Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min koffert har stått i stuen siden jeg var på tur for en måned siden...... Og jeg har lagt billettene i kofferten. Dermed er jo det viktigste på plass.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et klesskift og en tannbørste kan jo være kjekt for en langhelg... Bare et forslag, altså :fnise:

Skrevet

OK.... Tror nok jeg skal pakke litt til i kofferten. Bør jo være litt der for å forsvare å ta med noe mer enn en veske.... :fnise:

Skrevet (endret)

Med mindre du har ambisiøse shoppingplaner :ler:

Endret av Daria
Skrevet

Med mindre du har ambisiøse shoppingplaner :ler:

Med tanke på at jeg har gått opp nesten 13000 i lønn siden jeg skrev under kontrakt på ny jobb så kan jeg jo.....

Skrevet

Med tanke på at jeg har gått opp nesten 13000 i lønn siden jeg skrev under kontrakt på ny jobb så kan jeg jo.....

Hvis du føler du har litt for mye å rutte med, skal vi nok finne en løsning :sjarmor: *hjelpsom*

Hvor går ferden?

Trondheim :)

Skrevet

De pengene har ikke kommet inn enda....:fnise:

Varmer opp med Beat for beat. Paul Ottar synger Bør.... :nigo:

Skrevet

Så trist for deg... :fnise:

Jeg har pakket noe helt annet enn det jeg hadde tenkt å ha med meg, men tror jeg har husket det viktigste likevel.

Skrevet

God tur og velkommen :tommel: Får håpe været fortsetter som i dag :sol:

Skrevet

Lever i håpet, men har pakket paraplyen... :ler:

Skrevet

Åh, Trondheim! :hjerte:

*savne*

God tur og kos dere masse i verdens fineste by! :biggrin:

Skrevet

Kose dere!!

Skrevet

Velkommen hjem igjen :kaffekopp:

Hatt en fin tur?

Skrevet

Javisst :jepp: Teatere var morsomt, om enn litt ujevnt og i overkant langt, jeg traff hyggelige mennesker, fikk sett leiligheten til kusine, spist mye god mat (servitøren så på de blanskkrapte tallerknene våre og konstaterte at hun trengte vel ikke egentlig ikke spørre om det falt i smak :fnise:) og utvist stort måtehold hva shopping angår. Ble en "ny" veske i favoritt-bruktbutikken -svart lakk i teaterstørrelse :nigo:

Skrevet

Høres ut som en perfekt Trondheimstur! :hoppe:

Skrevet

Hurra for nett-tv - og i år er faktisk nrks pre-MGP-program bedre enn det svenske. Sånn går det når man kvitter seg med små finske homoer...

Skrevet

Hviterussland blir nok en av kveldens sureste - stakkars ørene mine. Hun tror visst hun er Shakira - det er hun ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...