Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

De får komme med sesongprogrammene for neste år, så får vi se... Vi mangler tross alt bare Reykjavik av de nordiske hovedstedene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Bare det å reise til Island er jo bra da. Dit skal jeg en eller annen gang.
Skrevet

Mårnings!

Fremdeles Island-modus her skjønner jeg :nigo:

Overrasket over at dere ikke har bestilt tur ennå jeg..

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva du antyder nå... :vetikke::fnise:

Jeg har forøvrig vært på Island for noen, *kremt* ok, 16, år siden, på to ukers familieferie. Har til og med vært ute på Vestmannaeyjar i flere dager og tatt buss tvers over innlandet. Pappa nevnte den bussturen for en islending i ettertid og fikk svaret "Dere tok bussen der? Hvorfor det??" :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Island er et sted jeg har drømt om å besøke helt siden jeg var lita jente... Og en dag kommer jeg meg nok dit. :jepp:

Skrevet

Det er et veldig spennende land, som egentlig ikke likner på noe annet. Men værmessig bærer det unektelig preg av å være en liten øy midt ute i havet :regn:

Skrevet

Jeg skal sende en mail med to vedlegg til alle ansatte. Gjett hvem som klarer å sende samme vedlegg to ganger... :murvegg:

Skrevet

Jeg gjetter at det var Daria som klarte det. :opplyser:

Skrevet

Iskrembrød

Det høres jo helt absurd ut, men ved nærmere ettertanke inneholder jo is både melk, egg, sukker og fett - tilsett mel og det nærmer seg en kakeoppskrift...

Skrevet

Og der var jeg i full gang med å fundere på hva slags iskrem som kan egne seg til baking :ler: Pistasj med sjokolade - eller krokan... :sikle:

Skrevet

Pistasj med sjokolade :wow::sikle:

Det er isen sin det! Men trenger ikke herpe den og lage brød, kan bare servere med litt sjokoladesaus... :jepp:

Skrevet

Men tenk å få grønt brød... :fnise: Kanskje noe som må prøves med tantebarn på besøk.

Skrevet

:ler:

Tantebarn høres ut som bra forsøkskaniner :jepp:

Søtt, grønt og guffent

Skrevet

Dagens artikkel:

Du kan lære 1000 desimaler på ti timer

...eller du kan ha et liv...

Skrevet

Fredag! Sol! :hoppendeglad:

En fyr på toget satt og pratet og sang for seg selv :klaske:

Planløs helg, hvis yr holder hva de lover kan bok på verandaen være en god plan :nigo: Husk: kjøpe is/ vannmelon/jordbær.

Skrevet

Is, vannmelon og jordbær høres ut som en bra plan :)

Og 3 poeng var heller ikke feil i går :sjarmor: :sjarmor:

Skrevet

3 poeng er aldri feil - særlig ikke når det innebærer å slå VIF og Reka :nigo:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...