Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

En arbeidsdag, to fridager, tre arbeidsdager, fire fridager, fire arbeidsdager, fire fridager, fire arbeidsdager - vi er inne i en god periode :nigo:

Pluss på to ekstra fridager, flere VELDIG interessante kurs, og at det hele avsluttes med en uke ferie :hoppendeglad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, du vinner :ler:

Har vært en tur på Henie-Onstad-senteret sammen med mamma i dag, sett på kunst inne og ute og spist lunsj på Bølgen & Moi. Thai biffsalat :sikle:

Skrevet

Har gått glipp av et Infor ESC-program og starten på denne, får sette min lit til SVT Play en dag,,,

Nå - Malta, som av en eller annen grunn gir assosiasjoner til en mobil-reklame, både videoen og sangen (bortsett fra at de ikke har mobiler...) Singer/songwriter-stil, gjør seg nok mer på nascspiel enn på en stor ESC-scene.

Skrevet

Bulgaria - folkemusikk (mulig den har bulgarske røtter, jeg får indiske følelser) møter fotballsang, med noe sekkepipeliknende, mye trommer og aaaa-ing. Den trommesoloen er definitivt for lang :Gjesp:

Skrevet

Island :hjerte: Fin ballade, fin stemme, nynnevennlig refreng - og han synger på islandsk. Men hvorfor bader ham med klærne på...? *tror jeg gikk glipp av noe*

Skrevet

Alcohol is free, synger Hellas - i et forsøk på å lokke til seg flere turister? Masete uptempo, men det store spørsmålet er jo om gutta stiller i matchende kilter på scenen også?

Skrevet

Interessant kjolevalg på Israel. Litt typisk ESC-ballade - ikke ueffen, men heller ikke veldig original.

Skrevet

Armenia synger om å redde verden, med en sang som består av slagord og gitarer, litt mumlende uttale og en fancy sort/hvit video.

Skrevet

Hva Ungarn synger om aner jeg ikke - de gjør det på ungarsk. Ut fra den animerte videoen kan den også handle om å redde verden, eller kjærlighet (sannsynligheten er jo stor...) - eller noe helt annet. Litt ensformig låt.

Skrevet

De som vissnok forstår seg på sånt, hevder at Norge har store muligheter i år - på den annen side synes jeg noen hevder det hvert år... Ikke helt min tekopp, men... :vetikke:

Skrevet

Albania rocker - pyro, headbangnig, gitarsoloer og det hele, men likevel ganske melodiøst.

Skrevet

Georgia stiller med en klassisk duett-ballade - det store spørsmålet er om de klarer å holde alle tonene når de synger live.

Skrevet

Eh... og hva var Finlands greie i år? Forhåpentligvis fremføres den med humor og glimt i øyet på scenen, ellers blir dum blondine-faktoren plagsomt høy...

Island definitivt kveldens favoritt - og jeg savner Tomas & co :sukk:

Skrevet

Vanligvis har jeg på denne tiden av døgnet spist en brødskive og en banan og begynner så smått å bli klar for lunsj om en snau time. I dag har jeg spist en brødskive, et knekkebrød, et eple og en banan - og er suuulten! Bill. mrk økedøgn. Eller bendelorm.

Skrevet

Eureka! Endelig fant jeg ut av sangen jeg har hatt på hjernen av og på i en drøy uke. To linjer, ingen tekst, mye frustrasjon... :fnise:

Skrevet

Jon Arne Riise gir seg på landslaget

- Jeg tror det er støyen rundt John Arne som gjør at han ikke fortsetter. Jeg tror han er lei av at det blir bråk hver gang han snakker, sier Mini.

Da kan et godt tips være å bli flinkere til å tenke før man snakker, eventuelt lære seg å holde kjeft :filer:

Skrevet

Jon Arne Riise gir seg på landslaget

Da kan et godt tips være å bli flinkere til å tenke før man snakker, eventuelt lære seg å holde kjeft :filer:

Ja, for det er jo kjempeenkelt... *snakker av erfaring*

:ironi:

:fnise:

Skrevet

Du føler også at det blir bråk hver gang du åpner munnen? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...