Roadrunner Skrevet 28. juni 2013 #7701 Skrevet 28. juni 2013 Tjobing! Håper dere får en fin tur, og så sees vi plutselig
Daria Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #7703 Skrevet 7. juli 2013 Hjemme! Har hatt en kjempetur Og jeg har fortsatt tre uker ferie igjen
Roadrunner Skrevet 7. juli 2013 #7704 Skrevet 7. juli 2013 Herlig! Gleder meg til å høre alt om hvordan turen har vært!
Daria Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #7705 Skrevet 7. juli 2013 Det kommer nok rapporter og bilder etterhvert Kofferten din var savnet - shoppingen tok seg opp
Jerle Skrevet 7. juli 2013 #7706 Skrevet 7. juli 2013 Skal bli kjekt å lese. Antar at det ble litt shopping på dere
Daria Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #7707 Skrevet 8. juli 2013 Nei, altså... tre par sko/støvler, fire skjørt, fire bøker, åtte pakker te, seks sjal, to vesker, en bolero og en håndfull smykker er vel ikke så mye å snakke om...
Roadrunner Skrevet 8. juli 2013 #7708 Skrevet 8. juli 2013 Såpass ja! Så det var bare småtteri det jeg hadde i kofferten på vei hjem Veeeeldig dårlig planlegging
Daria Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #7709 Skrevet 8. juli 2013 Du skulle nok ha vært der siste helgen ja
Daria Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #7710 Skrevet 8. juli 2013 Har fylt opp kjøleskapet, levert en sko til skomakeren og nytt gjensynet med grovbrød og melk. På tide å åpne kofferten, kanskje...
Daria Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #7711 Skrevet 8. juli 2013 En krevende og innholdsrik dag... Tømt deler av kofferten (viktig å ikke overanstrenge seg...), fylt kjøleskapet og vært hos skomakeren. To ganger, faktisk - jeg leverte inn en sko som trengte ny såle på hælen og fikk beskjed om at den kunne hentes om en time. Det hele kostet den voldsomme sum av 80 kroner - tror det kan lønne seg å reparere småslitne sko flere ganger... Nå har jeg ringt mamma og avlagt ferierapport og fått høre om alt som (ikke) har skjedd i mitt fravær...
Roadrunner Skrevet 9. juli 2013 #7715 Skrevet 9. juli 2013 Innom og hilser på. Nyter ferien og finværet? Hvordan har det gått videre med utpakkingen?
Daria Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #7716 Skrevet 9. juli 2013 Utpakkingen går som det meste annet langsomt i dag... Forkjølelsen jeg klarte å fortrenge i London har tittet innom igjen, så hodet er tett, den ene øyer renner og energien er nokså fraværende. Men det er jo greit å ha en sånn dag nå, når jeg uansett kan ligge på sofaen og gjøre minst mulig (og sannsynligvis hadde gjort det uansett ) Duppet av litt på sofaen, det hjalp. Nå drikker jeg ny god jordbærte fra Fortnum & Mason og ser Tour de France og irriterer meg litt over alle innslagene tv2 insisterer på. Er det noe jeg får mark av i sportssendinger, er det intervjuer med familie og venner og fanden og hans oldemor om utøvernes barndom og oppvekst og hvor stolte alle er. Jeg. Bryr. Meg. Ikke. Matprogrammer er det også nok av på tv, de trenger ikke integreres i sportssendingene i tillegg.
Daria Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #7717 Skrevet 9. juli 2013 -Stephen doesn't have beer goggles, he has a madeira pince-nez. -A sherry monocle! Min favoritt Stephen Fry-mobbing på QI
Daria Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #7718 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har blitt tante igjen! Ei lita jente er født i dag *tørker et par tårer* Tenk at lillebror er tobarnsfar...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå