Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:dusje: - check

Mat - check

Pakke - jada, jada...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:dusje: - check

Mat - check

Pakke - jada, jada...

Du har god tid. :)

Skrevet

Fin helg :strix: Vi har skravlet og spist og shoppet og sett opera og i det hele tatt hatt det strålende. Tæret dog litt på tålmodigheten da bussen ble en time forsinket i varmen...

Skrevet

Skravlet? Og spist? Vi?

Kan jeg ikke huske... :sjenert:

Dagens middag? Is... :flau:

Skrevet (endret)

Siden lunsj ( :sikle:) har jeg spist kanelgiflar, maryland cookies, sjokolade og is, så jeg skal ikke si noe...

Men den hukommelsen din synes jeg er litt tvilsom... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Godt lunsjen var sunn (og god!)

Skrevet

Jepp - og det ble ikke engang dessert...

Skrevet

Og så langt i dag har jeg etter frokost satt til livs to sjokoladekjeks, en kanelgifle (rester etter bussturen) og to is...

Planen er å lage gazpacho til middag da - det er jo nesten bare grønnsaker. Og så kanskje litt mer is...

Skrevet (endret)

Twitter melder at det royale avkom er en gutt. :babygutt: Edward? Albert? George?

Endret av Daria
Skrevet

Har sett direktesendte bilder av en lukket dør på BBC World de siste ti minuttene - for å se de første bildene av en daggammel baby som antagelig likner alle andre nyfødte... :sjenert: Jeg skylder på farmor - alle ukebladene jeg leste hos henne som barn vekket en interesse for de kongelige og jeg har aldri helt klart å kvitte meg med den :fnise:

Skrevet

Det ble prins George - ikke veldig overraskende...

Siste feriedag hjemme. i morgen tidlig går turen til hytta, og på mandag er det jobb igjen. Som vanlig ble vært lite av det jeg skulle gjøre hjemme i ferien faktisk gjort, men man skal jo ikke forvente for mye...

Skrevet

Siste bind av Jonas Gardells Törka aldri tårar utan hanskar er i hus :strix: Bare så synd at jeg ikke får lest det den før... tirsdag? Det er en bok som må leses i ett (jeg må hvertfall ha muligheten til å gjøre det) og i enerom (jeg kommer til å hylgrine) og er derfor lite aktuell for helgas hyttetur...

Forøvrig kan jeg melde om to is så langt i dag :is:

Skrevet

Håper du har kost deg på hyttetur! :)

En is til: :is:

Skrevet

Akkurat kommet hjem (og spist en is :fnise: ) - deilig og passe lang tur.

Kan dessuten melde om et under - jeg fått farge og shorts-skille på beina. Det skjer omtrent en gang hvert jubelår. At fargen er knallrød er jo ikke så nøye :ler:

Skrevet

Sikkert ikke første som sier det, men den overskriften leser jeg gang på gang som "The Diarrhea Diaries".

Skrevet

Det er farlig å rusle i byen i deilig temperatur og hyggelig selskap når butikkene er åpnet og salget i sluttfasen... :plystre:

*nybakt eier av to tebokser, en kjøleskapsmagnet med teksten "Gissa min perversion", to kjeder, et armbånd og to hårspenner* Dessuten har jeg spist meg mett på tapas og italiensk is. Det er et slit å være tilbake i hverdagen etter ferien :filer:

Skrevet

Ikke sant? Jeg lider... :fnise:

Skrevet

Haddy N'jie koser seg på jobb:

- Tenk å få betalt for å kose med Frank Kjosås!

- Hvordan var det å spille inn kyssescener?

- Bare hyggelig. På fredag startet jeg dagen med å ligge halvannen time i skje med Frank. Det er bare koselig. Faktisk ble det ikke så mye kyssing som jeg ble lovet på forhånd, sier Haddy.

:fnise:

Litt skuffet over endringene i rollebesetningen i forhold til sceneversjonen, men den må nok sees - og ikke minst kjøpes på dvd, så man kan spole over enkelte scener og sette andre på repeat... :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...