Daria Skrevet 27. august 2013 Forfatter #7921 Skrevet 27. august 2013 Mulig man ikke kan kjøpe seg lykke, men bedre humør kostet 50 kroner hos Mester Grønn *ser fornøyd på solsikkene på bordet* Jeg kom til kassen med dem: -Er det en gave? -Nei, de er til meg. -Så deilig! Det er jo det beste!
Skravla Skrevet 27. august 2013 #7922 Skrevet 27. august 2013 Jeg har byttet nettbrettet i dag og lykkelig forelsket i noe kjent og kjært. Pc kan hentes i morgen. Jeg liker byttegaranti. Nå leker jeg meg.
Skravla Skrevet 27. august 2013 #7925 Skrevet 27. august 2013 Pussige fyrer disse datagutta. Ikke helt forståelse for kunders ønsker, men jeg fikk viljen min. Suprise.
Daria Skrevet 27. august 2013 Forfatter #7926 Skrevet 27. august 2013 De vet jo best hva du egentlig trenger, hvis du bare gjør ting på deres måte, som jo er den smarte måten...
Skravla Skrevet 27. august 2013 #7927 Skrevet 27. august 2013 Ja....men jeg liker å være vanskelig. Men har var ikke ille når han skjønte at jeg hadde tenkt gjennom dette.
Daria Skrevet 28. august 2013 Forfatter #7928 Skrevet 28. august 2013 Har ryddet noen hyller i klesskapet og sortert ut et par poser til Fretex. Ikke at det gjorde noen stor forskjell i den store sammenhengen, men alle monner drar. Et par feilkjøp, noen plagg som nok satt penere for noen år siden og noen som hvis sannheten skal fram nok egentlig aldri har vært veldig flatterende. Alderens visdom og alt det der... Dessuten har jeg klart å glemme at jeg skulle vært i operaen - av en eller annen grunn ble ikke den forestillingen notert hverken i almanakken eller hukommelsen. Når det da toppes med at jeg glemte mobilen på jobb så jeg var umulig å få tak var fadesen komplett. Dust.
Skravla Skrevet 28. august 2013 #7929 Skrevet 28. august 2013 Sånne oppryddinger er kjekt ja.... men de kunne godt synes litt mer. Og det med alderens visdom om hva som er flatterende.... Det vet jeg ingenting om...
Daria Skrevet 28. august 2013 Forfatter #7930 Skrevet 28. august 2013 Du er fortsatt ung og dum og uvitende?
Daria Skrevet 29. august 2013 Forfatter #7933 Skrevet 29. august 2013 Jeg fant en pære noen hadde tatt et par biter av -i do. Hva er galt med vanlige søppelkasser...?
Daria Skrevet 29. august 2013 Forfatter #7934 Skrevet 29. august 2013 Hører på Next to normal - under to måneder til konsertversjonen *glede seg* Tør ikke tenke på hvor tårevått det vil bli...
Daria Skrevet 29. august 2013 Forfatter #7936 Skrevet 29. august 2013 Det er jo litt trist at jeg ikke trenger en ny kåpe...
Skravla Skrevet 29. august 2013 #7937 Skrevet 29. august 2013 Trenger og trenger..... Kanskje du kan bytte ut en av de du har?
Daria Skrevet 30. august 2013 Forfatter #7939 Skrevet 30. august 2013 (endret) Det vil vel være en i overkant drøy påstand her jeg sitter og sluttvurderer en bestilling til Nynorsk Antikvariat Men når jeg allerede har seks (som jeg kommer på i farten...) vinterkåper virker det unektelig litt unødvendig å bruke 800 kroner på å få enda en tilsendt fra UK... Endret 30. august 2013 av Daria
Daria Skrevet 2. september 2013 Forfatter #7940 Skrevet 2. september 2013 (endret) Fin helg Lørdag hadde en jeg sånn dag hvor man får gjort masse, uten at det føles som noe ork, bl.a. ryddet jeg resten av klesskapet og fikk sortert ut tre poser til til Fretex. Dessuten rakk jeg både to kanner te og flere kapitkler om Bokken Lasson, i tillegg til at jeg følte meg effektiv og huslig. Lørdag kveld iførte jeg meg vintage-skjørt fra Stockholm og nye sko fra London og feiret bursdagen til venninne, med tapas, kake og hyggelige mennesker. Søndag våknet jeg tidlig. Altfor tidlig. Først fant røykvarsleren ut at den skulle gå tom for batteri, så fant en flue ut at til tross for at soverommet mitt er stort, var det de få kvadratcm akkurat rundt øret mitt som var det mest spennende stedet å oppholde seg... Kapitulerte og sto opp til slutt, og kjente etterhvert hvordan rastløsheten og behovet for å finne på noe tok overhånd. Løsningen ble å dra med Skravla på loppemarked Tror ikke jeg har kjøpt så mye på ett loppemarked på mange år - kom hjem med sko, jakke, skjerf, hatt (åh, hvilken hatt!), to bøker, to Knerten-kassetter, armbånd, potteskjulere, melkeskummer, løkhakker, glasskåler og et usedvanlig lekkert serveringsfat/bolle i rosa glass :shopping: Etter så flittig innsats (jeg var ikke den eneste som hadde shoppet, bare så det er nevnt...) bar det hjemover for lunsj, te skravling og beundring av dagens fangst, før jeg avsluttet helgen i operaen sammen med en annen venninne. Vi satt i salen, alt var klart, så kommer operasjefen sjøl ut foran teppet med en mikrofon i hånden: "Når operasjefen kommer på scenen før en forestilling, så har han ikke alltid gode nyheter... Men det har jeg i dag!" Slemme mannen... Det var første ordinære forestilling denne sesongen, det var bare derfor... Og jeg kan melde at Figaro og Susanna blir gift i år også Nå: mandag. Endret 2. september 2013 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå