Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det regner i Stockholm og på Skansen. Da er det ikke så lett for en ivrig Allsång-leder (som har kastet sløyfen i år - jeg er litt skuffet) å holde balansen på glatte sko... Elegant innhenting :fnise:

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men der kom han ut i kjole og hvitt, komplett med flosshatt, stokk og hansker - nå snakker vi...

Skrevet

God morgen. :kaffekopp: <= te

Skrevet

Vært våken i snart 6 timer, trenger :kaffekopp:

Skrevet

Du tror ikke du heller trenger å sove litt?

Skrevet

Jo.... Men...

Skrevet

Det er jo slemt av LaRedoute å sende meg sms om halv pris av salgspris når jeg sitter alene på jobb og kjeder meg...

Skrevet

Fryktelig unødvendig *kremt*

Skrevet (endret)

Du fikk en sånn en du også? :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Nope :nigo:

Driver ikke med sånn derre sjåpping jeg vettø :opplyser:

:sjenert:

Var bare litt medfølende på dine vegne :engel:

Skrevet

Javisst ja...

Skrevet

Roadrunner: Nebbet ditt vokser!

Skrevet

:fnise:

Men altså, det er heeeelt sant! Aldri handlet på LaRedoute engang. All Ellos-reklamen er en helt annen sak... Men gått i søpla den siste tiden, kjøpte jo bukse sammen med Daria og Skravla, to topper før turen og en shorts på tur. Jeg er jo alltod heeelt uskyldig :engel:

Skrevet (endret)

*Er veldig glad jeg ikke mottar slike sms*

Forøvrig så leste jeg jo det her... Skal ikke gå inn på sidene deres. Tror jeg. :sjenert:

Endret av Jerle
Skrevet

Jo, sett i gang - hvorfor skal jeg være den eneste uten viljestyrke...?

Skrevet

Viljestyrke? Handler dette om viljestyrke? *spiser is*

Skrevet

Det er et begrep du ikke har noen forståelse av? :fnise:

:fnise:

Men altså, det er heeeelt sant! Aldri handlet på LaRedoute engang. All Ellos-reklamen er en helt annen sak... Men gått i søpla den siste tiden, kjøpte jo bukse sammen med Daria og Skravla, to topper før turen og en shorts på tur. Jeg er jo alltod heeelt uskyldig :engel:

Jeg kjøpte 4 skjørt og tre par sko i London, samt skjørt og sandaler da vi var hos deg. skal det ha noe med saken å gjøre...? :klo:

Skrevet

Lemon curd funker fint sammen med krokanis og karamellsaus. Sånn til opplysning...

*tom for krokanis*

Skrevet

Jeg elsker lemon curd. Har du ei oppskrift å anbefale?

Skrevet

Jeg plukket bare en på måfå fra en av kokebøkene mine - det var vellykket, men om den er spesielt god vet jeg ikke :vetikke: Kan sikkert skrive den av til deg hvis du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...