Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! :strix:

Skrevet

Takk :) Har sett bilder, hun er så nydelig så :hjerte: Masse mørkt hår, hun har nok fått mer av mors farger enn storebroren som var og er som snytt ut av nesa på faren. Sitat bror: "Jeg tapte nok den genkampen der..." :fnise:

Skrevet

Jeg stakk innom Ahléns for å se om de hadde buksestrikk (eller skjørt-strikk, som ville vært det korrekte navnet i mitt hus). Det hadde de ikke. Derimot hadde de halv-pris-av-rød-pris-salgsinnspurt. Resten sier vel egentlig seg selv...

Skrevet

Dagens first world problem...

Jeg kjøpte et skjørt i London, og likte det så godt at jeg ville kjøpe et til - de hadde det i flere forskjellige mønstre. Som sagt, så gjort - og siden jeg allerede hadde et som passet, visste jeg jo hvilken størrelse jeg trengte og så ingen grunn til å kaste bort til i prøverommet. Ha. Til tross for at de så helt like ut på hengeren er det andre mye smalene enn det første, både rundt livet og generelt. Jeg kan bruke det (strikk i livet - min venn for livet...), men den gir en muffin top som legger visse begrensninger på hva jeg kan bruke til...

Skrevet

Så pussig. De så da virkelig helt like ut.....

Skrevet

Jeg overveier å skifte ut strikken - det går greit å bruke det som det er, men det sitter nok penere når det lager et litt mindre søkk i flesket...

Har spist middag hos mamma og vært på stranda og tatt årets første bad. Dessuten har jeg overkokt eggene jeg skulle hardkoke fordi jeg ble litt for oppslukt av min nye tv-dille - Bargain Hunt på BBC Lifestyle :sjenert:

Skrevet

Du liker Bargain Hunt du og ja.... :fnise:

Skrevet

De finner jo mye rart - og spenningen i om det blir overskudd... :fnise: Når vi først er i det britiske hjhlrne, kan jeg opplyse om at jeg har funnet oppskrifter på lemon curd og clotted cream. Det første skal jeg nok få til, det andre er ikke egentlig så komplisert, men såpass tidkrevende at jeg tror ikke jeg gidder...

Skrevet

Dersom du trenger en erstatning for clotted cream, synes jeg mascarpone er det som kommer nærmest.
Skrevet

Oppisket mascarpone blandet med krem, kanskje? :vetikke: Her må det nok eksperimenteres :nigo:

Skrevet

Tipset kom fra en anglofil matelsker....

Skrevet

Kanskje ikke den feriehistorien man forteller når man kommer hjem... :ler:

Skrevet

Har vært på babybesøk og kost på bittelite nurk med masse mørkt hår, små rekefingre og godt sovehjerte :hjerte:

Skrevet

Så koselig. :hjerte:

Skrevet

Var en tur på Jernia i dag:

-Har dere møbelstifter?

-Javisst, svarer mannen og leder meg til hyllen med møbelknotter...

Jeg forklarer at jeg skal trekke om en krakk og skal ha stifter til å feste stoffet med. Å, sånne til stiftemaskin. Nei, sånne til hammer, nærmest små spikre.

Vi befinner oss nå ved spikerhyllen.

-Åja, da skjønner jeg. Sånne tror jeg dessverre ikke vi har...

-Joda, de henger jo der, sier jeg og plukker en pakke.

-Å, var det sånne du mente. Jeg trodde du mente sånne andre...

:fnise:

Men da er stifter i hus, da blir kanskje krakken ferdig til jul eller deromkring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...