Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som en strålende helg rett og slett! :strix:

Og grattis med solid loppisfangst!

Tror dere kunne tatt turen innom mams og paps de siste ukene også, der har vært mye loppismat... Mesteparten er gitt til bruktbutikk eller kastet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Led meg ikke inn i fristelse... :fnise: De skal ikke kvitte seg med et rosablomstet Figgjo-servise? :ler: Falt for noen rester på loppemarked i fjor og ukomplett er bare fornavnet...

Skrevet

Regner med det kommer bilder av fangsten etter hvert?? ;)

Skrevet

Figgjo er det dårlig med gitt... Men Åklær, pledd, lysestaker, lamper, gammel klesrulle, hyller, klær, skøyter, skisko, ski, duker, pynteting +++

Skrevet

Hva er det med gamle klesruller? jeg har fått tilbud om flere de siste årene... :fnise:

Skrevet

Tenke før man skriver på nett er alltid en god tommelfingerregel. Å ordlegge seg noenlunde saklig er også lurt. Dette gjelder særlig når du a) har åpen profil, b)klart framstår som politi på profilbildet og c) i tillegg har politiske verv.

- Jeg skrev ikke oppdateringene som politimann, men ytret meg som politiker.

Beklager, fullt så enkelt er det ikke.

Forsåvidt også imponert over han som ikke kjente til ordet krapyl... Eller, aller mest imponert er jeg kanskje over at han at han ikke engang later som om han gjør det.

Skrevet

:ler: Ja når det er en regel mot slikt i mannen min sin jobb, så er det i hvert fall det i politiet. Å prøve å forsvare seg med at så langt tenkte han ikke er bare tull.

(Og han har faktisk helt åpen profil, jeg søkte han opp og leste alt, mest for å bare sjekke om ha hadde lært litt nå.)

Skrevet

Facebook har vart såpass lenge og såpass mange har allerede driti på draget på den måten at det egentlig ikke finnes noen unnskyldning lenger. Og som politimann kan du ikke bare ta av deg politihatten når det passer deg og si at "Jeg sa ikke dette som politi".

Skrevet

Jeg vil gjerne få legge fram bevis på at jeg er arvelig belastet når det gjelder teaternerding. Pappa og jeg skal se Shockheaded Peter på fredag, og det er ikke jeg som har sittet på nett og hørt på den engelske versjonen... Det var heller ikke jeg som sa at vi bør jo se det så nærme premieren som mulig (denne gangen :fnise: ).

Skrevet

Min dyreste arv er at jeg må eie alle bøker jeg vil lese. Å låne de av andre/bibliotek fører bare til at jeg kjøper de senere. Og hver gang jeg stolt viser fram ei ny bok mamma bare måååå lese, så kjøper hun den også. (Så det er i grunn helt hennes feil. Arv og miljø og alt det der...)

Skrevet

Kjekt å ha noen å skylde på :fnise:

Skrevet

Tenke før man skriver på nett er alltid en god tommelfingerregel. Å ordlegge seg noenlunde saklig er også lurt. Dette gjelder særlig når du a) har åpen profil, b)klart framstår som politi på profilbildet og c) i tillegg har politiske verv.

- Jeg skrev ikke oppdateringene som politimann, men ytret meg som politiker.

Beklager, fullt så enkelt er det ikke.

Forsåvidt også imponert over han som ikke kjente til ordet krapyl... Eller, aller mest imponert er jeg kanskje over at han at han ikke engang later som om han gjør det.

http://tjomlid.com/2013/09/03/ekle-ytringer-fra-oppsagt-politibetjent/

Skrevet

Så den. Ikke veldig overrasket over at det ikke var en enkelthendelse - dårlig dømmekraft er gjerne kronisk... Ikke noe tap for den norske politistyrken, snarere tvert imot.

Skrevet

Egentlig veldig bra at han har skrevet sine ytringer på en åpen facebookprofil, slik at man forhåpentligvis får ham vekk fra politiet for alltid.

Skrevet

Madde er visst på smällen - termin omtrent 9 måneder etter bryllupet. Bill. mrk. traff på første forsøk... :fnise:

Skrevet

Hmm. Må tilstå at entusiasmen min for den nye oppsetningen av Spelemann på taket ble litt redusert av at Herborg Kråkevik skal spille Golde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...