Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fantastiske er jo at det er FrP som står for HELE sirkuset alene :ler:

Skrevet

Mange Nytt på nytt-vitser vil skrive seg selv framover... :fnise: Men at det skal være så vanskelig å skjønne nytten av å snakke samme innad i partiet - før man går til media og sier ting offentlig?

Skrevet (endret)

Mye pussige "spørsmål" ekspertene - her Harald Stanghelle - får i nettmøter...

Med verstingene i regjering er Harald Stanghelles livsverk endelig fullendt. Har du flere planer for landet, eller er det snart på tide å nyte sitt otium (og deretter, etter mitt skjønn, helvetes sjette sirkel)?Johansen
Takk for raus omtanke for mitt ve og vel i det hinsidige.

Endret av Daria
Skrevet (endret)

På nett er alt lov, er det ikke så?

Jeg kjenner til en som kun driver med slikt, altså kun å stille spydige/merkelige/dumme etc. spørsmål i nettdebatter. (Han gjør det dog stort sett i eget navn) I dag har han vært ganske aktiv ang gårsdagens resultater.

Endret av Jerle
Skrevet

Han har ikke overveid å få seg en hobby, evnt et liv...?

Facebook-reklame for De grønne i dag: Stem på de Grønne - vi trenger bare 3000 stemmer for å komme over sperregrensa! Bare litt sent ute... Dessuten vil en annen FB-reklame - som tror at flertallsbenevnelsen på single mennesker er singler - at jeg skal registrere meg på en nettdatingsside som heter Zoosk. Det kan da ikke bare være meg som umiddelbart tenker Tosk? Lite heldig navnevalg...

Forøvrig vil jeg gjerne gjøre oppmerksom på at jeg faktisk la meg kl 22 i går kveld - uten at det forhindret at jeg nesten sov forbi stasjonen min på toget i dag...

Skrevet

La meg også tidlig i går. Og sovet godt hele natten.

Nå er det kurs igjen.

Skrevet

40 år siden kuppet i Chile

12 år siden terrorangrepene i USA, og siden farmor døde (ingen sammenheng...)

10 år siden Anna Lindh ble drept i Sverige

11.09 er en innholdsrik dato...

Skrevet

12 år siden terrorangrepet ja... Jeg husker til og med hva jeg hadde til middag den dagen...

Jeg bodde sørpå, og hadde besøk av tante og onkel fra Trøndelag. Og vi hadde akkurat satt oss til bordet for å spise betasuppe med elgkjøtt da svigermor ringte og sa vi måtte slå på tv... En helt surrealistisk dag som er brent inn i minnet for alltid...

Skrevet (endret)

Husker ikke hva jeg hadde til middag den dagen (ble det i det hele tatt middag?) Men husker det første bildet sa jeg satte på tv'n.. Uvirkelig!

Endret av Roadrunner
Skrevet

Uartikulerte skrik lyder fra gangen. Jeg tror ikke jeg vil vite...

Torsdag - nesten helg :hoppe: Og lønningsdag :hoppe: Ingen planer i dag, men overveier å pådra meg noen. Baksnakk på Det Norske Teatret, for eksempel. Eller Billie Holiday i Teaterkjeller'n.

Skrevet

:kaffekopp:

Godt det snart er helg! :hoppe:

Satser på friskere og finere helg denne gangen :nigo:

Skrevet

Frisk helg er alltid et godt utgangspunkt :jepp: Store planer?

Skrevet

Aftenposten lurer på hva avtroppende politikere skal finne på nå. Dette var definitivt det beste svaret:

Morten Søberg (Sp), avtroppende statssekretær i Finansdepartementet

- Jeg har tenkt litt på PR-bransjen. Sammen med Ola Borten Moe vurderer jeg å etablere et eget byrå, med navnet "Gode råd er dyre". Vi tenkte å ha kontor i Longyearbyen, på grunn av de gode skatteforholdene på Svalbard. Det er noe med å smi mens jernet er varmt.

:fnise:

Skrevet

Frisk helg er alltid et godt utgangspunkt :jepp: Store planer?

Ikke veldig store planer tror jeg, men litt småplaner.

En tur på kulturelt arrangement i morgen, passe ei venninnes hund lørdag kveld til søndag, og kanskje ta en bysleng lørdag formiddag? Vi får se :jepp:

Skrevet

Dagens mest ufine spørsmål, fra en markedsundersøkelse:

Hvis du tenker på klær og tilbehør/ accessories (se bort fra sko) som du har kjøpt til deg selv, omtrent hvor mye penger har du brukt på klær og tilbehør/accessories (se bort fra sko) i løpet av de siste 3 månedene?

Det vil jeg egentlig ikke tenke på, særlig ettersom "de siste tre månedene" inkluderer Londonturen og to helgeturer... :fnise:

Og dagens søteste:

Eleven som med oppriktig omsorg i stemmen spurte "Gikk det bra?" da jeg smalt leggen inn i søppelbøtta i forbifarten (noe jeg gjør flere ganger om dagen - den står konstant i veien).

Skrevet

:fnise: til ufint spørsmål.....

Husker du på balansekunst i løpet av de neste par dagene..... (ikke at jeg mangler lesestoff, men allikevel. :fnise:)

Skrevet

Jeg så den i bokhylla i går og tenkte på det :jepp: Hvis du vil ha middag mellom slagene på lørdag kan du jo få den med da.

Skrevet

Den er grei. :Nikke: Regner med at jeg ikke har noe spesielt (annet enn faren for å sovne på sofaen) hjemme å gjøre.

Skrevet

Hvis det er et mål for dagen finnes det sofa hos meg også :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...