Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får begynne å levere Lottokupong.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Næh. Mye mindre styr å bare sikle og drømme...

Det smalt noe skikkelig med fyrverkeri her - jeg hoppet i sofaen. For en gangs skyld i en vinkel hvor jeg kunne se det, det hjelper jo... Måkene var ikke like begeistret - det kom en stor indignert flokk på flukt etter det første smellet.

Endret av Daria
Skrevet

Barnet er i seng, barnevakten har inntatt horisontalen på sofaen. Lekeplassen i Frognerparken var en höjdare, vi har matet endene og vært på bursdagsfeiring hos oldemor. Dessuten har vi kjørt både trikk og t-bane - kanskje mest stas...

Skrevet

Den Erna Solberg-parodien var vel relativt mislykket... Latteren runger ikke akkurat i salen heller. Linn Skåber fikk jeg nok av etter to setninger - kort sagt, Komiprisen ligger an til å bli like umorsom som vanlig. Men å la være å se på er jo ikke noe alternativ...

Skrevet

Den Erna Solberg-parodien var vel relativt mislykket... Latteren runger ikke akkurat i salen heller. Linn Skåber fikk jeg nok av etter to setninger - kort sagt, Komiprisen ligger an til å bli like umorsom som vanlig. Men å la være å se på er jo ikke noe alternativ...

Jeg slo også på den så fort jeg kom hjem..... selv om det ikke er noe moro egentlig.

Men rørende at hele salen reiste seg for Wesenlund.

Skrevet

Det fikk jeg ikke med meg - jeg gjorde faktisk alvor av trusselen om å slå av og finne en bok i stedet. Men det ble pris til Ingrid Bjørnov :hoppe:

Skrevet

Jeg har nettopp kommet hjem så jeg måtte jo sette på TV.... tross alt.

Skrevet

Hege Schøyen fikk hedersprisen. Det er jo vel fortjent.

Skrevet (endret)

Jepp. Dessuten er jeg prinsipielt for at folk kan få hederspriser mens de fortsatt er unge nok til å kunne glede seg over den, heller enn som en "takk for alt, nå regner vi med at du dør snart"-hilsen...

Endret av Daria
  • Liker 1
Skrevet (endret)

06.51:

-Tante?

-Mm?

-Hva er den lyden?

-Det er bare en bil... (Sånn går det når man oppdrar barn i bilfrie boligområder på landet...)

06.53:

-Tante?

-Mm?

-Du har ikke peis.

(WTF? Peis? Hvor kom det fra nå??)

-Joda, det har jeg.

-Men ikke sånn du kan brenne i.

-Joda...

-Men har du pipe da?

-Mhm...

-Hvor er den?

-Den går fra ovnen og ut på taket... (Sove mer nå. Værsåsnill?)

Det ble Frognerparken i dag også, på et tidspunkt hvor jeg vanligvis synes jeg ligger godt an hvis jeg er våken... Samt to andre lekeplasser, Kielfergas avgang (den fikk en spontan sang til sin ære...), Emil og Knøttet og Serafin. Og fisking, lekefiskestanga med magnetfangst jeg kjøpte i russetida (vi skulle jo fiske i kumlokk) er en slager.

Nå er barnet hentet, roen gjenopprettet og tålmodigheten ligger til lading...

Endret av Daria
Skrevet

Så koselig! :hjerte:

Komiprisen ble slått av etterhvert her også. *Allergisk mot Linn Skåber*

Og ikke var det morsomt.

Skrevet

Her ble komiprisen aldri slått på. Men hørte på nyhetene hvem som fikk hedersprisen. Og jeg ble veldig glad for at Hege fikk prisen. Det er så fortjent, så fortjent... :jepp:

Skrevet (endret)

Har bestilt bord på favorittrestauranten i Helsinki :nigo: Riktignok er det nesten tre måneder til vi skal dit, men det er jo greit å være tidlig ute :fnise: Langhelg i fine byen med opera, restaurantbesøk og julegateåpning (tror jeg. Håper jeg.) i mørkeste november - kan ikke klage over høsten da...

Endret av Daria
Skrevet

Høres ut som Lille Ville er i slekt med sin tante, snakketøyet tatt i betraktning. ;)

Skrevet

Skjønner ikke hva du antyder... :plystre:

Skrevet

Nå er det karneval i Notting Hill... *ser dagsrevyen*

Skrevet

Der skulle vi ha vøri... :danser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...