Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Moldova får heller ingen pris for ren sang, men låta i seg selv er ikke så verst. Hårfrisyren krever sannsynligvis mer voks enn all de andre deltagerne tilsammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irland må da sette ny rekord i antall ganger man sier love i en MGP-låt, og det sier ikke lite, men jeg elsker den ikke.. Kjære Irland, jeg vil ha keltisk-inspirerte ballader fra dere, ikke masete danced-pop.

Skrevet

Kypros er litt uforløst - det føles som om den begynner og begynner og aldri kommer videre.

Skrevet

Belgia er Rimi-utgaven av Justin Bieber - en litt blek kopi på alle måter. Men det er noen år siden jeg var fjortis, så hva vet vel jeg. Og refrenget kan jeg ganske umiddelbart, det er et godt MGP-tegn.

Skrevet

Serbia har et pussig engel/djevel.konsept på scenen, men de synger ganske rent og sangen er typisk MGP-peppig. Tradisjonell midt på treet.

Skrevet

Hvem trenger tv når man har Daria og twitter/KG? :nigo:

Skrevet

Darias opplysningstjeneste - alt du trenger å vite :ler:

Skrevet

Danmark har havnet i semifinale uten noen andre nordiske land - det kan de jo tape stemmer på. Men jeg tror Sverige kan stemme i dag...

Skrevet

MGP ja... kanskje jeg skal slå på tv i stedet for en overdose smertestillende og sengen...... :klo:

Skrevet

Hun synger jo bra, men visuelt var det ikke veldig spennende...

Skrevet (endret)

Det verste med togforsinkelser og innstillinger og vente på neste buss, er at jeg ikke får min daglige tog-søvn mellom 6.30 og 7.30 - jeg trenger den timen. :Gjesp: Særlig når det ble ørlite sent i går... :plystre:

Endret av Daria
Skrevet

Jeg er helt med på Ruters prinsipper her, og håper politimannen får korreks for misbruk av stilling - det får være grenser for idiotisk oppførsel. Men det store spørsmålet her er jo hvilket tiår journalisten lever i:

Føreren har nå to alternativer:

1) Avbryte avgangsprosedyrene, vente på passasjeren, åpne dørene, slippe vedkommende inn, kanskje få et «takk», og føle seg gem.

Gem, faktisk. Noen har sett litt for mange gamle Wam &Vennerød-filmer i det siste...?

Skrevet

Helt på linje med ruter.

Om dette er politiets prioriteringer så skjønner jeg økningen i kriminalitet i Norge.....

Ut fra artikkelen så har vel politiet sagt at de ikke klarer å finne aktuell tjenestebil så noe korreks blir det neppe.....

Skrevet

Man kan jo lure på om politimannen og den frakjørte kjente hverandre - vennetjeneste er den eneste forklaringen jeg kan tenke meg på hvorfor han fant på noe sånt. Eller mange bitre egne erfaringer...

Skrevet

Jeg er helt med på Ruters prinsipper her, og håper politimannen får korreks for misbruk av stilling - det får være grenser for idiotisk oppførsel. Men det store spørsmålet her er jo hvilket tiår journalisten lever i:

Gem, faktisk. Noen har sett litt for mange gamle Wam &Vennerød-filmer i det siste...?

Helt på linje med Ruter, og jeg syns faktisk politimannen bør få refs grunnet misbruk av stilling.

Skrevet

:overrasket: Jeg trodde også at politiet hadde bedre ting å bruke tiden på.

Og ettersom det står i artikkelen, så er det jo bare snakk om fem minutter til neste trikk. Såpass må man tåle å vente når man er sent ute...

Skrevet

Fersk twitter-observasjon:

Trikkefører på linje 18 til passasjer m sykkel: "Du som er ung og har friske bein, nå tar du med deg den sykkelen og går av trikken." Eh...

Jeg har litt forståelse for trikkefører her også, jeg. Folk som insisterer på å ha med seg sykkel på trikk og bane i rushen er vanvittig irriterende og plasskrevende. Du har et framkomstmiddel - bruk det!

• Liker 2
Skrevet

Fordelen med å bo i distriktene er at man slipper slike kollektivutfordringer.

Trikk? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...