Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lunsj!

Første bokinnleveringsdag - nok å gjøre, men ikke så mye stress - de kommer nokså jevnt. De har fått timeplan med når klassene skal levere, men den er visst beste fall veiledende for de fleste :ler:

Skrevet

Gå (inte) forbi

De fleste normalt utrustede mennesker ville vel kunne få traumer av å skulle leve med at man lot være å hjelpe og verste fall lot være å redde liv også?

Forøvrig sliter jeg litt med å ta på alvor en mann som faktisk heter Blostrupmoen...

Skrevet

Jeg pleier å fleipe med at forulykkede har større sjanse for å overleve om jeg drar forbi..... men den dagen jeg er først så håper (og tror) jeg at jeg blir iskald nok til å huske de mest elementære. Og at vissheten om at jeg har gjort mitt beste for å redde liv er med på å "behandle" evt. traumer. Og jeg er helt enig med gammelsjefen at det er uakseptabelt.

Skrevet

:kaffekopp:

F R E D A G ! ! !

*host* T O U K E R ! ! ! *host*

:nigo:

Skrevet (endret)

Hvorfor må alle som er med i lær-å-kle-deg-program kle seg mer feminint, og hvorfor må feminint bety å vise mer kropp og gå i høye hæler? Er du i skogen med barneskoleelever halve dager er kort shorts og tynn strømpebukse bare upraktisk og feil, selv om hun fikk bytte ut hælene med støvler...

Sofa-søndag, har lest Jo Nesbøs nye fra perm til perm. Grotesk så det holder, og stadige vrier jeg ikke så komme, her gjelder det å følge med og holde oversikt. Og herlig språk, som alltid.

Endret av Daria
Skrevet

Men kjære Gok, hvis jeg bare skal ha 24 plagg i garderoben, hvor ofte mener du at jeg skal vaske klær...?

Skrevet

og stadie vrier jeg ikke så kommer,

Har lest denne noen ganger nå, men tror jeg har skjønt det (tidlig en mandag morgen...)

Mårnings forresten! :kaffekopp:

Skrevet

Au da :fnise: *rettet*

Skrevet

Jeg fikk en elev til å lyse grønt - hun spurte om ferieplanene mine... :fnise: 7 arbeidsdager igjen :hoppe:

Skrevet

Hun er vel ikke den eneste som blir mørkegrønn når de tenker på den ferien... ;)

Skrevet

Nytt gullkorn fra Hanekamphaug

Jepp, skihopp og proffboksing er direkte sammenlignbart når det gjelder risiko og skader. Merk også at hun bruker det som et argument for boksing, ikke mot skihopping...

• Liker 1
Skrevet

Er mørkegrønn selv, selv om jeg skal være med på de første dagene :nigo:

Skrevet (endret)

I dag har jeg frest til småbarnsmødre. Jeg sto på stasjonen og skulle på toget, dørene åpnet seg - og der sto det to barnevogner ved siden av hverandre og sperret. Jeg måtte klemme meg mellom dem og klatre over hjul med hendene fulle og det eneste svaret jeg fikk da jeg i relativt uvennlige ordelag påpekte at det ikke var greit å sperre døra var at perrongen hadde vært på andre siden på de andre stasjonene. Ja, men da så :klaske: En av dem presterte til og med å legge til -i den lett patroniserende tonen man snakker til barn i - at jeg hadde jo helt fint klart å klatre over...

Hendene var forøvrig fulle av poser fra storsenteret, jeg hadde visst en pause der på vei hjem... Planen var tekstilfarge - for å forlenge livet til ikke-lenger-helt-hvite sommerklær - og et par regnponchoer fra Søstrene Grene -kjekt å ha i feriebagasjen. Som sagt, så gjort. En pakke plaster og reise-tanntråd til reisen fulgte også med fra Grene-søstrene. Måtte også innom et par klesbutikker - de hadde jo salg - tynne hvite sommertopper har man jo alltid bruk for, det er praktisk talt forbruksvarer. Så skulle jeg bare innom Platekompaniet for å kikke litt... Dere ser hvordan dette går, ja? De hadde Harry Potter-boks - alle dvdene i en kjekk liten eske til en kjekk liten pris. På min vei til kassa med byttet i armene kom jeg forbi 2 for 99-stativet. Der sto det to Gilmore Girls-sesonger jeg ikke hadde...

:plystre:

Endret av Daria
Skrevet

:ler:

Ikke bare bare å gå forbi ymse stativer i ulike butikker skjønner jeg.

Men enkelte ting trenger man jo bare!

Et par regnponchoer er forøvrig i hus her også :nigo:

Skrevet

Kjekt å ha i kofferten (vil jo helst at de skal forbli der...) :jepp:

Skrevet

Kjekt å ha i kofferten (vil jo helst at de skal forbli der...) :jepp:

Åffkårs, er jo ikke noe vi vil bruke! Skal bare være i nøden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...