Roadrunner Skrevet 9. august 2013 #7821 Skrevet 9. august 2013 Har en gratis natt hos Hotels.com jeg også nå gitt Og lurer på om jeg kanskje har nok poeng hos Thon Hotels til en gratis natt der også? Hmmm...
Daria Skrevet 9. august 2013 Forfatter #7822 Skrevet 9. august 2013 Det blir visst helgetur på deg også...
Roadrunner Skrevet 9. august 2013 #7823 Skrevet 9. august 2013 Skal jo blant annet en førjulstur til hovedstaden med mams, er jo muligheter der Tviler på at mitt andre hjem (les: spahotellet jeg tidvis frekventerer) lar meg bruke slike gratisnetter, så vi får se hva høsten bringer. Med dagens utskeielser bør man kanskje ikke legge de største planene før alt er i boks?
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2013 #7824 Skrevet 10. august 2013 Har ingen gratisnetter på hotell jeg kan bruke, men det ligger an til et par små helgeturer iløpet av høsten likevel. Bare en jeg må betale selv da. og en (kanskje to) som foreningen betaler...
Daria Skrevet 10. august 2013 Forfatter #7825 Skrevet 10. august 2013 Tallene i hans personlige rekord er de samme som de fire siste sifrene i telefonnummeret hans, sa Karen Marie Ellefsen om den hviterussiske ti-kjemperen. Er det noe nrks kommentatorer ikke vet...? Friidretts-vm, altså - det blir en uke med mange tv-timer. Kom meg en tur på sømsenteret før det begynte, så den nyfargede jakken får de gamle lyseblå knappene byttet ut med blomsterformede lilla. Fordelen med store mesterskap på tv - jeg får unna sånne småting som hoper seg opp. Noe må jeg jo gjøre mens jeg ser på, så jeg ikke føler meg fullstendig sofapotet
Rosalie Skrevet 10. august 2013 #7826 Skrevet 10. august 2013 (endret) Og forøvrig - kinopublikum Det kom et par jenter 10 minutter inn i filmen (altså ikke ti minutter etter oppgitt startklokkeslett, da er jo reklamen knapt ferdig, men ti minutter etter at selve filmen hadde begynt). Da satt det noen andre på deres plasser. Disse andre pekte ut hvor de egentlig skulle sitte og foreslo at de sent ankomne kunne sette seg der. ikke aktuelt. De måtte hente inn kinovakten så alle fikk satt seg der de skulle Vet ikke hvem av dem jeg var mest oppgitt over, tror de kan dele min vrede... Burde vært på kino som på teater - er reklamen ferdig får man ikke slippe inn i salen. Om utdaterte ord... Man trenger vel ikke være en gammel mann for å bruke ord som turnsko og svipptursekk... Helt enig. Olabukse er vel et ord som generasjonen etter oss vil finne snålt og eksotisk, for å ta ett eksempel. Øyensverte er vel heller ikke mye brukt lenger. Endret 10. august 2013 av Rosalie
Daria Skrevet 11. august 2013 Forfatter #7827 Skrevet 11. august 2013 Det står en dame i telefonkiosken utenfor og vræler hissig - tro hun har misforstått telefon-konseptet... VMs heftigste frisyre så langt observert hos Pretelli på 100 meter for damer. Hun fikk akkurat gult kort, men jeg tror ikke det var fra motepolitiet... Dessuten kan jeg melde om en amerikaner som heter English til fornavn og en ire som heter English til etternavn. Og Gunnar Nixon
Daria Skrevet 12. august 2013 Forfatter #7828 Skrevet 12. august 2013 (endret) I dag var det kaldt Dvs, ikke hos meg, men det er alltid kjølig på toget (særlig når man sitter og småsover), og da vi kom ut på landet sank det helt ned i 10 grader. Fortsetter det sånn må jeg jo begynne med yttertøy?! Tror ikke jeg har hatt på meg andre ytterplagg enn tynne strikkejakker og sjal siden London. Skapet er fullt av sommerjakker som overhodet ikke har fått sett dagslys i år - det tyder jo på en helt fantastisk sommer Endret 12. august 2013 av Daria
Roadrunner Skrevet 12. august 2013 #7829 Skrevet 12. august 2013 Yttertøy?? Hva er det? (kan det ha sammenheng med dette "jakke-lignende-greiene" som henger i gangen?) Her er det fremdeles sandaler og capri - nekter å gi meg helt ennå
Daria Skrevet 12. august 2013 Forfatter #7830 Skrevet 12. august 2013 Godt mulig det er sånt som du har i gangen ja, det er ofte der det oppholder seg...
Skravla Skrevet 12. august 2013 #7831 Skrevet 12. august 2013 Jeg låner et innlegg her for å fortelle at mamma døde i dag. Hun har vært alvorlig syk siste måneden og i dag fikk hun slippe.
Roadrunner Skrevet 13. august 2013 #7834 Skrevet 13. august 2013 Sender varme tanker, Skravla! Veldig trist å høre...
Jerle Skrevet 13. august 2013 #7836 Skrevet 13. august 2013 (endret) Uff så trist Skravla. Mange varmer tanker sendes din vei. Endret 13. august 2013 av Jerle
Daria Skrevet 13. august 2013 Forfatter #7837 Skrevet 13. august 2013 (endret) Personalmøte, skolebøker, smil til fotografen (jeg hadde som vanlig glemt at det var dagen for gruppebilde, men så noenlunde presentabel ut. Intet sier vel profesjonell og seriøs som prestekrage-hårbånd...), felleslunsj, skolebøker, skolebøker, skolebøker... Joda, det blir litt mer fart i dagene når lærerne kommer tilbake. En nyansett lurte på om jeg jobbet her - jeg er litt usikker på hva alternativet ville vært... I går var jeg her - av åpenbare grunner dessverre uten Skravla, men jeg fikk hanket inn en vikar. Nydelig konsert hvor høydepunktene kom tett. Etterpå gikk vi ut og spiste indisk og skravlet et par timer. Ingen dum måte å begynne uka... Edit: Link er alltid kjekt... Endret 13. august 2013 av Daria
Skravla Skrevet 13. august 2013 #7838 Skrevet 13. august 2013 Skravla er misunnelig på gårsdagen, men glad for at billetten ble brukt.
Daria Skrevet 14. august 2013 Forfatter #7839 Skrevet 14. august 2013 Sjelden noe stort problem å få noen til å ofre seg for en billett. Man har da så mange kulturelle venner Vet ikke om NRK filmet konserten - det burde de... I går var det slutt - ikke mer Allsång med Måns Lurer på hvem de henter inn som erstatning På tide med en kvinne?
Daria Skrevet 14. august 2013 Forfatter #7840 Skrevet 14. august 2013 I never penetrated his intimate circle, sa Stephen Fry. Hvada dobbel betydning...? QI har flere kofferter enn et middels reiseprogram...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå