Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er en hvit enhjørning med gullman og glitrende sommerfugl-alver i videoen til Ukraina, og hun flyter rundt i en boble med diamanter. Låta? Aner ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville likt den nederlandske i en annen setting, det er litt jazzballade-preg over den. Som MGP-sang blir den litt for stillestående.

Skrevet

Beklager, Montenegro, jeg er prinsipielt mot rapping i MGP.

Skrevet (endret)

Litauen - mannen som synger med øyenbrynene og tror han er uimotståelig. Så feil kan man ta... Ikke kan han synge heller, hvis han har blitt stor stjerne i hjemlandet kan de ikke ha mye å velge i, stakkars.

Endret av Daria
Skrevet
:fnise: Godt du innlemmer oss andre som ikke aner at det er MGP tid. Jeg er til og med usikker på om jeg har hørt den norske, men vet at det er Margareth Berger (?) som skal synge.
Skrevet

..som også har mange utsalg i London... :plystre:

Skrevet

Oh my, Daria, fantastic! :ler:

Skrevet

Haha, hvor ofte bytter du egentlig ut oppvaskkluter og -håndklær, da?

Skrevet

Ofte nok - jeg sa da ikke noe om å trenge...?

Skrevet

Barneforestilling på operaen. Gjett hvem som lo høyest av alle, så ungene snudde seg og glante... :plystre:

Skrevet

Neida, du var praktisk talt lydløs, som alltid...

Skrevet

Konsertversjonen av Next to Normal neste uke er avlyst utsatt til høsten :grine:

*gledet meg siden januar*

#firstworldproblems

Skrevet

Livet er ikke like festlig i 1. div? :fnise:

Hei til deg også - dette er åpenbart dagen for de fortapte døtre å vende tilbake til KG... :hoppe:

Velkommen tilbake i det gode selskap :nigo:

Jeg lurte veldig på hvorfor Iss måtte holde seg unna fotball.... men Daria forklarte det så bra at selv jeg skjønte det. :hoho:

:ball:

Fotball??? :jolie:

Hvem andre fortapte KG døtre har vent tilbake???????? :danse:

Skrevet

:ball::nigo:

Meja dukket opp samme dag som deg, etter flere måneders KG-pause, var litt vittig at det skjedde samme dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...