Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du føler også at det blir bråk hver gang du åpner munnen? :fnise:

Det har hendt at det har fått litt *kremt* uante konsekvenser ja... Nødvendigvis ikke så veldig mye bråk...

Men å tenke før man snakker eller lære seg å holde munn - der sliter jeg gitt!

"Hvorfor skal man tenke før man snakker når man ikke aner hva man skal si før man har sagt det..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uante konsekvenser? Noe du har lyst til å dele...? :lur: *kjeder meg...* :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Næh, ikke superspennende. Men ene gangen endte det opp med en julegave fra en person jeg overhodet ikke skulle få gave fra (men h*n nevnte at h*n skulle handle julegaver, og jeg slang ut at h*n ikke måtte glemme meg i førjulskaoset - to dager senere fikk jeg pakke levert på døra - en ganske dyr gave også... :flau: )

Skrevet

Au da... Humor og ironi og sånt ligger ikke for alle...

Skrevet

Jeg har en teori om en arbeidsuke føles like lang uansett hvor mange dager den består av. Denne uka går så treeegt... *klar for langhelg og tur* *bare litt utålmodig*

Gleder meg til lange rolige lesetimer på toget, hotellfrokoster, treffe kjente, teater, god mat, shopping i favoritt-butikker...

Ok, veldig utålmodig... :ler:

Skrevet

Det er sol og varmt ute. Jeg er sulten. Det høres jo ut som at det blir is på vei hjem? :nigo:

Skrevet
:vinke: Sånn, da var jeg oppdatert :) Langhelg på deg også i morgen?
Skrevet

Jepp :jepp: Når både lærere og elever har fri, benytter jeg anledningen og avspaserer. Litt rettferdighet må det jo være her i verden :ler:

Skrevet

Det er sol og varmt ute. Jeg er sulten. Det høres jo ut som at det blir is på vei hjem? :nigo:

Regner med at B&J fikk besøk?

Skrevet

Næh, ble is hjemme i stedet. En annen dag...

Skrevet

Jeg spiste kroneis i går, det var utrolig godt med is! :sikle:

Skrevet

Is er jo egentlig aldri feil :is:

Skrevet

Nå spiser jeg sjokolade. Det er Anthon Berg sjokolade-egg som jeg har gjemt, og benyttet sjansen nå når jeg er hjemme alene :fnise:

Har til og med igjen en pose mandel-egg. :lur:

Skrevet

Det har jeg også i en skuff :nigo:

Skrevet

:balltre:

Umulig å "glemme" sånt vel? *sjesken*

Skrevet

Ingen grunn til å bli voldelig bare fordi jeg har god viljestyrke/dårlig korttidshukommelse, vel :snurt:

Og hva var du, sa du? :fnise:

Skrevet

Sjesken?

Det har jeg hørt før, morsomt ord.

:fnise:

Skrevet

Jeg har sittet på en benk på Nordre og spist :is: i dag. :sikle:

Skrevet (endret)

Har hentet kofferten i kjelleren - da er jeg jo praktisk talt halvveis i pakkingen :fnise:

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...