september 2013 Forfatter #8057 Skrevet 18. september 2013 Helt grunnløst lei og smågrinete i dag. Sofa og sjokolade høres ut som en fristende plan - derfor overveier jeg å tvinge meg ut på en tur på vei hjem fra jobb. Om ikke frisk luft og mosjon har den store effekten på humøret kan jeg jo i det minste ha litt bedre samvittighet når jeg velter meg overende med sjokoladen i den ene hånda og fjernkontrollen i den andre Så gjenstår det bare å få viljestyrken til å samarbeide med de gode intensjonene - den er ofte ekstra vrang i regnvær...
Roadrunner Skrevet 18. september 2013 #8058 Skrevet 18. september 2013 Huff, lei og smågrinete høres ikke trivelig ut. Sjokolade og sofa derimot Men skal kanskje ikke si noe - jeg spiste is til frokost og fint rundstykke til lunsj. Matlysten ikke heeelt på topp i dag I alle fall ikke knekkebrød En liten rusletur høres ut som en god plan!
Daria Skrevet 18. september 2013 Forfatter #8059 Skrevet 18. september 2013 Is til frokost, faktisk :ler.
Daria Skrevet 19. september 2013 Forfatter #8060 Skrevet 19. september 2013 Jeg kom meg ut på tur i går Tok toget til endestasjonen og gikk hjem langs sjøen - det ble til og med sol I dag blir det også tur - i mer organiserte former. Oppdaget først i går kveld at det skulle være i dag, men fikk tak i en venninne som ville være med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå