Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:is: :nigo:

Softis, for å være nøyaktig. Kombinert med en timeslang kveldstur i og rundt Slottpaken. Sommer-Oslo :strix:

Dessuten ble jeg stoppet av en fyr -Unnskyld, er i vokal eller konsonant? :fnise:

Bra han møtte deg da. :ler:

Skrevet

Softis, rusletur og morsomt spørsmål høres ut som en finfin avslutning på dagen. :jepp:

Skrevet

Sitter på verandaen i stekende sol og hører på Eythor og det var stor glede når jeg fant han på Spotify. :strix: Eg a lif er, om mulig, enda bedre på headset. Så da vet du det. :)

Skrevet

I er da en bokstav? :fnise:

Skrevet

Du mener at videre inndeling basert på bokstavenes egenskaper og bruksområder er fordomsfullt og diskriminerende? :fnise:

Skrevet

Jeg vil ikke engang vite hva modellmus er, langt mindre hvordan jeg (ikke) kan få det :briller2::digge: *flykter tilbake til youtube-boblen*

Skrevet (endret)

*slår følge inn i youtube-boblen*

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

Evakuerer også langt unna disse artikkelgreiene i dag... *sukk*

Og nå som vi hadde sluppet underliv en liten periode...

Skrevet

Forvillet meg inn på ellos i går kveld. Egentlig på jakt etter skjørt, jeg har den siste tiden kastet utslitte favorittskjørt med hard hånd og det begynner å bli hull i skapet (joda), men det ble jakke i stedet. Det har jeg forsåvidt også savnet, en litt pen sommerkåpe/frakk/hvamannåskalkalledet (samt et skjørt, men ikke et sånt som jeg egentlig var ute etter). Dessuten fant jeg fiine ballerinasko, men i et anfall av fornuftig "jeg trenger den jo egentlig ikke"-tankegang forsvant de ut av kurven igjen. Nå lurer jeg veldig på om jeg ikke trenger dem likevel - kanskje til og med i begge de tilgjengelige fargene... :sjenert:

Skrevet

Akkurat nå utspiller det seg i twitter-feeden min et typisk eksempel på hvorfor man bør overveie å holde seg unna sosiale medier når følelsene, sinnet og hormonene tar overhånd...

Skrevet

Akkurat nå utspiller det seg i twitter-feeden min et typisk eksempel på hvorfor man bør overveie å holde seg unna sosiale medier når følelsene, sinnet og hormonene tar overhånd...

Hva skjer'a?

Skrevet

Jeg vil ikke engang vite hva modellmus er, langt mindre hvordan jeg (ikke) kan få det :briller2::digge: *flykter tilbake til youtube-boblen*

Jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte opprette en tråd om det, for å lese artikkelen gjør jeg bare ikke!

Ballerinasko ja, det trenger jeg! Kanskje jeg må innom Ellos også.. :P

Skrevet (endret)

Hva skjer'a?

Bare noen som kanskje burde trukket pusten to ganger og roet seg ned en anelse før de begynte å skjelle ut folk og firma i saftige ordelag...

Jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte opprette en tråd om det, for å lese artikkelen gjør jeg bare ikke!

Ballerinasko ja, det trenger jeg! Kanskje jeg må innom Ellos også.. :P

Jeg er ikke engang nysgjerrig, bare veldig, veldig oppgitt...

Fine :strix: De er jo finest i grønt, men det er kanskje grenser for hvor mange par grønne sko (*host*4*host*) man trenger...? :vetikke:

Endret av Daria
Skrevet

Kjempesøte! :tommelsmil:

Jeg er sikker på at du trenger mange grønne sko. :jepp: Også var de ikke så dyre akkurat.

:fnise:

Skrevet

Dagens LesMis-sitat:

GRANTAIRE

Nú er ég kjaftstopp

karlinn minn!

Fantastisk ord! :rulle:

Jeg antar at hva han sier er i retning av Nå ble jeg målløs, mine herrer! :fnise:

Skrevet

Kjempesøte! :tommelsmil:

Jeg er sikker på at du trenger mange grønne sko. :jepp: Også var de ikke så dyre akkurat.

:fnise:

Led meg ikke inn i fristelse... :fnise:

Skrevet

Noe sier meg at det blir musikaltur til Island snart..... *glede seg*

Skrevet

Først må de jo sette opp noe som frister - tror ikke jeg drar til Reykjavik for å se Hakkebakkeskogen... :fnise:

Skrevet

Først må de jo sette opp noe som frister - tror ikke jeg drar til Reykjavik for å se Hakkebakkeskogen... :fnise:

For oss langtidsplanleggere så kan jo snart bli neste sommer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...