Daria Skrevet 23. august 2013 Forfatter #7902 Skrevet 23. august 2013 (endret) Næh. Mye mindre styr å bare sikle og drømme... Det smalt noe skikkelig med fyrverkeri her - jeg hoppet i sofaen. For en gangs skyld i en vinkel hvor jeg kunne se det, det hjelper jo... Måkene var ikke like begeistret - det kom en stor indignert flokk på flukt etter det første smellet. Endret 24. august 2013 av Daria
Daria Skrevet 24. august 2013 Forfatter #7905 Skrevet 24. august 2013 Barnet er i seng, barnevakten har inntatt horisontalen på sofaen. Lekeplassen i Frognerparken var en höjdare, vi har matet endene og vært på bursdagsfeiring hos oldemor. Dessuten har vi kjørt både trikk og t-bane - kanskje mest stas...
Daria Skrevet 24. august 2013 Forfatter #7906 Skrevet 24. august 2013 Den Erna Solberg-parodien var vel relativt mislykket... Latteren runger ikke akkurat i salen heller. Linn Skåber fikk jeg nok av etter to setninger - kort sagt, Komiprisen ligger an til å bli like umorsom som vanlig. Men å la være å se på er jo ikke noe alternativ...
Skravla Skrevet 24. august 2013 #7907 Skrevet 24. august 2013 Den Erna Solberg-parodien var vel relativt mislykket... Latteren runger ikke akkurat i salen heller. Linn Skåber fikk jeg nok av etter to setninger - kort sagt, Komiprisen ligger an til å bli like umorsom som vanlig. Men å la være å se på er jo ikke noe alternativ... Jeg slo også på den så fort jeg kom hjem..... selv om det ikke er noe moro egentlig. Men rørende at hele salen reiste seg for Wesenlund.
Daria Skrevet 24. august 2013 Forfatter #7908 Skrevet 24. august 2013 Det fikk jeg ikke med meg - jeg gjorde faktisk alvor av trusselen om å slå av og finne en bok i stedet. Men det ble pris til Ingrid Bjørnov
Skravla Skrevet 24. august 2013 #7909 Skrevet 24. august 2013 Jeg har nettopp kommet hjem så jeg måtte jo sette på TV.... tross alt.
Skravla Skrevet 24. august 2013 #7910 Skrevet 24. august 2013 Hege Schøyen fikk hedersprisen. Det er jo vel fortjent.
Daria Skrevet 24. august 2013 Forfatter #7911 Skrevet 24. august 2013 (endret) Jepp. Dessuten er jeg prinsipielt for at folk kan få hederspriser mens de fortsatt er unge nok til å kunne glede seg over den, heller enn som en "takk for alt, nå regner vi med at du dør snart"-hilsen... Endret 24. august 2013 av Daria 1
Daria Skrevet 25. august 2013 Forfatter #7912 Skrevet 25. august 2013 (endret) 06.51: -Tante? -Mm? -Hva er den lyden? -Det er bare en bil... (Sånn går det når man oppdrar barn i bilfrie boligområder på landet...) 06.53: -Tante? -Mm? -Du har ikke peis. (WTF? Peis? Hvor kom det fra nå??) -Joda, det har jeg. -Men ikke sånn du kan brenne i. -Joda... -Men har du pipe da? -Mhm... -Hvor er den? -Den går fra ovnen og ut på taket... (Sove mer nå. Værsåsnill?) Det ble Frognerparken i dag også, på et tidspunkt hvor jeg vanligvis synes jeg ligger godt an hvis jeg er våken... Samt to andre lekeplasser, Kielfergas avgang (den fikk en spontan sang til sin ære...), Emil og Knøttet og Serafin. Og fisking, lekefiskestanga med magnetfangst jeg kjøpte i russetida (vi skulle jo fiske i kumlokk) er en slager. Nå er barnet hentet, roen gjenopprettet og tålmodigheten ligger til lading... Endret 25. august 2013 av Daria
loffen Skrevet 25. august 2013 #7913 Skrevet 25. august 2013 Så koselig! Komiprisen ble slått av etterhvert her også. *Allergisk mot Linn Skåber* Og ikke var det morsomt.
Sauen Shaun Skrevet 26. august 2013 #7914 Skrevet 26. august 2013 Her ble komiprisen aldri slått på. Men hørte på nyhetene hvem som fikk hedersprisen. Og jeg ble veldig glad for at Hege fikk prisen. Det er så fortjent, så fortjent...
Daria Skrevet 26. august 2013 Forfatter #7915 Skrevet 26. august 2013 (endret) Har bestilt bord på favorittrestauranten i Helsinki Riktignok er det nesten tre måneder til vi skal dit, men det er jo greit å være tidlig ute Langhelg i fine byen med opera, restaurantbesøk og julegateåpning (tror jeg. Håper jeg.) i mørkeste november - kan ikke klage over høsten da... Endret 26. august 2013 av Daria
Rosalie Skrevet 26. august 2013 #7916 Skrevet 26. august 2013 Høres ut som Lille Ville er i slekt med sin tante, snakketøyet tatt i betraktning.
Daria Skrevet 26. august 2013 Forfatter #7917 Skrevet 26. august 2013 Skjønner ikke hva du antyder...
Skravla Skrevet 26. august 2013 #7918 Skrevet 26. august 2013 Nå er det karneval i Notting Hill... *ser dagsrevyen*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå