Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Angry Vengeful God followed you

Be very afraid? :fnise:

Gikk tur i sola i dag og traff isbilen (nei, ikke sånn...) da jeg var nesten hjemme. :is: At jeg allerede hadde 2l (hvertfall 1,5) krokanis samt både jordbær- og sjokoladekroneis i fryseren fra før av var da ingen hindring for å kjøpe mer - det er jo spådd knallvær hele neste uke også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er at Tomas Brolin, som var så kjekk for 20 år siden, har blitt eldre og har lagt på seg noen kilo nå som han ikke lenger er profesjonell idrettsutøver, men mannen har jo forfalt skikkelig på alle måter. Hvordan ikke eldes med stil. Og det går jo an å kle seg litt ordentlig når man skal delta på kongelig feiring, selv om ikke alle kan slippe unna med Mark Levengoods gyllengrønne brokadejakke,,,

Skrevet

Ikea i dag, passet jo fint at det regnet. Kom hjem med to hodeputer og tre rammer - ingen uplanlagte spontankjøp. Jeg fikk veldig lyst på dette, men det fristet ikke å ta det på bussen...

Skrevet

To unge, veltrente menn i trange t-skjorter holder rundt hverandre og veiver med et hjemmelaget Kikki Danielson-banner på Skansen. Jeg tror de virker... :fnise:

Skrevet

Måns omtalte den franske presidenten som Francoise, den feminine versjonen av navnet. Vet han noe vi andre ikke vet...? :fnise:

Skrevet

Regn? I dag? I dine trakter? Hmm....

Grattis med disiplinert Ikea-shopping! :nigo:

Skrevet

Det regnet ikke så mye, men det var væte i luften ved flere anledninger...

Skrevet

Men da er stifter i hus, da blir kanskje krakken ferdig til jul eller deromkring...

Eller i dag :nigo:

Jeg er mye flinkere til å starte på prosjekter enn å fullføre dem, derfor er jeg uproporsjonalt stolt når noe faktisk blir ferdig :ler: Skryteinnlegg med bilder kommer selvfølgelig andre steder :fnise:

Dessuten har jeg laget lemon curd og peppermynte-marengs og bakt scones i dag, så det er visst ikke måte på energi og tiltakslyst. Måtte det vare, det er nok å ta tak i her...

Skrevet

Høres ut til at du har vært skikkelig effektiv. Jeg har bare skremt en vikar....

Skrevet

Gleden var på din side? :fnise:

Skrevet

Ikke egentlig, men er man en pingle så....

Skrevet

:kaffekopp:

Det nærmer seg ferie :romeo:

Og det nærmer seg storfint besøk :nigo:

Skrevet

Det er sant - jeg bør vel tenke på å pakke litt etterhvert. I en koffert med mye ekstra plass :fnise: I kveld kanskje. Eller i morgen. Får se når jeg kommer hjem i dag - skal besøke en venninne jeg ikke har sett på lenge, så vi har vel noen timers skravling å ta igjen... :skravle:

Skrevet

Hvis ikke kan jeg by på en fiiiiin gul Freia-bag eller et utall bæreposer :fnise:

Skrevet

Gul Freia-bag? Ser den ut som en melkesjokolade? :ler:

Skrevet

Gul Freia-bag? Ser den ut som en melkesjokolade? :ler:

Jaaaa... :sjenert:
Skrevet

Fredag! :hoppe: Ut på tur! :hoppe:

Skal bare bake bussmat og dusje og pakke, og så settes kursen sørover. Ikke at jeg trenger pakke stort, med det været som er spådd :sol:

Skrevet

Jepp, fredag :hoppe: og ut på tur :hoppe:

Jeg skal også pakke. Men tror jeg skal pakke litt med tanke på flere eventualiteter jeg. Legger jeg igjen regnjakka hjemme, så kan du være sikker på at det blir regn. :fnise: Dessuten gidder jeg ikke bake reisemat. Den blir nok kjøpt på Coopen...

Kos dere i helga. :klem:

Skrevet

Du skal være borte litt lenger enn meg også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...