Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte:

Sant det..

Men lite sykler og andre problemer på vår trikk :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Allsang og kake, derimot... :ler:

Snart langhelg :hoppe:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Stilige. :jepp:

Endret av Sauen Shaun
Skrevet

Har ladet opp med å gaule Carola og Josefin Nilsson i dusjen, er sikker på at naboene også satte pris på den oppladningen :ler: *klar som et egg*

Skrevet

Næh, si det? Du er en anelse synsk kanskje? :fnise:

Skrevet

Jepp, det må være derfor...

Skrevet (endret)

Grand Prix appellerer som alltid til min indre språknerd - i år er det islandsk som gjelder. Når man ser teksten skrevet, går det jo faktisk an å gjenkjenne en del ord, men uttalereglene er ikke så åpenbare...

Mannen er forøvrig musikalartist på Island og har spilt bl.a. Jesus (JCS), Berger (Hair) og Marius (LesMIs) - det er jo ikke rart jeg falt for dette :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Bare navnet Eythor var jo nok. :strix: At han ikke fikk mer stemmer er virkelig uforståelig for meg. Men så sier jeg ikke at jeg noen gang har skjønt stemmegivningen i Grand Prix.

Skrevet (endret)

Det skjer aldri (hvertfall svært sjelden) at mine favoritter vinner MGP. Jeg velger å se det som et tegn på min gode smak :fnise:

Forøvrig ingen poeng for å gjette hva som er gjennomgangstema på youtube her i dag :plystre:

Endret av Daria
Skrevet

Innom og hilser på (kan dessverre ikke et kløyva ord islandsk, så du får klare deg med sørlandsk :nigo: )

Alt vel?

Skrevet

Alt vel, har en varm og lat dag :sol: Overveier fra meg ut en tur - jeg er tom for is - men er ikke overbevist om at det kommer til å skje...

Skrevet

Kommer fra familieselskap nå og der digget alle Romania. Den var ikke helt min smak. :ler:

Skrevet

Rumeneren kunne jo synge - han er tross alt profesjonell operasanger - man det er noe med tid og sted og setting og sånt...

Skrevet

Ja han kunne synge, men han fikk likevel ikke favorittstempelet av meg.

Skrevet

:is: :nigo:

Softis, for å være nøyaktig. Kombinert med en timeslang kveldstur i og rundt Slottpaken. Sommer-Oslo :strix:

Dessuten ble jeg stoppet av en fyr -Unnskyld, er i vokal eller konsonant? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...