Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff da. Basseng i kjelleren altså? Håper ikke mye ble ødelagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt bekymret for ivar-hylleplatene - ubehandlet tre skal ideelt sett ikke stå i vann et døgn - ellers sto alt av pakkesker og sånt på hyller. Hadde tre sekker med tøy stående på gulvet, men bare en av dem var blitt vår på innsiden. mer irriterende enn noe annet...

Skrevet

Daniel Radcliffe og Graham Norton i QI :hoppe:

Skrevet

Halshugging.... og i venstre hjørne kommer det.... Next: Fresh meat. :rulle:

Skrevet

Det la jeg ikke merke til :ler:

Skrevet

NRK er veldig opptatt av at jeg skal huske at jeg skal være Beat for beat-publikum i kveld - det kom påminnings-sms både fredag og i dag... Jeg har en kjekk liten svart bok-kalender kalt almanakk - det skriver jeg ned alt jeg skal. Gammeldags, men effektivt... :filer:

Skrevet

Traff en gammel skolevenninne jeg ikke har sett på tre år på vei hjem, så vi fikk skravlet en stund før vi kom oss videre. Om vi får gjort alvor av "Vi må møtes snart"-planene denne gangen gjenstår jo å se...

Vi har allerede spikret tid og sted for treff, sammen med en annen vgs-venninne :hoppe:

Skrevet

NRK er veldig opptatt av at jeg skal huske at jeg skal være Beat for beat-publikum i kveld - det kom påminnings-sms både fredag og i dag... Jeg har en kjekk liten svart bok-kalender kalt almanakk - det skriver jeg ned alt jeg skal. Gammeldags, men effektivt... :filer:

Var jo litt moro i dag.

Men altså det regnværet på vei hjem kunne jeg godt unnvært.

Skrevet

Man hadde da paraply :regn: Og regnbuen over Majorstua var flott - stor og sterk og dobbel,

Skrevet

Trekker seg fra Vildanden

Blir ikke helt enig med meg selv om hvorvidt jeg synes Toralv Maurstad er en skuespiller med integritet eller en nykkete primadonna. Heller mest mot det siste...

Skrevet (endret)

Kristin Halvorsen

Min lederstil har blitt eksamensoppgave på BI, og noen lure studenter prøver å ringe min rådgiver for å få henne til å løse oppgaven. Sorry! Den går ikke;-)

:fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Sitat fra bloggen til Lene Wikander:

"Jeg har en venninne som ofte bruker helt meningsløse uttrykk som likevel gir mening for de innvidde. Hun heter June og sier sånne ting som «men han har jo ingen ressonans i speilrefleksen» når hun blir sjekka opp av en fyr som kanskje er pen, men likevel altfor dum til å tilfredsstille hennes strenge krav til samtale-kvalitet."

:skratte:

Skrevet

Hvis hun har for vane å gi ord helt egne betydninger, kan jeg jo skjønne problemet med å finne menn som lever opp til hennes samtale-standard. De fleste liker vel å forstå den de snakker med...? :vetikke: *bare et tips*

Jeg tar et morgentog som aldri er i nærheten av å være fullt. Jeg har min faste toseter (man er da vanedyr :fnise: Det er stort sett de samme som sitter på setene rundt meg også...) hvor jeg småsover i hjørnet med vesken ved siden av meg. I dag satt det plutselig en fyr ved siden av meg da jeg våknet, på det halve setet som er "ledig" ved siden av vesken min. Jeg dro vesken opp i fanget med et veldig demonstrativt sukk - det må da gå an å finne et sete som faktisk er ledig? Bare noen rader unna var det god plass til både ham og kameraten han snakket med på den andre siden av midtgangen...

Skrevet

En uting når folk skal ødelegge for oss vanedyr. :opplyser:

Skrevet

Jeg tåler alltids litt endringer i vanen om jeg må, men jeg synes det er unødvendig å sette seg mer eller mindre oppå meg og tingene mine når det er mer enn nok av ledige seter...

Skrevet

Fristende å sette seg ved siden av ei sjarmerende dame vettu :sexy:

:fnise:

Skrevet

Jeg er råsjarmerende når jeg sover med åpen munn, helt klart...

Skrevet

Mårnings!

:kaffekopp:

Klar for fredag!

Skrevet

Han tenkte vel han kunne utnytte deg mens du sov..

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...