Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Joda, det ble det. Men det er noen år siden den gikk :sukk: Mulig Skravla ikke er like lei seg for det... :fnise:
Skrevet

Linn Skåber slutter i Nytt på nytt. Man kan vel få verre nyheter en fredag morhen :nigo:

Skrevet

Linn Skåber slutter i Nytt på nytt. Man kan vel få verre nyheter en fredag morhen :nigo:

:jepp:

Skrevet

Det er Ingrid Gjessing Linhave som skal overta.

Skrevet

Joda, det ble det. Men det er noen år siden den gikk :sukk: Mulig Skravla ikke er like lei seg for det... :fnise:

Ja, sææææææææærlig vi skulle gått på den... :fnise:

Skrevet

Det er Ingrid Gjessing Linhave som skal overta.

Det kan jo ikke bli så mye verre... :vetikke:

Ja, sææææææææærlig vi skulle gått på den... :fnise:

Mulig ikke du skulle... :fnise:

Skrevet

Kan nok hende Daria hadde fått med seg mer ivrig følge på Take That-musikal. :lur:

Skrevet

Du hadde kommet ens ærend til London i ferien vår for å være med? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

En arbeidsdag, to fridager, tre arbeidsdager, fire fridager, fire arbeidsdager, fire fridager, fire arbeidsdager - vi er inne i en god periode :nigo:

Skrevet

Når fridagene ramses opp sånn så blir jeg litt stresset. *alt for mye jobbting å gjøre før 1. juni*

Skrevet

En arbeidsdag, to fridager, tre arbeidsdager, fire fridager, fire arbeidsdager, fire fridager, fire arbeidsdager - vi er inne i en god periode :nigo:

Ooooo herlige mai! :hoppe:

Må jo nevnes at jeg bare har to arbeidsdager denne uka også - helt perfekt!

Følelsen av at det plutselig er fredag var spesielt sterk denne uka :nigo:

Skrevet

:danser:

Da kan jeg se på det igjen! :danser:

Skrevet

Gode teaternyheter for tiden - OSV av Johan Harstad på Nationaltheatret og Spelemann på taket på Der Norske. :hoppe: Sistnevnte med Pål Christian Eggen som Tevje. Har hørt ham synge Om eg var ein rik mann i dag - absolutt godkjent :nigo:

Skrevet

En vill aften. Har sett QI og strøket klær(!), nå ser jeg opptak av Hovedscenens markering av operaens 5-årsjubileum. Og te, selvfølgelig.

Skrevet

Skjønneste bassene våres.....

Skrevet (endret)
:catmilk: Endret av Daria
Skrevet

Miau..... pus pus pus....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...