Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

A Chorus Line settes opp på Chat Noir neste år - det gledes :hoppe: Jeg leser og er i full gang med castingen... :fnise:

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så mye fint. Den med seilbåter ble min favoritt av de du linket til nå. :hjerter:

Skrevet

*klar for helgetur*

:hoppe:

Skrevet

Jeg blir egentlig ganske målløs. Det burde vært satire - da hadde den vært ganske god og treffende. Men voksne mennesket klarer altså å si at det ødelegger dagen og gjør henne lei seg å se andre flagg enn det norske på 17. mai.

Det er jo fristende å dra fram den gode gamle Ikke vær lei deg du - vi er lei deg vi også...

Skrevet

Inn i mellom lurer jeg på om folk er rett navla. Hva søren gjør et par andre flagg også i tillegg til det norske. Det gjør ikke dagen mindre norsk og vi blir ikke mindre stolte av landet vårt av den grunn. Vi burde heller være stolte av at andre også vil innlemme sitt flagg i vår feiring. Særlig at vi lærer barna våre toleranse når voksne mennesker (som burde ha litt hjerne) går ut i media på demne måten.

Skrevet

Mamma har fåttt seg facebook-profil. Fuuuuuck!

:fnise:

Forøvrig en herlig helg :strix: Kilden er et flott bygg, og det er absolutt kvalitet på innholdet også. Dessuten spiste vi nydelig mat, vandret i byen, shoppet litt (den fastboende shoppet mest, hun var under svært god innflytelse :nigo:), skravlet mye og hadde det generelt helt strålende.

Skrevet (endret)

Kjedet var jo stilig - og neppe så vanskelig å lage selv :lur:

Endret av Daria
Skrevet

@oslopolitiops2m

Drammensveien: Trafikkuhell med kun matr. skader. En patruljebil er involvert så vi bekrefter herved at vi allerede er på stedet.

:hoho:

Skrevet

Det er igjen bevist - alt blir bedre med twitter. Fikk med meg de kongelige seremonier i Nederland (litt til og fra, det hendte det kom elever og lærere og ville ha oppmerksomhet :jolie:) og tiara-fjaset underveis - pussig nok bare med bibliotekarer og liknende... :fnise:

Skrevet

Fantastisk tiara på dronning Maxima :hjerter:

Skrevet

-Hva er det folk tror er vår?

Statsmeteorolog John Smits realitetsorienterer litt om værbegrep og normaltilstand. Burde leses av alle på sosiale medier...

Skrevet

Begynner å se verdien av Twitter jeg også gitt (det tok sin tid...).

Kan det ha sammenheng med at jeg nå følger ymse a-ha sider (som dessverre ikke allverdens å komme med siden "noen" har lagt opp), deler av E Street Band og ymse Springsteen-sider? :sjenert:

Skrevet

Det gjelder å finne de riktige å følge :jepp:

Skrevet

Twitter ja... :sjenert:

Har nok ikke helt funnet gleden i det enda jeg - bortsett fra når det er Giro d Italia og TdF...

Skrevet

-Hva er det folk tror er vår?

Statsmeteorolog John Smits realitetsorienterer litt om værbegrep og normaltilstand. Burde leses av alle på sosiale medier...

:Nikke:

Også er jeg så lei de som lurer på hvor det har 'blitt av den globale oppvarmingen'.. :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...