Daria Skrevet 9. september 2013 Forfatter #7981 Skrevet 9. september 2013 *protesterer ikke* Så vet vi hva vi har i vente... http://www.kulturkompasset.com/2013/09/le-grand-macabre/ Aftenposten var adskillig mer fornøyd. Kulturkompasset har mange pussige anmeldelser (det var en av deres anmeldere som mente Bring him home var malplassert og heller burde vært sunget til Gavroche, og at Hair på DNT forherliget dop), jeg har av prinsipp og erfaring svært liten tiltro til deres vurderinger...
Daria Skrevet 9. september 2013 Forfatter #7982 Skrevet 9. september 2013 Skikkelig trøtt og i halvørska i dag. Tror planen er å komme seg gjennom arbeidsdagen, stemme og handle på vei hjem og sløve resten av kvelden. Bør vel få pakket ut koffert og harryhandel - primært te, kjeks, sjokolade og bøker. Kjøpte ikke sko
Skravla Skrevet 9. september 2013 #7983 Skrevet 9. september 2013 Skikkelig trøtt og i halvørska i dag. Tror planen er å komme seg gjennom arbeidsdagen, stemme og handle på vei hjem og sløve resten av kvelden. Bør vel få pakket ut koffert og harryhandel - primært te, kjeks, sjokolade og bøker. Kjøpte ikke sko Høres ut som mine planer. Skulle egentlig "bli opplært" i dag, men det er utsatt til i morgen. Jeg er alt for trøtt til noe input her.
Skravla Skrevet 9. september 2013 #7984 Skrevet 9. september 2013 Og så slipper jeg visst å lage mat i dag. Skal til søs for å undertegne noen papirer og får middag samtidig.
Skravla Skrevet 9. september 2013 #7985 Skrevet 9. september 2013 Earl Grey med sitron er godt..... Suprise!
Daria Skrevet 9. september 2013 Forfatter #7986 Skrevet 9. september 2013 Og så slipper jeg visst å lage mat i dag. Skal til søs for å undertegne noen papirer og får middag samtidig. De beste middagene er som kjent de man slipper å lage selv Earl Grey med sitron er godt..... Suprise! Så sjokkerende - og så trist at du kjøpte to pakker
Roadrunner Skrevet 9. september 2013 #7987 Skrevet 9. september 2013 Her ble det tidlig exit, og kjører nå hjemmekontor et par timer. Mistenker at det blir hakket mer effektivt enn å stå ved pulten og svime...
Skravla Skrevet 9. september 2013 #7989 Skrevet 9. september 2013 God valgvake! Regner med at det er te og litt harry-handel tilstede sammen med deg.
Daria Skrevet 9. september 2013 Forfatter #7990 Skrevet 9. september 2013 *kikker bort på koppen med solbærte fra Nilssons ostaffär og skjønner ikke hva du snakker om*
Skravla Skrevet 9. september 2013 #7991 Skrevet 9. september 2013 *kikker bort på koppen med solbærte fra Nilssons ostaffär og skjønner ikke hva du snakker om*
Skravla Skrevet 9. september 2013 #7992 Skrevet 9. september 2013 Litt uvant å se Oslo fra oven. Ikke helt enkelt å kjenne seg igjen.
Roadrunner Skrevet 9. september 2013 #7994 Skrevet 9. september 2013 (endret) Grattis! Endret 9. september 2013 av Roadrunner
Daria Skrevet 9. september 2013 Forfatter #7995 Skrevet 9. september 2013 *setter fram te og sjokolade* Litt uvant å se Oslo fra oven. Ikke helt enkelt å kjenne seg igjen. Jeg hadde lurt en stund på hvorfor politihelikopteret hamg over her, men da nrk startet valgsendingen falt alt på plass...
Skravla Skrevet 9. september 2013 #7996 Skrevet 9. september 2013 Har vært en sving oppom her også, men har forsvunnet igjen nå
Daria Skrevet 9. september 2013 Forfatter #7997 Skrevet 9. september 2013 En borgerlig 4-parti-regjering høres ut som mange kokker og mye søl. La oss for deres del håpe at de kokkene er gode på kamel-tilbereding...
Jerle Skrevet 9. september 2013 #7998 Skrevet 9. september 2013 Hehe. Ja du kan så si. Jeg har fortsatt problemer med å skjønne at FRP er så sterk.
Daria Skrevet 9. september 2013 Forfatter #7999 Skrevet 9. september 2013 Men de går faktisk en del tilbake - på oversikten på nrk.no akkurat nå mister de 12 mandater. Det store frykten var jo at Høyre og FrP skulle få flertall sammen, med det ser det ut til at vi slipper. Nå er det bare å vente på regjeringsforhandlingene - Venstre og KrF vil ikke samarbeide med FrP i regjering, FrP vil ikke støtte en regjering de ikke er med i. La kaoset og fortæringen av kameler begynne...
Sauen Shaun Skrevet 9. september 2013 #8000 Skrevet 9. september 2013 Jeg lurer på hvem om blir de nye ministrene jeg. Erna er vel klar som øverste sjef. Og det kan jeg nok leve med. Men jeg grøsser ved tanken på Siv Jensen som finansminister. Og ikke for å snakke om at vi kan risikere å få Sandberg inn i regjering...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå